שירותי הסעות לאילת
קרדיט תמונה FREEPIK

ניתן לומר באופן חד משמעי כי הכי כיף והכי חכם יהיה לקבוע ולהיפגש עם חברת ההסעות כשיש מידע מקדים שכן, בדיוק בשביל זה יש טיפים, מאמרי מחירים, והמלצות שיתנו לכם את כל המידע האפשרי שכולם צריכים לדעת בנוגע להסעות. אתם מחפשים הסעות נוחות שבנוסף לא חונקות את הכיס? אז בואו נבין מספר דברים. יש כשלושה סוגים של הסעות לאילת כדוגמת: מונית, אוטובוסים ומיניבוס. מלבד מחירי ההסעות עצמם, אם תרצו לעשות עצירות בדרך, אתם תשלמו עוד כ-200 שקלים לכל שעת ההמתנה של הנהג. 

טיפים שכדאי לדעת

לפני שנדבר על מחירים, בוא נדבר על כמה נקודות מאוד חשובות בכל הסובב סביב הסעות לאילת. הזמנת ההסעה הלוך וחזור. ההסעה לא תחכה לכם עד שתחליטו לחזור מאילת, ואת הדרך חזרה הוא כנראה יעשה לבד, גם אם בחרתם להזמין נסיעה להלוך וגם לחזור. אף על פי כן, מומלץ להזמין מראש את שני הכיוונים ביחד משתי סיבות עיקריות. הראשונה והחשובה ביותר היא ראש שקט שלכם בזמן הטיול, והשנייה היא במיוחד לחברת ההסעות, כי יהיה להם הרבה יותר קל להתארגן ולסדר בהתאם ולדאוג לכם לרכב מראש, שהוא דבר חשוב מאוד בעת העונה החמה.

נצלו את הנסיעה

אם כבר החלטתם  על יציאה לנסיעה ארוכה ומייגעת, שווה בנוסף לשקול את הניצול שלה לעוד מגוון של חוויות נוספות, כדוגמת: עצירה למנוחה בים המלח, מסלול באחד מן המסלולים המהממים בדרום הארץ או ביקור במרכז המבקרים ביוטבתה יכול בהחלט לתת לכם גם הפוגה מרעננת, ואפשר להגיד באופן חד משמעי שתרגישו שלא בזבזתם את כל היום רק על נסיעה. אך יחד עם זאת חשוב לזכור כי אם זה אכן מה שתכננתם, הרי שאתם תשלמו על שעת המתנה של הנהג סביב ה-200 שקלים לשעה.

אקסטרה מקום לתיק

כשחושבים להשכיר מיניבוס לאילת, חשוב לזכור כי מדובר על כלי רכב בלי בגאז גדול – אם בכלל. בדיוק בגלל הסיבה הזאת ייתכן מצב בו תזמינו הסעה ל- 15 אנשים ותהיו מופתעים לגלות כי קיבלתם מיניבוס שיש בו כ-20 מקומות ישיבה. הנהג חלילה לא ניסה "לעקוץ" אתכם או משהו בסגנון, פשוט הוסיף את ארבעת המושבים הנותרים בתור מקומות אחסון לתיקים, למזוודות ועוד וכן, הנהג ינקוב מראש את המחיר של הרכב המתאים. ואם עדיין לא ביצעתם הזמנה להסעה, כדי לשאול על מקום אחסון לתיקים ומזוודות כבר בשיחת הבירור הראשונה, כך שלא יצא שלא תבואו מוכנים.

מחירי הסעות לאילת

מחירי ההסעות לאילת מושפעים משני גורמים עיקריים: המרחק אותו תעברו וסוג הרכב שאיתו סגרתם את ההסעה. זאת בעוד כי מחיר ההסעה עולה בהתאם לכמות של המושבים ברכב שהוזמן, ממונית שהיא הזולה ביותר, כי הוא רכב ההסעות הקטן ביותר, אחריה מגיעים המיניבוסים המשתנים, ולבסוף הכי יקר הוא אוטובוס שלם להשכרה (ככל שרכב ההסעות גדל, גם המחיר למושב בודד יורד).

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here