איזה ציוד לטיול מומלץ לקחת
קרדיט FREEPIK

מתכננים טיול ארוך בשביל ישראל? חושבים על טרקים בחו"ל כאשר הקורונה תאפשר זאת? אם כן, חלק בלתי נפרד מההכנות הוא קניית ציוד לטיול שישרת אתכם נאמנה כמו תיק גב, נעליים חזקות, מכנס טיולים איכותי, טלפון לווייני, פנס ראש, מטען נייד, ביגוד תרמי וכדומה. בשורות הבאות נסקור כמה פריטים שכדאי שיהיו לכם.

תיק גב איכותי

תיק גב לטיולים יהיה החבר הטוב והנאמן ביותר שלכם. כמו השריון על הגב של הצב כך תיק הטיולים יחזיק חלק נכבד מהבית שלכם – החל בגזיה ועד לבגדים, הפנס, המזרון והאוהל. במידה ואתם מתכננים טרק של יותר מיום או יומיים, ישנה חשיבות גדולה לקניית תיק גב עם מערכת גב מקצועית, כלומר כזו שיש לה חלוקת משקל נכונה ויכולת התאמה למבנה הגוף שלכם. ממש לא חייבים ללכת על התיק הגדול ביותר, אלא כזה שיש לו חלוקת תאים נכונה ויכולת לשאת את הציוד הנחוץ בהתאם לרשימה בסיסית שערכתם. בכל מקרה, חשוב להקפיד שמשקלו של התיק המלא לא יהיה יותר מחמישית ממשקל הגוף, וכדאי מאוד שיהיה לו גם כיסוי גשם, מחזירי אור, רצועות לסגירה באזור המותניים וכדומה.

מכשיר איתור לווייני

לא בכל מקום בעולם, וגם לא בישראל, יש כיסוי סלולרי מלא. למעשה, כתשעים אחוז מהעולם הם ללא קליטה וגם חלקים נרחבים מהמדבר שלנו, בערוצי נחלים עמוקים בצפון, ועוד. מכשיר איתור לווייני נותן פתרון מצוין לבעיה הזו מפני שיש לו קליטה בכל מקום במידה והשמיים פתוחים. כך, גם אתם וגם יקיריכם בבית תוכלו להיות בטוחים שבעת הצורך יהיה מענה, כשישנן פונקציות שונות המאפשרות קיום תקשורת ויידוע של אחרים לגבי מצבכם. מלבד השקט הנפשי בשוטף, אם חלילה יתרחש מקרה חירום המכשיר מחובר אל מרכז שליטה הפועל מסביב לשעון. רק ודאו שאתם מקבלים הדרכה על המכשיר לתפעול בעת מצוקה, ושיהיה שמור במקום נגיש.

מה עוד חשוב שיהיה לכם?

ציוד לטיול כולל עוד פריטים רבים. קודם כל, חשוב שיהיו לכם נעליים אטומות למים בגובה בינוני העשויות מבד ועור הפוך, עם בולם זעזועים טוב ועמידות חזקה מאוד. כמו כן, כדאי שיהיה לכם מכנס טיולים מתפר שמגן מקרני השמש, מנדף זיעה, מגן מקור, עמיד מאוד בשטח ומתייבש מהר. אל תשכחו כמובן מטען נייד איכותי ועמיד שיוכל להטעין את הסלולרי ואת המכשיר הלווייני, וכן פנס ראש עם תאורת לד בעל זמן הארה ממושך וטעינה מהירה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here