יוצאים לחופשה בחורף: צימרים באזור החרמון
מקור: pixabay

כשהשמים מתקדרים, הגשם מגיע לאזורנו והשלג סוף כל סוף יורד על החרמון ומכסה אותו בלובן זוהר, זה הזמן לצאת לחופשה בצימר משובח ומפנק. אינכם צריכים לחכות לחופשת הקיץ של הילדים. קחו לכם פסק זמן, כמה ימי חופש מהעבודה, וצאו לחופשה בלתי נשכחת לפני שהשלג יימס ואתם תצטרכו לחכות במשך שנה שלמה. צימרים באזור החרמון פותחים את שעריהם בפניכם, על מנת שתוכלו ליהנות מהלובן, לבנות אנשי שלג ולגלוש במזחלות.

צימרים שכדאי לכם להכיר

כשאתם יוצאים לחופשה הראשונה שלכם בחרמון השנה, חשוב לבחור צימר איכותי שיארח אתכם ברמה גבוהה. אלה כמה צימרים באזור החרמון שכדאי להכיר באזור:

  • צימר לרגלי החרמון old school – שילוב של שלג ובית אבן עתיק מחזיר אותנו לימים קדומים. בכפר הדרוזי עין קנייא שוכן צימר הפונה אל נופים מרהיבים. גם אם תבואו ביום ללא שלג, תוכלו לצפות בנופים הירוקים המשכרים של רמת הגולן. הצימר מתאים לאירוח משפחות וזוגות כאחד, וכולל ג'קוזי, גינה יפה, פינות ישיבה ועוד.
  • צימרים סיוון – כל מי שמעוניין לטעום אירוח באווירה דרוזית בעין קנייא, מוזמן לצימרים סיוון. מיטה זוגית מפנקת, מטבח מאובזר, מזגן וטלוויזיה הם רק חלק מבין האביזרים שמחכים לכם בצימר. כמו כן, תוכלו להשתתף במגוון רחב של אטרקציות באזור כמו קטיף דובדבנים או טיול בהר החרמון שנמצא כ-10 דקות משם.
  • סנאבל – מתחם האירוח הדרוזי מעניק לכם צימרים מן השורה. כאן תוכלו למצוא חדרים מאובזרים לאירוח המושלם, כולל ארוחת בוקר. ארוחות צהריים וערב תוכלו להזמין בנפרד. ליד מתחם האירוח תוכלו למצוא אטרקציות מגוונות הכוללות את נחל חזורי, מבצר נמרוד, נחל יהודיה, בריכת המשושים, ברכת רם וכמובן את הר החרמון.
  • צימר סקאי בגולן – צימרים איכותיים הנמצאים במקום פסטורלי המוקפים בעצי תאנה וקרובים מאוד לעמק החולה. בצימר זה תוכלו להכיר מקרוב את המסורת הדרוזית, לטעום מהמטבח הדרוזי ולנסות את שפע המסעדות באזור.
  • דקל בגולן – המתחם מציע שתי סוויטות איכותיות באזור הר חרמון. הצימרים המרווחים מתאימים לא רק לאירוח זוגות ומשפחות, אלא גם לקיום אירועים (עד 8 אנשים) הכוללים ימי הולדת, מסיבות בר מצווה ובת מצווה, מסיבות סטודנטים ועוד.

כל הסיבות לבחור צימר בחרמון

כאשר אתם יוצאים לחרמון המרוחק, אתם רוצים להיות סמוכים ובטוחים שיש לכם מקום אירוח טוב שיוכל לחמם אתכם אחרי טיול חורפי בהר החרמון. צימרים מאפשרים לכם את הנוחות המירבית. כאשר אתם נמצאים בצימר, אתם למעשה נמצאים במעין בית שהוא כולו שלכם לימי החופשה שהגדרתם לכם. החדרים עומדים לרשותכם, אתם יכולים לצפות בטלוויזיה עד הלילה או להתפנק בז'קוזי. כמו כן, הילדים יכולים להשתולל בגינה ולהרעיש מבלי להפריע לשכנים המרוחקים מכם. כמובן, אם אתם בוחרים להתארח בצימר באווירה דרוזית, תוכלו ללמוד על המסורת של החיים בינינו, ולהתפנק לא רק בחופשה, אלא גם ללמוד משהו חדש על התרבות המיוחדת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here