השכרת יאכטה לאירועים

לא חייבים להיות סקיפרים או לעשות קורס יאכטות על מנת להשכיר יאכטה לאירועים. היום ניתן למצוא מקומות רבים, בניהם גם בתי ספר לשייט, מרינות ומקומות שונים, אשר מחזיקים ומתפעלים צי יאכטות, בכל הסוגים והגדלים, גם למטרות השכרה. אם יש לכם אירוע בקרוב ואתם רוצים לחגוג בסטייל ובאופן קצת שונה, למה שלא תעשו את זה על יאכטה.

יאכטה להשכרה מתאימה למעשה לכל אירוע ולכל כמות משתתפים, בין אם מדובר בהצעת נישואין באירוע אינטימי לשניים או חגיגת בת מצווה עם כל החברים בכיתה ואפילו מסיבת רווקים סוערת, יש יאכטה לכל אירוע ולכל סיבה למסיבה.

השכרת יאכטות למגוון אירועים

היתרון בהשכרת יאכטה מתחיל מכך שאתם מקבלים יאכטה מפנקת ופועלת, עם סקיפר מנוסה, מבלי שתצטרכו להיות סקיפרים בעצמכם ומבלי שתצטרכו לדאוג כיצד לתפעל את היאכטה.

לכל חברה יש מגוון רחב של יאכטות וסירות אותם אפשר להשכיר, לכל מטרה כמו למשל הפלגה רומנטית, כך שהשלב הראשון זה להבין מהי גודל היאכטה לה אתם זקוקים, לכמה זמן והאם יש לכם דרישות מיוחדות על הסיפון, כמו למשל דיג’י, בר משקאות מפנק על הסיפון או בקשות אחרות.

כמו כן, לפני שאתם משכירים יאכטה, חשוב מאוד לתאם גם מועדי עצירה, אם למשל בא לכם ולחברים לצלול או לעגון במקום כלשהו בדרך.

יאכטה ליום הולדת תהיה מפנקת ומאובזרת בצורה הנוחה ביותר, רוב היאכטות המיועדות לאירועים מרהוטות בנוחות ומכילות כל מה שאתם והאורחים שלכם צריכים. האבזור משתנה כמובן בהתאם לגודל ומטרת היאכטה, אך כבר אפשר למצוא יאכטות לאירועים שיש בהן ג’קוזי, בריכה וגם יאכטות גדולות במיוחד, עם רחבת ריקודים, מנגלים, פינות שיזוף וכל מה שיכול להפוך את האירוע שלכם לחוויה שלא תשכחו.

לפני שאתם הולכים על השכרת יאכטה לאירועים, חשוב מאוד לבדוק שהמקום שבו אתם הולכים להשכיר ממנו את היאכטה הוא מקום מורשה, שיש לו את כל הרישיונות ושהוא מעסיק סקיפרים מנוסים בעלי רישיון. זה א,ב בהשכרת יאכטה לאירועים.

לאחר מכן, חשוב לראות שלמקום יש יאכטה שעונה לצרכים שלכם, לפי מספר אנשים וצרכים. אירועים על יאכטות לא יכולים להיות אירועים ענקיים ולכם אם אתם מחפשים להזמין שלוש מאות איש לאירוע שלכם, אולי יאכטה היא לא הבחירה המתאימה.

אם אתם מחפשים אירוע מצומצם ואקסקלוסיבי יותר, בראש ואווירה אחרת, בקיץ, בים הפתוח תחת כיפת השמיים, השכרת יאכטות לאירועים זה הפתרון שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here