קרדיט: pixabay.com

אין דבר מפנק יותר משהייה במלון יוקרתי בעיצוב מרהיב שבו אפשר לנוח ולצבור אנרגיות מחודשות. חופשה שכזו היא חובה לכל אדם המרגיש שנחוצה הפסקה קלה ממרוץ החיים. בבית מלון אפשר באמת להשתחרר לאכול אוכל משובח, לשחות בבריכה הקרירה בימים החמים של ארצנו וכמובן לישון במיטה גדולה ונעימה. בישראל פרושים מלונות רבים בפינות שונות בארץ והשוק ללא ספק הפך לתחרותי ביותר. לכן, ממש כמו בכל תחום נדרש שיווק חכם שימשוך נופשים דווקא למלון שלכם.

הקסם השיווקי של כתיבת תוכן

בתי מלון לא פעם נשענים על פרסום של דילים מפתים ומבצעים נקודתיים כדי להעלות את העסק על המפה. בעוד שאין בכך פגם כלל וכלל, זהו פרסום שעוסק במחיר ולא בחוויה, וישנם אנשים העשויים למצוא אותו מעט אגרסיבי. תכנון חופשה והשקעה במלון הם אינם התרחשויות המתרחשות בדרך קבע, לכן בטרם יעשה אדם את הזמנתו סביר שירצה לערוך מחקר על טיב המלון והשירותים שהוא מציע. כתיבת תוכן מטרתה להעביר לקורא תמצית של חוויה, כדי ליצור קשר אישי עם הלקוח הפוטנציאלי ולהעניק לו הצצה לתוך החופשה הצפויה לו אם יבחר במלון ספציפי.

הקסם של התוכן הכתוב הוא שביכולתו להכיל גם מסרים פרסומיים אך מבלי ליצור אנטגוניזם אצל הקורא. זו הזדמנות נפלאה להפגין בפני הגולש את מה שמייחד את המלון שלכם, הסיבה שבגינה כדאי לו לבחור דווקא בכם ולא במתחרים. הרי לכל עסק ישנו לפחות מאפיין אחד, אם לא כמה, המבדל אותו מהשאר. התוכן הכתוב יכול להעביר זאת לקורא במלוא ההדר.

תוכן זה הוא הכרחי גם ברמה הפרקטית, משום שבאמצעות שזירה חכמה של מילות מפתח בתוכו, תוכלו להעלות את המלון בראש תוצאות החיפוש בגוגל. מנוע החיפוש בוחר להציג בפני הגולשים את התוכן הרלוונטי ביותר עבורם. לשם כך ישנו דירוג לכל אתר ואתר בהתאם לנוחות הממשק, הנראות והתוכן. ככל שהתוכן יהיה יותר בעל ערך, כך גדל הסיכוי שאתר המלון יופיע בתוצאות במקום גבוהה יותר. כאשר שוזרים מילות מפתח במאמרים, יכול מנוע החיפוש לזהות באיזה תחום עוסק המאמר ולהפנות תנועה לתוך האתר גם דרך עמוד זה. כך למעשה אתם מגדילים את התנועה לאתרכם והחשיפה לעיניים של לקוחות פוטנציאליים.

כיצד שונה תוכן למלונות לעומת תוכן עבור עסקים אחרים?

כשנשקלת הבחירה במלון כזה או אחר, נכנסים לתוך השיקול מספר פרמטרים. הפרמטר הראשון הוא כמובן המחיר, הפרמטר השני הוא השירותים המוצעים והפרמטר השלישי הוא האווירה במלון. כתיבת תוכן למלונות חייבת להצליח לשלב בצורה הרמונית בין שלושת הפרמטרים הללו במאמרים, כדי להבטיח שהקורא יקבל תוכן בעל ערך אמיתי. מחד, התוכן חייב להיות ציורי ואווירתי, כדי להכניס את הקורא לעולם של המלון, מאידך יש להתייחס גם לצדדים הטכניים של השהייה.

כיצד בוחרים את כותב התוכן למלון?

כפי שוודאי כבר הבנתם בשלב זה, הכתיבה של תוכן לבתי מלון היא מיומנות בפני עצמה. לכן, יהיה זה חכם להטיל את המשימה על כותב תוכן מקצועי המכיר את התחום ומנוסה בכתיבה מסוג זה. חברה המספקת שירותי כתיבה העובדת עם כמה וכמה כותבי תוכן, תוכל לתת את העבודה לכותב התוכן המושלם עבור העסק שלכם. כמו כן, אם חשוב לכם להציע לגולשים תוכן מעניין ומגוון, תצטרכו אספקה של מספר כתבות בזמן קצר. מאחר וחברת תוכן מעסיקה מספר כותבים, יהיה ביכולתה לספק לכם מקבץ כתבות ללא קושי ואפילו בעלות אטרקטיבית. הפקידו את מלאכת הכתיבה בידי חברת שירותי תוכן מקצועית, כך תדעו שאתם נמצאים בידיים הטובות ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here