רדיקל טאטו – קעקועים ופירסינג – סטודיו מקצועי בדיזינגוף סנטר
צילום יחצ

לאורך כל ההיסטוריה האנושית, בני אדם מצאו דרך לקשט את גופם בין אם על ידי ענידת פירסינג בחלקי הגוף השונים ובין אם בעזרת קעקועים שיטיבו לבטא את "האני הפנימי" של האדם, אמונותיו, יחסו לטבע והמימד הרוחני והמיסטי שבחייו.
קעקועים ופירסינגים נועדו בין היתר לקשט, לרפא, לרומם, להפחיד, להעניש, לסמן ולהראות אהבה. בקיצור- קישוט הגוף נועד הן לסיפוק העצמי והן לתחושת שייכות וביטוי עצמי מקסימלי.

קעקועים ופירסינגים-מדויקים, בטוחים ואמינים!

בסטודיו תפגשו את ארבעה האמנים הכי מקצועיים, מוכשרים ואנושיים, שיעברו איתכם את חוויית הקעקוע או הפירסינג, שלפעמים יכולה להיות מאד מבעיתה, לחוויה נעימה, מצחיקה והכי חשוב-בלתי נשכחת. אמני הסטודיו מתמחים בעשיית כל סוגי הפירסינג האפשריים ויצירת קעקועים במגוון סגנונות תוך נתינת דגש על איכות העבודה, סטריליות מלאה ושימוש בחומרי הגלם הטובים והבטוחים ביותר הנמצאים בשוק.

פגישת ייעוץ ללא התחייבות!

אם אתם רוצים לעשות קעקוע, אבל אין לכם תמונה, או שעדיין לא גיבשתם החלטה סופית, בשיתוף פעולה מלא שלנו איתכם, נעבור יחד על המגוון הרחב של דוגמאות הקעקועים שאנו מציעים ותמיד נשמח לשמוע ולראות רעיונות חדשים וביחד נעצב בעבורכם את הקעקוע המקורי והייחודי שלכם. כמו כן, אם אתם מסתובבים כבר הרבה זמן עם קעקוע דהוי,לא עשוי טוב או קעקוע שכבר פחות מתאים למי שאתם, ניתן להגיע לסטודיו ולשפר אותו על הצד המתאים ביותר או לחילופין להסתירו לגמרי בקעקוע חדש. את כל התהליך הזה תעשו בפגישת יעוץ שלא מצריכה כל התחייבות מראש.

מראה מראה שעל הקיר, מי הפירסינג הכי יפה בקיר?

ב"רדיקל טאטו" תוכלו להתרשם מהמגוון העצום ביותר בארץ של עגילי פירסינג שלנו, העשויים מחומרי הגלם הטובים ביותר ומיובאים ממיטב החברות בעולם; מתכת רפואית, טיטניום, זהב 18, קראט, סיליקון והרשימה עוד סופר ארוכה. מתוך מבחר זה תוכלו לבחור את עגיל הפירסינג המתאים לכם ביותר.

מחפשים להתרחב?

מעבר למבחר אינסופי של קעקועים ומבחר בלתי נגמר של עגילי פירסינג, תוכלו למצוא גם את מבחר הרחבות האוזניים הגדול והמגוון ביותר בישראל. חשוב לציין שרוב ההרחבות מיוצרות בעבודת יד ע”י האמנים המומחים והמוכשרים ביותר בתחום! ההרחבות שלנו עשויות ממתכות שונות ומחומרים אורגניים; קרן, עצם, עץ, אבן, קורל, זכוכית פיירקס ועוד ועוד ועוד..

"רדיקל טאטו" הוא אחד מהמכונים הותיקים לקעקועים ופירסינג בארץ, הממוקם בדיזינגוף סנטר ופועל ברישיון משרד הבריאות. אז אם אתם מחפשים את המקום הבטוח ביותר ליצירת קעקוע, פירסינג או הרחבה- אנחנו לגמרי הכתובת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here