מסיבת רווקות בטבע

ארגון מסיבת רווקות בטבע תחת כיפת השמיים הוא רעיון נהדר ומקורי במיוחד. אם את מחפשת אחר מקום מיוחד, מבודד ונעים בו ניתן לחגוג את מסיבת הרווקות לחברה טובה ביותר – נצלי את הטבע הפתוח והיפה כדי לחגוג לה בגדול! מכיוון שהמסיבה מתוכננת להיערך במקום פתוח לא קירוי, כמובן שמומלץ לערוך את המסיבה רק במידה והיא מתוכננת להתקיים בחודשי האביב או הקיץ החמימים, כך שתהיי בטוחה שמזג אוויר גשום לא יפתיע את כולכן ויהרוס את המסיבה.

אספנו עבורך כמה המלצות ומידע על מסיבות רווקות בטבע, כדי שתוכלי לבחור את המקום והקונספט המתאים ביותר למסיבה עליה חשבת:

מסיבת רווקות בחוף הים

כולם אוהבים את הים. יש בו משהו מרגיע ונעים שגורם לתחושה נעימה ומשוחררת באופן טבעי, כך שאם הכלה לעתיד היא כזו שאוהבת לבלות את זמנה בים – זהו המקום המושלם לערוך בו את מסיבת הרווקות שהיא רק בשבילה. מכיוון שחוף הים הוא מקום ציבורי ופופולרי ביותר בחודשי הקיץ, מומלץ לבחור רצועת חוף שהיא יחסית שקטה ומבודדת וכמה שפחות המונית. בדרך הזו תוכלו לערוך את המסיבה בצורה נעימה ושקטה רחוק מהמון האנשים שמגיעים לחוף הים, וליהנות מפרטיות מוחלטת ככל הניתן.

היתרון של מסיבת רווקות בחוף הים הוא מגוון הדברים שניתן לעשות כמו עריכת משחקי חברה לכולן, מסיבת ריקודים באוויר הפתוח וארוחה משותפת יחד על החוף תוך צפייה בנוף הפתוח והמדהים של הים. בין לבין תוכלו תמיד לקפוץ להתרעננות קצרה ונעימה במי הים הקרירים.

מסיבת רווקות בטבע הפסטורלי

אפשרות נוספת לחגיגת מסיבת רווקות בטבע, היא ארגון המסיבה בשטח טבעי ופסטורלי כמו חורשה או יער. אזור הצפון שופע מקומות פסטורליים עם נוף ירוק משגע, והמון שטחים פתוחים וטבעיים בהם ניתן לערוך את המסיבה. העדיפו לבחור אזור שהוא שקט ורחוק מכבישים ראשיים, כדי שתוכלו להרגיש רחוקות מרעשי העיר וליהנות מהשקט של הטבע.

זכרו כי רוב השטחים הפתוחים הם באחריות ארגונים וגופים מסודרים השייכים לעירייה או למדינה, ולכן יש לברר מבעוד מועד בנוגע לעריכת מסיבת הרווקות במקום המתוכנן. כדי שהמסיבה תהיה כיפית ומצלחת, העדיפו לבחור מקום בו ניתן להשמיע מוזיקה באופן חוקי וגם לקשט את המקום ולהציב אוהלים ושאר ציוד כמו מחצלות, שולחנות וכסאות שתביאו אתכן לנוחות של כל המשתתפות.

מסיבת רווקות לילית

אפשרות נוספת ונהדרת לחגוג את מסיבת הרווקות בחיק הטבע, היא לתכנן את המסיבה לשעות החשיכה. כשהכל חשוך מסביב, האווירה של המסיבה הופכת להיות הרבה יותר אינטימית וקסומה עם רעשי הטבע מסביב.

מכיוון שהמסיבה מתחילה רק בשעות הערב, מומלץ להביא למקום גם אוהלים ואבזור מתאים לשינת שטח כך שכולן יוכלו לחגוג יחד עד השעות הקטנות של הלילה וגם להישאר ללינה משותפת וחווייתית יחד בחיק הטבע הפתוח.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here