צילום אלה אוזן

בשורה חדשה בתרבות הפנאי בישראל: חופשת Restart לאוהבים חופשה חלומית בת 3 ימים להורים טריים עם התינוק שנוצרה בכדי להעניק אתחול מחדש לזוגיות לאחר לידה

בעקבות הצלחת החופשה לאימהות ותינוקות באוקטובר וביקוש לחופשת זוגות- מושק קונספט חדש בסדרה. בואו לירח דבש מחודש-אנחנו נעניק לתינוק טיפול והשגחה מקצועית

מלון בוטיק נחשולים בשיתוף עם היזמית והמפיקה סיון וולפוביץ משיקים חופשה ייחודית לזוגות צעירים אחרי לידה. גם אם מדובר בלידה שנייה או שלישית, וודאי אם זו לידה ראשונה –  ההסתגלות לתינוק חדש במשפחה לרוב מאתגרת את הזוגיות והמשפחה הצעירה .החופשה הייחודית באה מתוך רצון להעניק לזוגות זמן איכות יחד, להיזכר בקשר וברגשות שלא קיבלו מספיק מקום בחודשים שלאחר הלידה ולנוח .

במהלך החופשה, צוות מקצועי הכולל מטפלות וגננות עם נסיון רב שנים, ידאג לקטנטנים בלילות ובמשך היום, בעוד הזוגות יתפנקו בחדר מאובזר לחופו של הים התיכון. הצוות המלווה של החופשה כולל את המומחיות מעיין אלמגור ומיכל אלון. מעיין אלמגור – מדריכת הנקה, יועצת שינה ומנחת הורים, מיכל אלון – מומחית להתפתחות תינוקות, יעוץ שינה, מיניות אחרי לידה.

האירוח יתבצע במלון בוטיק חוף נחשולים, ב-27 חדרים מעוצבים (ים בוטיק וסוויטות) ומפנקים ואירוח מלא עם 3 ארוחות ביום.

מערך התמיכה המקצועי יעניק לזוגות שקט ואינטימיות מתחילת השהות ועד סיומה. בקרבת החדרים ייפתח מתחם תינוקייה שתאויש ע"י אחיות לילה מקצועיות לתינוקות שיאפשרו לזוגות לישון 2 לילות רצופים.

מלון בוטיק חוף נחשולים

במהלך החופשה שלכם תוכלו ליהנות ממרחבים פתוחים, אינסופיים כמעט של מדשאות מוריקות וחוף הים היפה בישראל הכולל מפרץ טבעי, לגונות של מים צלולים ותכולים, איים קטנים סמוכים אל קו החוף, דגים, ציפורים ושקיעות קסומות. העיצוב הטבעי לצד הקרבה לים יצרו מלון אידיאלי לחופשות בתוך ישראל. האווירה שנוצרה, על ידי עיצוב המלון, עשויה לגרום לנופש להרגיש כאילו הוא נמצא ב"ריזורט" על חופי יוון.

עלות אירוח ל-3 ימים ו-2 לילות, על בסיס פנסיון מלא: חדר ים בוטיק – 6650 ש״ח חדר סוויטה – 7150 ש״ח האירוח עד תינוק 1- תינוק נוסף בתוספת תשלום של 1000 ₪.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here