קרדיט צילום - מקס מורון

נערכים לחופשת הפסח? מלון הבוטיק בת שבע מרשת מלונות JACOB יוצא במבצעים ייחודים לכבוד חג הפסח, ומזמין את הקהל הרחב להזמין חופשה אביבית וייחודית במחירי מבצע לכבוד החג.
החל מ-660 ₪ ללינה זוגית בלבד בערב החג
החל מ-846 ₪ ללינה זוגית בלבד בשאר ימי החג
החל מ-900 ₪ ללינה + א.בוקר זוגית

בת שבע ירושלים חדר מרווח ומפנק קרדיט צלם אורי אקרמן
קרדיט צלם – אורי אקרמן

מלון הבוטיק בת שבע ממוקם במרכז העיר ירושלים וסמוך לכל האטרקציות המובילות והאתרים ההיסטוריים החשובים: בית הכנסת הגדול, הכותל המערבי, שדרות ממילא, שוק מחנה יהודה ועוד. מלון בת שבע הינו סיפור של ישן וחדש, עתיק ומודרני, פסיפס של טעמים ועירוב של ניחוחות. במלון 79 חדרים שכולם פונים לנופה של העיר ירושלים ההיסטורית: כיפת הזהב, הכותל או נוף גגות העיר ירושלים. הקונספט העיצובי עוסק בהקפאת רגע בזמן בירושלים, עיר שעברה העשיר הוא מוטיב ניכר ודומיננטי, והפיכתו לשפה עכשווית בירושלים המודרנית. עיצוב החדרים נועד להשרות אווירה נוסטלגית וחמימה, של זיכרונות מתקופות שונות ומימים אחרים, או כמו שאומרת דנה אוברזון, אדריכלית הפרויקט: "המלון הוא סיפור של חיבור בין תקופות, של מסע בזמן".
מטבח המלון, בניצוחו של השף משה אסולין, מגיש ארוחות בוקר ובראנצ'ים מיוחדים, המבוססים על חומרי גלם מקומיים, טריים ואיכותיים בניחוחות ובטעמים ירושלמיים. במלון חדר כושר מאובזר, טרקלין עסקים משובח ומהודר, אולם כנסים המתאים לאירועים עד 80 איש, גג מרהיב המשקיף לנוף הירושלמי הייחודי, המאפשר לנוח ברוגע בפינות ישיבה נעימות ואווירה קסומה.

כתובת: רחוב קינג ג'ורג' 42. לפרטים נוספים: הזמנות 6367* או באתר<https://jacobhotel.co.il/>

רשת מלונות JACOB החדשה שיפצה ושדרגה את חמשת המלונות הייחודיים והמעוצבים שרכשה בשנה האחרונה בחמישה לוקיישנים נבחרים: מלון סי לייף נהריה, מלון רמדה חדרה, מלון שינקין תל אביב, מלון ג'ייקוב טבריה ומלון בת שבע ירושלים. המלונות מציעים שלל אפשרויות לחוויית חופשה אולטימטיבית שעיקר אפיונם בסטנדרטים גבוהים, אווירה חמימה ובגישת השירות האישי הבלתי מתפשר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here