הפלגות נופש כשרות
קרדיט flickr

הפלגות נופש מהוות כיום את האטרקציה האידאלית עבור לא מעט אנשים. כל אדם אשר מעוניין לצאת לנופש מיוחד וחוויתי, מוצא עניין בקרוזים. כיום קרוזים מתאימים למגוון רחב של אוכלוסייה ובעוד שבעבר, ציבור דתי וחרדי פחות היה מוצא את עצמו בהפלגות הנופש, הרי שכיום ישנם קרוזים כשרים המותאמים לציבור הדתי והחרדי. קרוזים מעין אלה מספקים את חווית הנופש הטובה ביותר לכל אדם שמעוניין להנות מכל מה שמציעה הפלגת נופש ויחד עם זאת, לשמור על אורח החיים המתאים לו. אם החלטתם לצאת להפלגת נופש מיוחדת, כדאי מאוד שתבחרו אותה בצורה הנכונה. כיום ישנם לא מעט דילים להפלגות ולא פעם, סגירת דיל להפלגה המתאים לכם, יכול להוזיל לכם באופן משמעותי את חווית הנופש על הספינה.

מהי הפלגת נופש?

הפלגת נופש או קרוז, זוהי הפלגה המוצעת לכל אדם שמעוניין לצאת לחופשה מיוחדת. מה ההפלגת הנופש מציעה? ראשית כל, ההפלגה היא על ספינת תענוגות המהווה ממש בית מלון צף. בספינה תמצאו את כל מה שיכול להסב לכם את ההנאה המרבית מהחופשה שלכם: חדר מפנק, מגוון אטרקציות על סיפון האוניה כגון: בריכה, מגוון פעילויות המותאמות לכל המשפחה, בתי קולנוע המקרין סרטים, הופעות על הספינה וכמובן: קולינריה משובחת לאורך כל שעות היממה. מעבר לכך, הספינה שטה לעבר יעדים שונים, בהתאם למסלול הנבחר מראש לקרוז. באותם היעדים הנבחרים, הספינה עוגנת לפרק זמן כלשהו, כאשר כל המפליגים על הספינה יכולים לרדת ביעדים שבהם עוגנת הספינה ולהנות מטיולים מודרכים במקום, רכישת מזכרות והנאה מטבע, נוף, תרבות והיסטוריה. ככל שתבחרו את היעדים להפלגה בצורה טובה יותר, כך תהנו יותר במהלך ההפלגה.

דילים להפלגות- כיצד מוצאים את הטוב ביותר

כיום ניתן למצוא לא מעט דילים להפלגות. על מנת למצוא את ההפלגה המתאימה לכם ביותר, בהתאם למחיר המשתלם ביותר, כדאי שתחפשו  דילים להפלגות בזמנים הנכונים. ישנן תקופות שבהם מחיר הדילים יהיה גבוה יותר וישנן תקופות שבהן מחיר דילים להפלגות יהיה נמוך יותר. דיל להפלגות יכלול בו את הטיסה ליעד שממנו יוצאת ההפלגה, במידה והיא איננה יוצאת מישראל, את המקום שבו תשהו עד שתצא ההפלגה, את הספינה שעליה תפלגו ואת היעדים שאליהם תגיעו במהלך ההפלגה. כדאי מראש לבחור דיל שכזה, בהתאם ליעדים שבהם תרצו לבקר במהלך ההפלגה ובהתאם לסוג הקרוז בו אתם מעוניינים. כך לדוגמא: אם אתם מעוניינים בקרוז כשר, חשוב לוודא שהדיל מציע קרוז כשר ולא רגיל.

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של דילים להפלגות ליעדים שונים, כאשר המטרה היא למצוא את הדיל המשתלם ביותר, להפלגה הרלוונטית מבחינתכם. בין אם בחרתם לצאת להפלגה בנהרות אירופה, הפלגה למזרח הרחוק או הפלגה לכל יעד אחר, הרי שבחירת דיל מתאים, תאפשר לכם לחוות את החוויה הטובה ביותר, במחיר המשתלם ביותר.

חברתנו כושר-קרוז בע"מ מארגנת הפלגות דה-לוקס מעל 4 שנים, יצרנו עבורכם הפלגת חלומות המותאמת לקהל שומר מסורת, שומר כשרות, שומר שבת ולא רק …כמו כן כל התפילות במהלך השבוע ושבת מובטחות, בזכות הקשר המוצלח של שותפינו ואנחנו כושר-קרוז בע"מ נעניק לכם חווית ים ייחודית, אינטנסיבית ובלתי נשכחת צוות כושר-קרוז בע"מ.

כתובתינו: יוחנן הורקנוס 2, ירושלים

02-3721681

[email protected]

צרפת: 33-1-82880157

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here