מסע בארץ האוכל האולטימטיבית

איטליה היא מעצמה קולינרית מיוחדת במינה. מצפון ועד דרום בכל פינה תמצאו מסעדות משפחתיות מול נופים משגעים ואתרי תיירות היסטוריים. לא פלא שהפופולריות של איטליה בקרב מטיילים ישראלים היא כל כך גבוהה אם כך.

 ארץ אינספור האפשרויות

איטליה היא חבל ארץ יחסית גדול ואם אתם רוצים להכיר לעומק את התרבות רצוי להשקיע זמן בטיול. לכן אם אתם רוצים לנסוע למספר ימים, רצוי לבנות את הטיול באופן ממוקד לאזור ספציפי בארץ המגף. בין אם אתם חובבי טיולי ערים, אתם רוצים לעלות לאזור הרי הדולומיטים הקרירים, או שאתם מחפשים חופשה ים תיכונית באי הססגוני סיציליה, הרי שתכנון טיול לאיטליה יהווה החלטה אינדיבידואלית מאוד. לכל אזור יש את מוקדי העניין המיוחדים שלו, כולל אתרי טבע ומאכלים מקומיים ואתם יכולים למצוא איטליה שונה לחלוטין בכל מסלול שתבחרו.

 

היעד המושלם לכל מטייל

החופים האיטלקיים מציעים אווירה ים תיכונית קלילה וצעירה. רומא, פירנצה וורונה הן הדוגמא הקלאסית לערים אירופיות רומנטיות. צפון איטליה הוא המקום האידיאלי לטיול משפחות וטיולי טבע. היצע הנופים שחובקת בתוכה ארץ המגף הוא עצום. לכן גם טיול לנוסע העצמאי הוא אפשרי בדיוק כמו טיולי משפחות מאורגנים. התחבורה באיטליה נוחה וניתן להתנייד בתחבורה ציבורית או על ידי רכב פרטי. אמנם הרחובות בערים הגדולות צרים מאוד, אבל בפאתי כל עיר אפשר למצוא חניון ולהיעזר בתחבורה ציבורית כדי לחקור את כל האזור. האיטלקים מסבירי פנים והם ישמחו לעזור לכם במקרה בו אבדתם את הדרך או שאתם רוצים לקבל המלצה על המסעדה הכי טובה באזור.

 

אין טיול איטלקי אמיתי שלא כולל אוכל

אי אפשר לשכוח לרגע שאיטליה מחזיקה במגוון קולינרי עשיר ומיוחד. כדי למקסם את ההיצע ניתן לשלב מסעדות ביתיות קטנות, עם מסעדות גורמה ורשתות פיצה מקומיות. אין כמו מולדת הפיצה הפסטה והגלידה כדי להפוך את הטיול שלכם למסע בעקבות הביס הבא. שלבו במסלול הטיול יום סיור בעקבות האוכל וגלו את הסיפורים שמאחורי המאכלים הגדולים של האומה המיוחדת הזו. קצב החיים התוסס של האיטלקים הוא בסיס מושלם לכל טיול. תכנון טיולים לחו"ל יכול להיות תכנון מרגש וכיפי, במיוחד כאשר מתמקדים בחצי האי האיטלקי.

חברת טיולים בשבילך בונה לכל לקוח את הטיול המושלם. החל מרכישת כרטיסי הטיסה ומקומות הלינה ועד לבניית לוח הזמנים המלא. לפרטים נוספים וליצירת קשר ניתן לפנות לצוות טיולים בשבילך במספר 058-4115522

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here