קרדיט תמונה: FREEPIK

מה מצפה לכם באילת השנה? מלונות יוקרה שמחכים לכם עם שלל מתקנים ושירותים שיהפכו את החופשה שלכם למיוחדת במינה. וכמובן, העיר אילת עצמה מחכה לתיירים ומציעה שפע של פעילויות ואטרקציות חינמיות שמתאימות לכל המשפחה. גלו את אילת ב-2024.

אילת, היעד האהוב והפופולרי בקרב נופשים ישראלים רבים, מהווה את המקום המושלם לחופשת קיץ בלתי נשכחת. עם חופים קסומים, מזג אוויר קיצי במיוחד ואטרקציות רבות ומגוונות, אילת מציעה חווית נופש ייחודית שמתאימה לכל סוגי המטיילים – ממשפחות ועד לזוגות. המלונות באילת ערוכים לעונת השיא ומחכים להעניק לכם שירות אישי ומקצועי עם שלל מתקנים שיגרמו לכם לרצות להישאר במלון. ובכל זאת, הנה מה שתוכלו לעשות באילת במהלך הקיץ.

אטרקציות בחינם באילת

נתחיל באזורי התיירות המוכרים והתוססים בעיר, כמו מרכזי הקניות, הקניונים וכמובן הטיילת. הטיילת הצפונית היא יעד פופולרי ומוכר בעיר, בה תוכלו לטייל לאורך החוף, וליהנות מהחנויות השונות, מסעדות ומקומות ישיבה המפוזרים לאורך הדרך. אם נשאר לכם ערב פנוי עם הילדים או עם בני הזוג, הטיילת מציעה אווירת נופש ושלווה ללא עלות.

ואי אפשר לדבר על אילת מבלי להזכיר את החופים הנפלאים בהם תוכלו לבלות שעות וליהנות מחופש מושלם מבלי להוציא שקל. שבו לכם על שפת ים סוף, היכנסו למים הנעימים אל מול נופי העיר המדהימים.

פארק הטרמינל החדש

עוד אטרקציה חינמית חדשה בעיר היא פארק הטרמינל החדש. בלב אילת נפתח לאחרונה פארק הטרמינל, פרויקט חדשני הממוקם על שטחו של שדה התעופה הישן. הפארק מציע שילוב מרתק של טבע, טכנולוגיה ותרבות, ומספק מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה.

עיריית אילת בשיתוף עם תאגיד התיירות אילת מציעים בקיץ 2024 מופעי חינם בפארק הטרמינל החדש בכל יום חמישי בקיץ. האירועים כוללים הופעות של אמנים מובילים ומציעים חוויית בילוי ייחודית בחינם לגמרי

דילים באילת בקיץ 2024

הקיץ הזה המון מלונות באילת מציעים מבצעים משתלמים ושפע של הצעות אטרקטיביות לחופשה חלומית בעיר הנופש הדרומית. תוכלו למצוא דילים למשפחות או ליחידים במגוון תאריכים ובתי מלון מובילים בעיר. מומלץ לבדוק את ההטבות הבלעדיות שניתנות ברשתות המלונות עצמן ולברר על הנחות מיוחדות לחבי מועדון. לרוב תמצאו שהזמנה ישירה באתר המלון משתלמת יותר.

טיולי טבע באילת

אל תפספסו את הטבע המרהיב באילת, על אף שלא תמיד חושבים על טיולים בזמן החופשה בעיר. מעבר לחופים ולאטרקציות העירוניות, אילת מהווה נקודת מוצא מצוינת לטיולי טבע באזור. הרי אילת, שמורת טבע עברונה, ופארק תמנע הם רק חלק מהאפשרויות לחובבי הטבע והטיולים. מסלול עין נטפים ומסלול הקניון האדום הם מהמפורסמים והמרתקים ביותר, בהם תוכלו לטייל ולגלות את יופיו של המדבר בדרום הארץ.

לסיכום, אילת ממשיכה להיות יעד מושלם לחופשת הקיץ, עם מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות המתאימות לכל גיל ותקציב. מומלץ לבדוק את האפשרויות העדכניות ביותר בעת תכנון הביקור כדי ליהנות מכל מה שהעיר יכולה להציע.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here