תיירות בישראל זה לא רק בתי מלון

כשמדברים על תיירות בישראל אנחנו יכולים לחלק את זה לתיירות פנים, שמכוונת לתושבי המדינה ולתיירות חוץ, שמכוונת כמובן לתיירים מחו"ל.

עשרות רבות אם לא מאות רבות של מלונות כאלה ואחרים פרוסים מדן ועד אילת, מלונות פרטיים ומלונות שהם חלק מרשתות גדולות ונחשבות והמטרה של כולם: להביא לכך שההיצע הרב של חדרי בית המלון בישראל יהיה מלא כמה שיותר ימים במהלך השנה.

מהצד השני, הביקוש של הלקוחות לחופשות בישראל לעתים רבות מביא לעליית מחירים, שלא כל המשפחות יכולות לעמוד בהם ולכן הן מוותרות על התענוג של בילוי משפחתי באחד מבתי המלון.

אז נכון שלרשתות יש מבצעים כאלה ואחרים שאמורים למשוך גם את אלה שמתקשים לרכוש חבילה של חופשה במחירים הרגילים ויכול מאוד להיות שזה מאפשר לאותן המשפחות בכל זאת לעשות מאמץ נוסף ולצאת לחופשה המיוחלת.

מלבד הפנייה למשפחות, בתי המלון ערוכים לקלוט גם זוגות לסופי שבוע רומנטיים וזאת אוכלוסייה לא מבוטלת של לקוחות מבין כלל הלקוחות שמבקשים להגיע לבתי המלון בישראל.

אבל אתם יודעים מה? חופשה רומנטית אם היא לשבוע שלם, כלומר מראשון ועד חמישי או לסופ"ש בין חמישי לשבת או ראשון, היא חופשה יקרה, לא בטוח שיש לכל הזוגות את האפשרות הכספית או את האפשרות לקחת כל כך הרבה ימים של חופש מהעבודה כדי להשתכשך במימי הבריכה של המלון.

אז מה האלטרנטיבות? האם תיירות בישראל היא רק תיירות של בתי מלון או יש אפשרויות חלופיות?

לדעתנו ורק לדעתנו יש אפשרויות נוספות שיכולות להחליף את הבילוי בבית המלון.

שמעתם על צימרים? מכירים חדרים להשכרה על בסיס שעתי?

נכון שמשמיעה ראשונה זה לא נשמע הכי "מזמין" או אפילו "סקסי" ונכון שיהיו כאלה שהשאלה הזאת שבכותרת תרתיע אותם וכאן הם יפסיקו לקרוא את המאמר אבל אם תישארו מעט, לעוד 2-3 דקות תוכלו להבין שיש אלטרנטיבות ראויות וזולות יותר.

נחלק את זה לשניים: לצימרים ולחדרים להשכרה על בסיס שעתי.

כמובן שלא נבקש או נאמר לכם לקחת את המשפחות לחופשה בחדרים להשכרה על בסיס שעתי.

אין בזה כל היגיון, הם מיועדים בעיקר לדברים אחרים ובקיצור, לא מעשי!

אבל אנחנו די בטוחים ששמעתם על משפחות שהעדיפו את הנוף הפסטורלי בצפון או בדרום שמקיף את הצימר, את המרחב הגדול, את האפשרות לעשות הכול מתי שרק בא להם מבלי לחלוק את הבריכה, הג'קוזי או את שולחנות המשחק עם אף אורח אחר והכל בעלות שיכולה להיות נמוכה בעשרות אחוזים אם לא יותר ממה שהם היו משלמים בבתי מלון.

החיסרון היחידי הוא שהמשפחה צריכה לדאוג לאוכל, לארוחות וזאת אפשר לעשות על ידי הבאת אוכל מהבית והכנתו על עמדת הברביקיו שבחצר הצימר או לצאת למסעדה קרובה.

מבחינת הזוגות שמחפשים כמה שעות עד לילות של רומנטיקה במחיר זול הם יכולים להגיע לאחד מהחדרים להשכרה על בסיס שעתי ולילי הפרוסים בין דן לאילת ולחוות אינטימיות, רומנטיקה, אהבה ושלווה כמה שהם רוצים, לעזוב בשעה מוסכמת עם בעל המקום ולשלם רק על החלק היחסי בו הם שהו בחדר.

זוגות שמחפשים מקום מעולה בעל סטנדרט גבוה לבילוי יכולים לעשות זאת בכל מקום בארץ אבל אם אנחנו צריכים להמליץ אז כמובן שנפנה אותם לערים הגדולות שם ההיצע לחדרים לפי שעה הוא גבוה מאוד, הביקוש גבוה אבל המחירים נשארים נמוכים באופן יחסי והאפשרויות רבות ומגוונות.

לא סתם החדרים להשכרה בחיפה הם החדרים הכי מבוקשים באזור הצפון, הכמות שלהם גדולה וזוגות יכולים להתלבט בין מעולה ולמצוין, הסטנדרט של החדרים בחיפה גבוה מאוד ולכן כשלקוחות מגיעים למצב בו הם צריכים להחליט בין כמה חדרים הניצבים בפניהם לא יכולים לקבל החלטה בו הם יפסידו!

אותו הדבר עם החדרים בתל אביב שמספקים היצע גבוה מאוד והביקוש אליהם הוא הגבוה ביותר לחדרים לפי שעה בישראל עם אלפים על גבי אלפים של חיפושים חודשיים לביטוי: חדרים לפי שעה בתל אביב.

נקנח עם החדרים אולי הכי רומנטיים מבין אלה שניצבים בשלושת הערים הגדולות והם נמצאים בירושלים וסביבתה.

צימרים על בסיס שעתי בירושלים וסביבתה מביאים ערך מוסף, מלבד הזמינות המיידית והמחירים הזולים גם הסביבה בהם הם נמצאים מאפשרת לזוגות לחוות גם רומנטיקה ואהבה.

לסיכום, תיירות בישראל לא מסתכמת רק בחדרים בבתי מלון! אפשר במחירים נמוכים יותר לחוות חופשה משפחתית בצימרים בצפון, במרכז או בדרום וכמובן שזוגות שמחפשים שלווה, אהבה, אינטימיות ורומנטיקה יכולים לוותר על חדרים בבתי מלון ולחוות במחיר נמוך יותר ובסטנדרט שלא מבייש לעתים גם סוויטות יוקרתיות, את מה שהם צריכים לשם אהבתם.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here