כדאי לדעת: המדריך לטיסות לתאילנד עם ילדים

תשכחו כל מה שחשבתם על תאילנד, כי היום זה היעד החם ביותר לחופשה עם ילדים. כי תאילנד השוכנת במזרח כוללת אווירה מערבית לכל דבר, עם אטרקציות, חוויות, אוכל ואפשרויות לחופשה משפחתית אידיאלית. איך זה קרה, מה אסור לפספס ועוד טיפים לדרך, ממש כאן.

אם היו אומרים לנו לפני 20 שנה שתאילנד היא היעד האולטימטיבי לחופשה עם ילדים, רובנו היינו מרימים גבה ופשוט מזמינים שוב טיסה לאחת ממדינות אירופה המתורבתות, את תאילנד היינו משאירים לילדים לטיול שאחרי הצבא. אך היום המגמה שונה לחלוטין ותאילנד הפכה למדינה תיירותית ופופולארית בעיקר למשפחות ישראליות, עם שלל אטרקציות לקטנטנים ולבוגרים.

איך קרה השינוי? בעיקר כי המטיילים המשוחררים החלו לגלות את תאילנד ובהמשך הבינו שהיא למעשה מותאמת לילדים בכ"כ הרבה מובנים, החל מהאוכל המגוון ועד הבילויים הרבים, כך שאין סיבה לוותר על החופשה המשפחתית ביעד הפסטורלי.

לגבי ההגעה לתאילנד, ניתן להזמין טיסה ישירה לתאילנד עם אל על או להזמין מגוון טיסות שכר עם עצירה ביניים במגוון יעדים מיוחדים כמו אינסטמבול בטיסה עם טורקיש איירליינס או  הודו עם אייר אינדיאה. במידה ובחרתם בטיסת שכר תנסו לנצל את העצירה לביקור ביעד הביניים (במידה ואפשר) להראות לילדים יעד נוסף בדרך לתאילנד.

טיפים ליציאה לדרך

ראשית, תשאירו בארץ את הדאגות, זכרו שהזמנתם טיסות לתאילנד לכל המשפחה ושזו החופשה גם שלכם. לילדים יש נטייה להסתגל מהר יותר למקומות חדשים, כולל למזג אוויר משתנה או תרבויות חדשות, הם מוצאים דרכים לגשר על הפערים ואל תופתעו אם תמצאו אותם פתאום משחקים בכדור עם ילדים מקומיים באמצע הג'ונגל.

שנית, תנסו לא להעמיס יותר מידי על הלו"ז של הטיול, מה שקורה בדרך כלל מתוך הפחד "שיהיה משעמם". בתאילנד לא משעמם, תתכננו את הטיול כפי שאתם רוצים, גם אם זה כולל יום של כיף בחוף הים או יום של שופינג. כך למשל בחופים רבים בתאילנד מציעים ספורט ימי לכל הגילאים ובקניונים השונים מציעים מגוון אטרקציות לילדים שמשתלבים עם יום הקניות שלכם.

בנוסף, כדאי לקבוע אטרקציה או בילוי מרכזי אחד לכל יום (משימה קשה שיש כ"כ הרבה מה לראות, אבל אפשרי), הלחץ והרצון להספיק הכו ליכול פשוט להרוס את האווירה הפסטורלית, אז תעשו לעצמכם טובה ותשאירו את אחר הצהריים שלכם למנוחה.

מבחינת האוכל, אנו בטוחים שתארזו מראש במבות, ביסלי והמון אוכל מהבית אבל זכרו שתאילנד היא שילוב בין מזרח ומערב ובהתאם תוכלו למצוא בה לא מעט מסעדות ישראליות, מקדונלדס, בתי חב"ד, מסעדות איטלקיות ועוד. אל תחששו להתנסות באוכל תאילנדי רק תוודאו כי המקום אכן נקי ושיש שם מספיק תחלופה וביקוש.

אטרקציות לילדים - וגם למבוגרים

אטרקציות לילדים – וגם למבוגרים

* קצ'נבורי – בוודאי שמעתם כבר לא מעט המלצות על הטיול הקצר לקצ'נבורי (Kanchanaburi) הנמצאת כשעתיים נסיעה מתאילנד ומציעה מלונות מפנקים, נופים מרהיבים, מגוון אטרקציות עם חיות, מעיינות חמים, מסלול שבעת המפלים המפורסם ועוד.

* טיול אומגות – בתאילנד, תוכלו למצוא לא מעט טיולי אומגות ליום מלא אדרנלין. במהלך הפעילות תעברו על כבלים בין העצים בעודכם רתומים לכבל ראשי. חוויה לכל הגילאים.

* טיולי צלילות ושנורקלים – במגוון איים גדולים תוכלו לצאת לטיולי שנורקלים חווייתיים ואף לעבור קורסי צלילה. תאילנד ידועה כיעד אולטימטיבי לצלילות, למי הטורקיז שלה ולדגים המיוחדים אותם תפגשו בדרך.

* סיאם פארק סיטי – פארק מים ענק וחלומי לילדים בכל הגילאים. הפארק שוכן בפאתי בנגקוק ומהווה המקום האולטימטיבי לילדים, עם בריכות ענקיות ובריכות גלים, מגלשות מים מהירות, פארק אתגרים המחולק לאזורים משפחתי, עולם הפנטזיה, אזור X ועוד אזורים עם מתקנים לכל הגילאים, מתחם ספא ועוד.

אלו הם רק ההתחלה של האפשרויות, הבילויים והאטרקציות שמחכות לכם בתאילנד, וכל שנותר לכם לעשות הוא להזמין טיסות לתאילנד לכל המשפחה ולהתחיל לנפוש ובגדול!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here