קרוז בים התיכון

לאורך הים התיכון שוכנות מדינות אירופאיות רבות ואיים אטרקטיביים. קרוז בים התיכון מגיע לנמלים בארצות אלו, ובין הערים החשובות בהן עוגנים ניתן למנות את רומא, ונציה, אתונה, וולוס, רודוס ועוד. ניתן לבחור מסלולים באורכים שונים שחלקם מגיע למרבית האתרים הללו ואחרים למיעוטם. הטיול מתוכנן היטב. הספינה מפליגה במשך הלילה ועוגנת בנמלים לאורך היום. כך, יכולים הנוסעים לשהות בספינה וליהנות ממתקניה שעות ארוכות, ובמשך היום להשתתף בטיולי יום היוצאים ממנה. הם נערכים באוטובוסים מפוארים ועם מדריכים מקצועיים המספקים הסברים מפורטים בכל מקום. הם מגיעים לאתרי תיירות מבוקשים דוגמת האקרופוליס, מנזרי מטאורה, אתרי העיר רומא ועוד. לחילופין, יכול כל נוסע להחליט לטייל עצמאית.

תפריט מגוון

הספינה עצמה כוללת מתקנים רבים ומספקת שירותים כוללים לכל הנוסעים. האירוח הוא בסגנון הכול כלול. לאורך כל היום מוגשות מספר ארוחות: בוקר, צהריים, ערב וארוחת לילה בחצות. האוכל מגוון מאוד וכולל תפריט המבוסס גם על מטבחים אתניים שונים. בערב נתון אחד יכולים האורחים לבחור בתפריט אחד או שניים המבוסס על אוכל הודי, אמריקאי, דרום אמריקאי, מזרח תיכוני, צרפתי, איטלקי וכדומה. בערב אחר מנות ממטבח אחר אהוב. האוכל מוכן על ידי שפים מצטיינים כך שהכול טעים וניתן בשפע. בין הארוחות ניתן לקבל אוכל מדוכני מזון מהיר הפרוסים בנקודות שונות שעל הספינה וליד הבריכה. משקאות שונים יינתנו באופן חופשי לאורך כל היום.

נופש פעיל בסגנון הכול כלול

קרוז בים התיכון הוא מן סוג של נופש פעיל. על הספינה ניתן למצוא בריכה שלצידה יש מיטות שיזוף. בנוסף, מתקני ספא, חדרי כושר, מגרשים למשחקי כדור, שולחנות פינג פונג ועוד. לאורך שעות היום ובמועדים מיוחדים ובחופשים יהיה צוות בידור הדואג להפעלות יום להורים, ובעיקר, לילדים. כך יכולים ההורים להפקיד ילדיהם אצל אנשי בידור אשר יעסיקו אותם בחדרי משחקים, בבריכה ובמקומות נוספים אחרים. בערבים יש אירועי בידור, ריקודים, משחקי חברה, הופעות וכדומה. ניתן לצפות בסרטים, לשחק בקזינו, לרכוש מוצרים בהוזלה בדיוטי פרי ועוד. אנשים יכולים לבלות מספר ימים על הספינה מבלי לרדת ממנה וליהנות מכל רגע.

קרוז המתאים לכל אחד

קרוז בים התיכון מתאים מאוד ליחידים, לזוגות, למשפחות, לקבוצות עבודה ולקבוצות אחרות. ניתן לערוך על הספינה אירועי ימי הולדת, ימי נישואין, מסיבות רווקים ורווקות ואירועים חשובים אחרים. כל נוסע יכול למצוא את הפעילות האהובה עליו והכול בבית מלון צף המספק נופי זריחה ושקיעה, נופי חוף וים ועוד. על הספינה קיימים פינות אותן ניתן לנצל להתבודדות, לקריאה, וסתם לישיבה עם כוס יין או משקה אחר. הספינה גדולה ונוחה ואין מרגישים את תנודות הגלים. צוות גדול מאוד משרת את כל הנוסעים 24/7 ודואג למלא בקשות סבירות במהירות האפשרית. מומלץ לבחור קרוז בים התיכון הנערך על ידי חברת מנו ספנות בעלת מוניטין בתחום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here