וילות בשדות מיכה – ההנאה שלכם מתחילה כאן

מחפשים וילה יוקרתית לנופש באזור ירושלים? מחפשים וילה לנופש או למסיבה פרטית שבה תוכלו להתארח, מבלי לנסוע זמן רב ממרכז הארץ? זה הזמן להכיר את הוילות של שדות מיכה.

שדות מיכה הינו ישוב שנמצא לא רחוק בית שמש במחוז ירושלים, שבו ישנן וילות נופש הפועלות בכל ימות השנה, ומוצעות לכם להשכרה לכמה שעות או לילות.

היתרונות בחופשה בוילה בשדות מיכה

  • המיקום – מדובר במושב פסטורלי ויפיפייה, ששייך למועצה האזורית מטה יהודה ולא רחוק מירושלים ובית שמש. מיקומו של המושב, מהווה את היתרון העצום להתארח שם, שכן, אפשר להגיע גם מירושלים, גם מתל אביב ואזור המרכז, גם מאזור השפלה והשרון, ובמרחק נסיעה קצר מגיעים אל וילה בשדות מיכה, ונהנים מאווירה מושלמת. ההגעה אל שדות מיכה נוחה.
  • הפרטיותוילות בשדות מיכה הינן וילות מאובזרות, גדולות ויחסית בנויות במרחק די גדול אחת מהשניה, כך שאתם יכולים ליהנות מחופשה פרטית באופן מלא. אין ספק שמדובר ביתרון גדול.

ומה לגבי מחירים של וילות להשכרה בשדות מיכה?

המחירים של וילות להשכרה בשדות מיכה יכולים להשתנות בין תקופות השנה ובין ימות השנה. למעשה, לכל וילה יש את המחיר שלה, בהתאם לרמת הוילה והאבזור שבה, וכן, באמצע שבוע המחירים יהיו נמוכים יותר מסוף שבוע, וכך גם בחודשי הקיץ המחירים יהיו גבוהים יותר מאשר בחודשי החורף, הכל בהתאם לביקוש.

בסך הכל אפשר לומר כי המחירים של וילות בשדות מיכה הינם נוחים ומשתלמים, וברוב המקרים יהיו זולים יותר מאשר וילות במרכז הארץ, צפון או דרום הארץ, אז כך שתוכלו ליהנות גם ממחירים טובים וגם מוילות במיקום מעולה ובאיכות גבוהה.

האטרקציות שבסביבה

הגעתם ואתם אורחים של שדות מיכה וילה פרטית, זה הזמן גם ליהנות לא רק מהוילה עצמה והאבזור שיש בוילה, אלא גם ליהנות מכל האטרקציות שיש בסביבת הוילה, בשדות מיכה ובאזור הקרוב. ואילו אטרקציות ניתן למצוא? קודם כל יש את העיר ירושלים ששם ניתן למצוא המון אטרקציות כמו הכותל, העיר העתיקה, יד ושם ועוד, וכמו כן ניתן למצוא אטרקציות אחרות באזור הקרוב יותר, כמו: טיולי טרקטורונים, רכיבה על סוסים, מסלולי הליכה, פארקים, מסעדות ובתי קפה איכותיים ועוד.

וילות בשדות מיכה יכללו לרוב חדרי שינה, אבזורים פרטיים המשתנים בין וילה לוילה כמו: בריכה, סאונה, ג'קוזי, חדרי שינה, מטבח, מנגל, חצר ועוד.

רוצים להזמין לכם מקום בוילה בשדות מיכה? הגעתם למקום הנכון!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here