קרדיט תמונה: FREEPIK

בשנים האחרונות אנשים רבים לומדים להכיר את האפשרות של השכרת וילה לצורך מסיבות, כגון מסיבות רווקות או רווקים, מסיבות יום הולדת, מסיבות של החברה וכדומה. אחת השאלת העולות לפני השכרה של וילה למסיבה, היא כמה יעלה התענוג. על השאלה הזו אין תשובה אחת ויחידה, ובשורות הבאות יובא מידע על הנושא.

אילו פרמטרים משפיעים על מחיר הוילה

הנה מספר היבטים המשפיעים על העלויות של וילות להשכרה למסיבות:

  • מיקום וגודל – ככל שהוילה ממוקמת באזור מרכזי כך עלויותיה יהיו גבוהות יותר, ואותו הדבר לגבי וילות גדולות. בדרך כלל, כשמדובר במסיבה ממילא מדובר בוילות יחסית גדולות.
  • אופי האירוע – ניתן לומר שככל שמדובר במסיבה יותר פרועה ותוססת (למשל מסיבת רווקים), הכוללת הרבה אלכוהול, כך הנטייה של בעלי הוילות היא לקחת תוספת מסוימת בתשלום כדי להבטיח מפני נזקים.
  • בריכה בוילה – חלק גדול מהוילות בישראל כבר מגיעות עם בריכה. יחד עם זאת, קיימות וילות עם בריכות יחסית צנועות וכאלו עם בריכות גדולות ומושקעות, עם עיצובים יוקרתיים ואפשרויות הסבה לכמויות גדולות יחסית של אורחים. מטבע הדברים, ככל שמדובר בבריכה מפוארת כך המחיר יהיה יותר גבוה.
  • העונה בשנה – בישראל יש עונת מסיבות שהיא ימי הקיץ בעיקר. לכן, בתקופה זו מרבית אולמות האירועים, הצימרים, המלונות וכדומה מעלים מחירים. דברים אלו נכונים גם לגבי ענף הוילות להשכרה, כאשר בקיץ המחיר פר לילה יהיה גבוה בכמה מאות שקלים לעומת החורף.
  • תאריך האירוע – מלבד העונה בשנה, יש הבדלים נוספים מבחינת התאריך. למשל, אם מקיימים את האירוע בסוף השבוע המחיר ללילה יהיה גבוה יותר לעומת אמצע השבוע. באותו האופן, אם מזמינים בתקופה מבוקשת במיוחד, כמו בחג מסוים, גם כאן המחיר נוטה להיות גבוה יותר.
  • לכמה לילות מזמינים – בדרך כלל מסיבות מסתכמות בלילה אחד. יחד עם זאת, יש המבקשים להאריך את המסיבה לשני לילות ואפילו יותר. ברור שככל שמזמינים את הוילה לתקופה יותר ממושכת כך יעלה המחיר הכולל, ועם זאת – ייתכן מאוד שבעלי הוילה יסכימו להפחית את המחיר פר לילה.
  • כמה אנשים משתתפים – מבחינת בעלי הוילות, העדיפות היא למסיבות עם פחות משתתפים כי הסיכון לבלאי ונזק נמוך יותר. לכן, ככל שמשתתפים יותר אנשים במסיבה כך המחיר יעלה, אך מצד שני הוא יתחלק על יותר אנשים שמגיעים לאירוע. 
  • פינוקים ואטרקציות – במידה ואתם מעוניינים לשלב במסיבה גם ארוחת ערב או בוקר מפנקת, ארוחת שף, מסאז'ים וכן הלאה, כמובן שתהיה לכך השפעה על המחיר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here