קרדיט צילום: פרטי

מינוי חדש במלון היוקרה וולדורף אסטוריה:  רותם רפאל  (37)  מונה לתפקיד מנהל המכירות של מלון היוקרה וולדורף אסטוריה.

רפאל מגיע לתפקיד עם ניסיון של 14 שנים במלונאות, בתפקידים שונים במלון הילטון תל אביב. בעל תואר ראשון בכלכלה וניהול ותואר שני במנהל עסקים במסלול האקדמי במכללה למינהל. רפאל החל דרכו בביטחון, המשיך למשק בית עד לתפקיד מנהל מכירות בכיר בהילטון תל אביב.

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים הינו מלון היוקרה הבינלאומי היחיד בעיר ירושלים ושייך לרשת הילטון העולמית. המלון הידוע באיכותו ובחוויית השירות והאירוח יוצאת הדופן המוענקת לאורחים, הכריז הבוקר על המינוי במטרה להמשיך להתפתח ולהתקדם.

אבנר און מנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה מסר כי " אנו שמחים על מינויו של רותם רפאל עם ניסיון, רקע וידע עשיר במכירות בענף ותוספת מצוינת לשדרת הנהלת המלון. אני בטוח כי רותם יסייע לנו להמשיך להצעיד קדימה את המלון, שרק לאחרונה זכה כמלון המוביל הטוב בישראל לשנת 2022 על ידי ארגון התיירות הבינלאומי World Travel Awards. בשמי ובשם רשת הילטון, אנו מאחלים לו ולנו הצלחה מרובה".

 

מלון וולדורף אסטוריה, אשר נבנה על יסודותיו של מלון היוקרה המפורסם- מלון פאלאס בירושלים, נחשב לפרויקט המלונאי היקר ביותר בישראל עם עלות השקעה של כ- 150 מיליון דולר ומוכר כאחד המלונות הטובים במזרח התיכון. במלון, אשר הינו מלון היוקרה הבינלאומי היחידי בירושלים, 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה, ספא יוקרתי בינלאומי ורמת שירות ויוקרה שטרם נראתה בישראל.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here