ביטוחי הנסיעות לחו
קרדיט לתמונה: pixabay

חוק הבריאות הממלכתי תקף רק בגבולות המדינה ולכן כשטסים לחו"ל חייבים לרכוש לכם ולילדים ביטוח נסיעות לחו"ל למקרה שתזדקקו חלילה לטיפול רפואי, אשפוז, או הטסה רפואית לישראל. המהפכה הדיגיטלית הגיעה גם לשוק הביטוח נסיעות לחו"ל, כיום ניתן לאתר בקרבתך רופא בחו"ל ולקבל החזרים מהירים לכרטיס האשראי באמצעות אפליקציות חינמיות של חברות הביטוח המובילות המעמידות לרשותכם את כל מה שאתם צרכים למקרה שחלילה ותזדקקו לטיפול רפואי במהלך החופשה בחו"ל, ניתן גם להתייעץ עם רופא ישראלי 24/7 לספר לו ממה אתם סובלים והוא יעזור לכם וידריך אותכם מה לעשות ולמי לפנות בחו"ל.

ביטוח נסיעות לכל המשפחה

הביטוח נסיעות כולל את כל מה שאנחנו מקבלים בקופת חולים בארץ ואפילו מעבר לכך, החברות המובילות לביטוחי נסיעות לחו"ל כמו מגדל, הפניקס, הראל, כלל ופספורטכארד מספקות שירותים מצוינים באפליקציות ייעודית לביטוח נסיעות לחו"ל, ברגע שקונים את הביטוח מקבלים לינק להורדת האפליקציה ותוכלו להנות משירותים מתקדמים כמו שיחה מחו"ל עם רופא ישראלי, ניווט בWAZE  למרפאה הקרובה או תשלום באמצעות האפליקציה או החזר מהיר במקרה של תביעה ללא טפסים וללא כאב ראש.

החזר כספי באותו היום/חברת הביטוח משלמת במקומך

כואב לכם הגרון ? הילד חלה בשפעת או שנתפס לכם הגב? רכשו ביטוח באמצעות אחת חברות הביטוח המובילות וקבלו החזר תוך 48 שעות ובחלק מהחברות לא תצטרכו לשלם כלל חברת הביטוח תשלם במקומך וללא השתתפות עצמית.

מאתרים רופא בחו"ל

אתם בחו"ל ואין לכם מושג היכן למצוא את הרופא הקרוב? באפליקציות תוכלו למצוא רשימות של רופאים מחולקים על פי סוגי התמחות תוכלו לעבור לקביעת תור אפילו בשבת או ולנווט אליו באמצעות ה WAZE, האפליקציה מאתרת את כל הרופאים בקרבתך ואף נותנת להם דירוג

מתייעצים עם רופא ישראלי אונליין

אתם בחו"ל ולא מרגישים טוב ולא יודעים למי לפנות? אין בעיה… התייעצות טלפונית 24/7 עם רופא באמצעות הגשת בקשה באפליקציה, המוקד מאויש ברופאים ישראלים אשר יחזרו אליכם במהירות האפשרית וייעצו לכם על המשך טיפול מתאים

המזוודה איחרה?

קבלו החזר עד 150$ ישירות לכרטיס אשראי עבור קניית מצרכים בסיסיים כמו בגדים ותמרוקים לכל נוסע שהמזוודה שלו הגיעה באיחור

נגישות למספרי חירום בעולם

נכנסים לאפליקציה בוחרים את המדינה שאתם נמצאים ומקבלים רשימה של כל מספרי החירום שאתם עלולים להזדקק להם.

מה קורה במקרה של טיפול חירום

ברגע שנזקקים לפינוי או חלילה לאשפוז, יש צורך ליצור בהקדם האפשרי קשר עם מוקד החירות של חברת הביטוח, לשם כך יש צורך לשמור את מספר הטלפון של מוקד החירום של חברת הביטוח נסיעות שרכשתם , זמני תגובה מהירים ביותר, חברת הביטוח תתחיל בפעולות הנחוצות ותשלח התחייבות לתשלום לנותן השירות.

הכתבה בשיתוף שוק הביטוח, לחצו כאן השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל On-line בין כל חברות הביטוח המובילות, חפשו את הביטוח עם האפליקציה ושתהיה לכם חופשה מהנה בחו"ל.

הערה 1

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here