צילום: נטשה זריקר

רגע לפני שיטוס לתערוכה מעוררת השראה בפריז  יפתח האמן הבינלאומי ניסים בן אדרת  גלריית פופ אפ בקניון עופר רמת אביב, שתפעל למשך שבועיים החל מה 12/9. הגלריה,  במתכונת פופאפ,  כמקובל במרכזי הקניות היוקרתיים בעולם, תציג עבודות של בן אדרת שלא נחשפו עד כה, בניהם:  קולקציית צלחות מעוצבות, ציורי מקור, הדפסי רשת בעבודת יד ועוד .

לדברי ניסים בן אדרת: "אני מאמין שיש משהו ביצירות שלי שעמוסים באינטרקציות חיבורים ואנרגיות בין אנשים. הבנתי שאני כאמן מאוהב בלראות את האנשים ולקבל השראה מהחיבורים ביניהם. הקניון מקום הומה ויש בו מגוון גדול של אנשים מכל האוכלוסיות לכן אני מודה על הזכות להנגיש את האומנות שלי לכלל הציבור שמבלה בקניון ."

תערוכה חדשה ברמת אביב ניסים בן אדרת צילום נטשה זריקר
צילום: נטשה זריקר

ניסים בן אדרת הוא אמן בינלאומי מוערך שמונע מחקירת קו שחור יחיד על גבי קנבס לבן. הוא פועל בעיקר בעולם ביעדים כמו:טורנטו,ניו יורק, הודו,הונג קונג,סינגפור ולוקסנבורג. עבודותיו מאופיינות בציורים שמתחילים מהנחת העט על גבי המשטח הלבן הגדול אשר ממנה מתפתח עולם מורכב של דפוסים ותבניות. בן אדרת החל את דרכו בעולם התקשורת החזותית ופיתח קריירה כמנהל קריאייטיב ברשת האופנה קסטרו. לפני מספר שנים החליט בן ניסים לשנות את מסלול חייו ולהפוך לאמן יוצר. מאז ועד היום הספיק בן ניסים להציג בגלריות רבות ולמכור את עבודותיו ברחבי העולם ולשתף פעולה עם שותפים רבים בדרך, ביניהם שף מוכר מטורונטו, אלישיה קיז, ירידי אומנות בעולם,גלריות בניו יורק ובתי מלון לרוב.

לקראת סוף השנה ייצא בן אדרת למסע אמנותי עם חברת שטיחים ממילאנו ויעצב ליין שטיחים משל עצמו שיימכרו בכל העולם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here