באיזו מדינות דרכון פורטוגלי מעניק כניסה ללא ויזה?
קרדיט FREEPIK

אתם חושבים לבדוק האם גם אתם, כמו הרבה מאוד ישראלים אחרים, יכולים להוציא דרכון פורטוגלי? האמת היא, שאפשר להבין אתכם, ולא כדאי לוותר על ההזדמנות הזאת. 

לפני מספר שנים שינתה פורטוגל את הנהלים מבחינת קבלת דרכונים למבקשים, מה שגרם לכך שהרבה מאוד ישראלים מצאו את עצמם עם זכאות לדרכון כזה. 

משמעות הדברים היא שבהחלט יכול להיות שגם במקרה שלכם זה אפשרי, אז למה שלא תבדקו זאת? 

דרכון פורטוגלי, כפי שאתם בוודאי מבינים, למעשה מאפשר לכם להיכנס לכל אחת מהמדינות השייכות לאיחוד האירופי. זה לא רק שתוכלו להיכנס למדינות הללו, אלא גם תוכלו לחיות שם, לעבוד ולבצע כל פעולה שתרצו באופן חוקי. 

להיות פתאום חלק מהאיחוד האירופי זה לא עניין של מה בכך. לכן, אם יש סיכוי שתוכלו לקבל דרכון כזה, למה שלא תפעלו בכיוון הזה כבר מעכשיו? 

החוזר של הדרכון הפורטוגלי 

כפי שבוודאי ידוע לכם, קיים בעולם דירוג חוזר של דרכונים. לפי הדירוג הזה, אותו דרכון פורטוגלי ממוקם במקום הרביעי בעולם כולו! משמעות הדברים היא שכיום אדם שמחזיק דרכון פורטוגלי יוכל להיכנס ללא ויזה ל186 מדינות בעולם. רק לשם השוואה, הדרכון הישראלי מדורג רק במקום ה19, כך שברור מדוע יש יתרונות לדרכון הפורטוגלי. לכן, אם חלק מהחלומות שהיו לכם בחיים היה לטייל בכל מדינה אפשרית, עם דרכון פורטוגלי תוכלו לעשות זאת בלי בעיה. 

כאשר אפשר להיכנס למדינות שונות בלי ויזה, הדברים נראים אחרת. קל יותר לנוע ואפשר גם לבחור לטייל בצורה ספונטנית. אין צורך להציג שלל אישורים או לבזבז את הזמן בתורים ארוכים בבקשה לקבלת ויזה. לכן, אפילו אם רק זו הסיבה שבגללה תרצו לפעול לקבלת הדרכון הזה, זו סיבה מבורכת ונכונה. 

האם התהליך לוקח הרבה זמן? 

בהחלט אפשר להבין אתכם אם אתם מוטרדים מהשאלה כמה זמן ייקח את שתוכלו לקבל את הדרכון. האמת היא, שזה לא עניין פשוט ויש לכך כמה סיבות. ראשית, יש שלל מסמכים שצריך לתרגם כדי להגיש את הבקשה. שנית, הרבה מאוד בקשות מונחות על שולחן השגרירות בימינו לכן יש תור לא קטן. מצד שני, יש היום גם לא מעט מומחים שיוכלו לעזור לכם בנושא הזה. 

לכן, אם בוער בכם לקבל דרכון פורטוגלי ואם אתם באמת זכאים לכך, אל תוותרו. כל שעליכם לעשות הוא לפנות לאנשי המקצוע הכי טובים שיש ולראות כיצד הם יוכלו לעזור לכם. עורכי הדין המומחים בתחום הזה יידעו לא רק לבדוק האם אתם זכאים, אלא הם גם יוכלו ללוות אתכם לכל אורך הדרך. זה אומנם ייקח לא מעט זמן, אך בפועל, דרכון כזה ישנה את חייכם. לכן שווה להתחיל לפעול כבר עכשיו כדי לקבל את הדרכון הנחשף וכדי להיות חלק מהאיחוד האירופי. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here