קרדיט FREEPIK

אז מה הופך את טולום ליעד הכי קסום ונחשק במקסיקו עד כדי כך שהמבקרים בו מתאהבים במקום ומבטיחים לחזור?

החופים: בעולם קיימים המון חופים מיוחדים ויפים אך אין כמו החופים של טולום. בין השביל של בוקה פאילה המוביל למועדוני החוף למלונות ולים, תוכלו לנשום אנרגיה שתגרום לכם להרגיש שאתם נמצאים במקום מאוד מיוחד. הים של טולום נשאר בזכרון בגלל הגווני טורקיז והמים הצלולים והאקלים הנוף של הקראיבים.

בוקה פאילה:  בצידי הדרך המקבילים לחוף תמצאו בוטיקים קטנים עם כל מה שצריך כדי להכנס למראה הטולומי: טוניקות, כובעים ובגדי ים. בנוסף לאוכל טעים, גם מסעדות קטנות עם נגיעה מקומית וגם מסעדות שלא מביישות את הסצנה הקולינרית העולמית. יש מלונות ומועדוני חוף לכל הטעמים והמחירים, מהאקסקלוסיביים ביותר כמו חוף לוס אמיגוס ועד לפופולריים כמו פרויקט פאפאיה פלאיה.

מועדוני חוף ובתי מלון: אם מדובר בסגנון כפרי, טבעי והיפי-שיק, אז הם נמצאים בעיקר במקומות הקטנים מסביב לבוקה פאילה. מכוסים בצבעי אדמה ולבן שכאילו אומרים אנחנו יחד עם הסביבה. תוכלו ללון במלונות עם נוף לאוקיינוס, אמבטיות חיצוניות ולוכדי חלומות. מקומות קסומים, הם נקראים.

סנוטות: בני המאיה ראו בסנוטות את הכניסה הקדושה לעולם הבא, העולם התחתון. הם ערכו בהם כל מיני טקסים ועד היום כשמבקרים בהם אפשר להרגיש את המיסטיקה הזו. עם מים של 24 מעלות לאורך כל השנה, נמצאים רק בחצי האי יוקטן. הסנטות חייבות להיות ברשימת היעדים שלכם שאי אפשר לפספס!

טבע: טולום היא לא רק כפר מוקף בג'ונגל אלא גם מנגרובים מדהימים, סנוטות, חוף… הטבע שולט כאן ותוכלו לראות בלי הרבה מאמץ קופים, חוטמנים, דביבונים, אבל אם אתם אוהבים חיים ימיים, יש הרבה סיורים שבהם תפגשו דולפינים, צבים, מנטה ריי ודגים מכל הצבעים ואפילו כרישים בסביבתם הטבעית!

חורבות המאיה: בני המאיה קראו להריסות הללו זאמה שפירושו זריחה וקל להבין מדוע בחרו בשם זה מאחר ומדובר באחד מיישובי המאיה הבודדים שקרובים לים. יש כאן מבנים שנשמרו במצב טוב ולאחר הסיור ניתן להתקרר בחוף.

המקומיים: למרות שמעט מאוד תושבים נולדו באזור טולום, העיירה מורכבת ממקומיים ילידים, זרים מכל רחבי העולם… העיר אקלקטית כמו כל מקום אחר בריביירה מאיה. לכן נוצרות כל כך הרבה חברויות שיכולות לגרום לכמה משקאות או ריקוד על החוף עם החברים האיטלקיים, הרוסים, הארגנטינאים, האמריקאים, הקנדיים וכמובן המקסיקניים שהופכים את טולום לקסום.

טולום היא קסם מוקף בטבע עם אנשים שאין בשום מקום, יחד עם עתיקות שמוסיפות למיסטיקה וברים ומועדוני חוף שנחשבים ומושכים דיג'ייז מכל העולם!

כל המידע על טולום באתר הסודות של מקסיקו

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here