כתיבת תוכן לאתר תיירות
קרדיט pixabay

תחום התיירות הוא נרחב וססגוני ממש כמו המדינות השונות שישנן בעולמנו. בכל הקשור לתוכן, ללא ספק מדובר בענף ייחודי המביא עימו חומר מרתק רב ומסקרן לכתוב עליו. אך לתוכן באתר תיירות צריך גם להיות ערך ייחודי ואיכותי, זאת כדי להביא בסופו של דבר ליצירת קשרים עם לקוחות חדשים. לא מדובר במשימה קלה, שכן תחום התיירות הוא תחרותי ביותר ועסק בתחום זה המבקש להצליח, חייב לבדל עצמו מהמתחרים. כיצד ניתן לעשות זאת באמצעות תוכן ומיהו כותב התוכן המתאים ביותר למשימה? כול התשובות לפניכם.

כיצד תוכן מדויק יכול ליצור בידול עבור אתר תיירות?

תוכן הוא כלי עוצמתי עבור כול עסק שאין להקל ראש בכוחו. ניתן לעשות שימוש בכל המעלות הנפלאות של התוכן כדי ליצור אתר תיירות ייחודי ומזמין לכול לקוח אפשרי. אך כדי להצליח בכך יש ליצור תוכן מדויק ובעל ערך עבור הקוראים. האתגר של כתיבת תוכן לאתר תיירות הוא, שהכותב לא בהכרח זכה לבקר במקום שעליו הוא כותב. הדרך הנכונה להתגבר על מכשול זה היא ביצוע מחקר מעמיק אודות המקום, בין אם מדובר באתר תיירותי ובין אם מדובר במקום לינה. הכותב חייב לראות תמונות רבות של המקום, לקרוא אודותיו, לקרוא ביקורות של מבקרים, הכול כדי לתפוש כמה שרק ניתן את הקסם הייחודי של המקום מבלי לשהות בו כלל.

ככל שהתוכן אודות המקום מעמיק יותר, כך תיווצר תמונה מפתה יותר עבור הקוראים. המטרה של התוכן היא לעורר בקרב הקוראים רצון לבקר באותו אתר תיירות. אם התוכן באתרכם מביא מידע מפורט אודות המקום, הוא יכול ליצור עבורכם בידול מהמתחרים, שכן ישנה הפגנת ידע מרשימה המעניקה מושג אודות ההתמחות שלכם בתחום.

אך כמובן שאין זה מספיק לרשום פרטים טכניים בלבד אודות המקום, חשוב לצבוע את המילים בצורה מעניינת. תוכן מושקע ככל שיהיה, לא יצליח לרתום את הקורא לקריאה אם הוא אינו מעניין. כאן הייחודיות גדלה עוד יותר, בתנאי, שכתיבת התוכן שומרת על קו סגנון אחיד בשפה ובמבנה. זהו בעצם הסוד ליצירת מותג של ממש, לשוות לאתר אופי משלו, שהקוראים יכולים לזהות כבר בקריאת השורה הראשונה. כמובן שסגנון הכתיבה חייב להיות רלוונטי לסוג האתר. כלומר, אם האתר מדבר על טיולים למזרח לצעירים, ניתן להשתמש בשפה קלילה יותר ופחות רשמית, לעומת זאת אתר של טיולים מאורגנים למטיילים בגילאי הזהב, יצטרך לעשות שימוש בשפה במשלב לשוני גבוה יותר.

גם לרמת הדיוק של התוכן ישנה חשיבות גבוהה ביותר. הכוונה היא לא לדיוק בפרטים היבשים, אם כי גם זה חשוב עד מאוד, אלא לדיוק במידע המשולב בתוכן. כול מדינה, עיר ואתר תיירות הם עולם ומלואו וניתן לכתוב עליהם אין סוף מידע. אך יש להיזהר מכתיבה של מידע שאינו רלוונטי לאתר התיירות שלכם. באופן אולי מפתיע, דווקא בחירה מדויקת וקפדנית של מידע, תראה בדיוק עד כמה אתם מקצועיים בתחומכם. אל תפחדו לשתף במידע, שכן אינכם רוצים להפוך ללא רלוונטיים ולהישאר מאחור. תוכן בעל ערך אמיתי לגולשים הוא זה שיציג להם בדיוק במה עוסק האתר, מהי המומחיות שלכם בתחום ומדוע כדאי להם לקבוע את הטיול הבא שלהם דווקא אצלכם ולא אצל המתחרים שלכם.

מיהו כותב התוכן המתאים לאתר תיירות?

ביססנו שכתיבת תוכן לאתר תיירות מורכבת מכמה מאפיינים שונים שצריכים להשתלב יחד היטב. המשימה העיקרית היא לאסוף את כל המידע הרלוונטי ולאחד אותו לכדי חבילה ברורה אך מעניינת. מדובר במשימה שאינה פשוטה כלל, מאחר ויש לשמור על איזון מחושב בין הענקת מידע פרקטי לבין יצירת עולם מרתק וסוחף שימשוך את הגולש לבצע את ההזמנה בפועל. כתיבת תוכן מקצועית היא כזו שיודעת לרתק את הקוראים דרך המילים הכתובות, כזו היוצרת בקרב הקורא אווירה של ממש כאילו היה נוכח במקום שעליו הוא קורא.

בשל כל הסיבות הללו אין ספק כי כתיבת תוכן בתחום התיירות חייבת להיעשות בידי כותב תוכן מקצועי. בתור בעלי העסק אומנם יש בידכם את כל החומר המקצועי אודות המקום, אך הכותב המיומן הוא זה היודע כיצד לשזור את המידע בחוכמה אל מול תמונות מילוליות עוצרות נשימה. הפקידו את משימת הכתיבה בידי כותבים, שיספקו עבורכם כתבות ברמה הגבוהה ביותר, וראו כיצד העסק שלכם צומח לגבהים חדשים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here