טיפים לתכנון טיולי כוכב באירופה

אירופה היא ללא ספק אחד היעדים הפופלריים ביותר עבור הישראלים. מדובר ביעד יחסית קרוב, שניתן למצוא אליו טיסות זולות במיוחד והוא מספק לא מעט הרפתקאות וחוויות.  בנוסף, הגבולות הפתוחים שביבשת מאפשרים מעבר קל ונוח יותר ממדינה למדינה. לכן, לא מפתיע במיוחד שלא מעט ישראלים גילו לאחרונה את טיולי הכוכב. טיולים שגם עוזרים לחסוך גם בכסף, גם בכאב ראש מיותר ועל הדרך – מאפשרים לנו לראות יותר. אז אם אתם עומדים לתכנן טיול כוכב, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבנות את הטיול בצורה חכמה יותר.

מהו טיול כוכב?

לפני שנתחיל עם הטיפים השונים, בואו ננסה להבין קודם כל מהם טיולי כוכב ולמה לא מעט ישראלים מחליטים לטייל כיום בצורה שכזו. ובכן, טיולי כוכב הם טיולי שבהם מצד אחד מתאכסנים במקום אחד לאורך הטיול, ומהצד השני -שוכרים רכב ומטיילים איתו גם למקומות מורחקים יותר ממקום הלינה. הסיבה שהטיולים האלה הפכו לפופלריים במיוחד בקרב הישראלים, היא שהם פשוט מאפשרים לכל תייר לראות הרבה יותר – בפחות כסף.

טיפים לתכנון הטיול

תכנון לו"ז לטיול

נכון, קשה לדבר את המילה לו"ז עם טיול באירופה. אבל בטיולי כוכב (וטיולים בכללי), רצוי לתכנן מראש את היעדים אליהם אתם רוצים לנסוע עם הרכב. כמובן ששום דבר לא חייב להיות חקוק באבן, ואפשר להתגמש במהלך הטיול. אבל הרעיון הכללי, יכול לעזור לכם להיערך בכל יום ויום בהתאם, במיוחד כשמדובר בנסיעות ארוכות. יכול להיות שגם תגלו שישנם יעדים שקרובים זה לזה ותוכלו ביום אחד להגיע לשניים, ואפילו שלושה יעדים שונים.

מידע חיוני על השכרת רכב בחול

הרכב בטיולי הכוכב, הוא ללא ספק אחד הדברים המרכזיים בטיול. לכן, חשוב להתחיל להיערך בהתאם ומראש להתעדכן בכל מידע על השכרת רכב בחול. לדוגמה, רצוי להתחיל את כל ההכנות להשכרת הרכב עוד בארץ ולמצוא את החברה המתאימה שמציעה לכם לא רק מחיר טוב, אלא גם רכב שעונה על הדרישות והצרכים שלכם. בנוסף, מידע חיוני על השכרת רכב בחול יכלול בתוכו את  גם תנאי הביטוח, תנאי ההשכרה וגם התנאים להחזרת הרכב.

התאימו את הטיול אליכם

נכון, במרחק שעתיים נסיעה מהמלו שבו אתם שוהים ישנה נקודת תצפית מרהיבה שחבל לפספס. אבל אם אתם נוסעים עם ילדים – אולי כדי לחשוב פעמיים לפני שמסתגרים שעתיים ברכב. אופציה נוספת, היא לבדוק אילו עוד יעדים ישנם בין התצפית המרהיבה, לבין המלון שלכם ולבצע עצירה שתקל על הנסיעה. במילים אחרות, התאימו את הטיול לצרכים שלכם, ולא להפך.

חופשה נעימה!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here