קרדיט: אגודה

לפי נתוני האתר, בחודש יוני נרשמה עלייה של 67% בחיפושים אחר נופש בפוקט, בהשוואה לחודש מאי

בימים אלה, כשתאילנד פותחת מחדש את שעריה לתיירים מחוסנים מהעולם, דרך מיזם "ארגז החול של פוקט –  "Phuket Sandbox’, משיקה פלטפורמת התיירות Agoda את עמוד הנחיתה הייעודי שלה – www.agoda.com/PhuketSandbox . העמוד נועד לסייע לתיירים לחפש ולהזמין את החופשה שלהם במלונות, אתרי נופש, בקתות בונגלו או מתקני תיירות אחרים, שאושרו על ידי מנהל הבטיחות והבריאות של ממשלת תאילנד (SHA). 

על פי מסד נתוני החיפוש של Agoda , בעקבות ההכרזה הרשמית על מיזם Phuket Sandbox נרשמה בחודש יוני עלייה של 67% בחיפושים אחר נופש בפוקט, בהשוואה לחודש מאי. האי פוקט עורר עניין רב בקרב מטיילים מארצות הברית, סין, דרום קוריאה, צרפת, גרמניה וישראל. אחד מכל ארבעה חיפושי נופש ביוני היה לשהייה של 14 יום ומעלה. שמונה חברות תעופה הודיעו על השקת טיסות ישירות לפוקט, בהן חברת התעופה הישראלית אל על. 

דף הנחיתה  Agoda / PhuketSandbox, מאפשר לתיירים לבדוק בקלות בזמן אמת את זמינותם ועלותם של מתקני תיירות בעלי תקן SHA Plus, ולהיכנס למדריכי הנסיעות הייעודיים של פוקט ותאילנד כדי לשאוב מידע נוסף על מיזם Phuket Sandbox, ולקבל רעיונות לפעילויות ולאטרקציות מקומיות.

נאי הארן פוקט קרדיט אגודה
קרדיט: אגודה

על פי נתוני האתר ביוני 2021 

  • החיפושים של ישראלים אחר נופש בפוקט גדלו ביוני פי 4.7 בהשוואה למאי.
  • פוקט שמר על המקום הראשון שלה כיעד התיירות הפופולרי ביותר בקרב מטיילים ישראלים בחודש יוני, בהשוואה למאי.
  • חמשת יעדי התיירות התאילנדיים המובילים בקרב מטיילים ישראלים הן: פוקט, בנגקוק, פטאיה, קו סמוי וקו פנגן.
  • תאילנד כיעד בינלאומי עלתה למקום השני במספר החיפושים לעומת מיקומה במקום השישי בחודש הקודם. 

ג'ון בראון, מנכ"ל Agoda אומר: "תאילנד נקטה בצעדים ראשונים לפתיחתם מחדש של שעריה למטיילים לזמן ארוך ולזמן קצר, עם השקתו של מיזם  Phuket Sandbox. פוקט הוא אי טרופי יפהפה המתהדר בחופים מרהיבים, ומציע מגוון רחב של פעילויות מסעירות, נופים יפים ואוכל משובח, שניתן ליהנות מהם במסגרת Phuket Sandbox. באמצעות השילוב בין הפריסה הגלובלית הרחבה עם ההיכרות ברמה המקומית של Agoda, אנו מעוניינים לסייע לתיירים הנערכים לחופשה למצוא בקלות מקומות לינה מאושרים שיתאימו לצרכיהם, במסגרת מיזםPhuket Sandbox ".

המלצות האתר – היכן להתאכסן בפוקט:

עבור מטיילים המחפשים מפלט מרענן מהשגרה, מלון, Crest Resort Pool & Villas  מעניק את ההפוגה המושלמת על חוף טרי טראנג, מחוץ לפאטונג. יש בו את הכפר הבריאות ההוליסטי Prima and Holistic Wellness Village  המציע מגוון רחב של שירותי ספא ​​לבחירה.

מי שמעוניין לפנק את עצמו, יוכל לבצע צ'ק-אין במלון The Nai Harn, המתאפיין בנוף מדהים לים ומשקיף על חוף  נאי הארן.  מטיילים יכולים לא רק ליהנות משהות שקטה ומפנקת ולהתעורר אל נוף האוקיינוס ​​או ההרים, אלא אף לקבל שירותי משרת אישי על החוף, ועמדות ברביקיו במרפסת פרטית.

לאלה המעוניינים להיות קרובים לאוכל, קניות ופעילויות כמו ספורט ימי, מוצע להתארח במלון הבוטיק  Burasari Phuket, 50 מטר בלבד מחוף פאטונג המפורסם, ובמרחק של 10 דקות הליכה מקניון Jungceylon   .

אודות Phuket Sandbox  

  • Phuket Sandbox מאפשר למטיילים מחוסנים בעלי היתר לבקר באי הנחשב לגן עדן, מבלי להידרש לבידוד הרגיל של 14 יום. מטיילים אלו יכולים להזמין מקום באתרי תיירות מאושרים על ידי מינהל הבטיחות והבריאות של ממשלת תאילנד בפוקט, ולהתוודע בחופשיות לכל האטרקציות בחוץ, תוך שמירה על כללי בטיחות פשוטים כמו ריחוק חברתי ועטיית מסכה.
  • למטיילים שאינם מחוסנים קיימת אפשרות להיכנס לבידוד במלון שאושר על ידי הממשלה למשך 14 יום. למידע נוסף: www.agoda.com/quarantineth 
  • לפרטים נוספים ועדכונים אחרונים על Phuket Sandbox אנא בקרו ב-https://www.tatnews.org 

אודות  Agoda

Agoda  מסייעת לכל אדם לנפוש ולטייל בכל מקום וליהנות ממבצעים המציעים תמורה מעולה לכסף, ברשת גלובאלית של 2.4 מיליון מלונות ונכסי נופש ברחבי העולם, כולל טיסות, העברות משדה התעופה ועוד. Agoda.com ואפליקציית Agoda לנייד זמינים ב -39 שפות, עם שירות לקוחות 24/7.

Agoda, שבסיסה בסינגפור, היא חלק מ- Booking Holdings (Nasdaq: BKNG)  ומעסיקה למעלה מ-4,000 עובדים ב-25 מדינות, המחויבים למינוף הטכנולוגיה הטובה ביותר מסוגה על מנת להפוך את התיירות לקלה ופשוטה יותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here