כאשר אנו חושבים על טיול אז בדרך כלל יעלו במוחנו תמונות של מקומות רחוקים, תרמילים מלאים בציוד, הליכה ממושכת וחוויות נשכחות. מאידך טיול יכול להיות קצר ואפילו להתקיים בקרבת הבית שלכם מבלי שתאלצו להתניע את הרכב. לא כל אחד מכיר את הסביבה הקרובה אליו וישנם מקרים בהם אנשים כלל לא מכירים את הסביבה של הבית שלהם. מקומות רבים ברחבי הארץ מציעים פינות חמד שממוקמות במרכזי הערים ורק ממתינות למבקרים שיגלו אותן.

כל מי שמתגורר באזור המרכז מכיר בוודאי את הפארקים השונים שניתן לטייל בהם עם הילדים או עם בן או בת הזוג. אמנם ישנם מצבים בהם מקומות אלו יהיה הומי אדם, אך זה יקרה בדרך כלל בימי חופשה. בדרך כלל מקומות אלו יהיה פנויים למדי וניתן יהיה לסייר בהם ללא הפרעות מיוחדות.

טיול ארוך לכלב

בעלי כלבים מכירים את הצורך שלהם (ושלכם) לצאת לטיולים מחוץ לבית. יציאה עם הכלב לטיול היא הזדמנות מצוינת להכיר את הסביבה הקרובה, להתרחק מעט מהבית ולאפשר לו לרוץ ולשחק במרחבים. אם יש לכם חורשה בקרבת הבית אז היא ללא ספק אתר מומלץ לטיולים, פיקניקים וכל מה שכיף.

  • חשוב לטייל רק במקומות בטוחים ולהימנע מכניסה לשטחים שמוגדרים פרטיים. ישנם שטחים רבים שאפשר לטייל בהם.
  • מומלץ לצאת מהבית עם נעליים סגורות ואפילו מכנס ארוך. בעונת הקיץ ישנם מזיקים שונים שלא תמיד מומלץ להיתקל בהם.
  • אם מטיילים עם הילדים אז כדאי לתכנן מסלול קל ולא מתיש מידי עם הרבה הפסקות בדרך.
  • רצוי להזמין חברים ובני משפחה ולחוות איתם את הסביבה הקרובה לבית.

חורף או קיץ

אחד היתרונות בטיול ליד הבית הוא בזמינות שלהם. אפשר בכל רגע להחליט לצאת לטיול ואין זה משנה אם מדובר על יונת החורף או עונת הקיץ. כמובן שיש לקחת בחשבון את מזג האוויר הצפוי ולא לקחת סיכונים מיותרים. גם כאשר אתם קרובים מאוד לבית שלכם עלולים לקרות כל מיני תאונות לא נעימות. מומלץ להצטייד המצלמה טובה ולתעד את הטיול לטובת כל מי שלא השתתף בו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here