היום בו התחלנו מחדש

זכרונות מלפני עשור או שניים בין ⛵, התפאורה כתומה סגלגלה והאופק בלתי נגמר. שני שחפים חגים ברכות מעליכם ומצייצים ציוצי שמחה. כנראה הם מרגישים שמשהו מרגש עומד להתרחש, הכרתם לפני לפני שנים ביום הולדת של חבר משותף ויצאתם הרבה לפני החתונה, היו לכם ירידות, עליות ואינספור רגעים מרגשים והוא החליט סופית שאת בחירת לבו, ואתם כבר בשלב שאפשר לשים את הראש אחת על השנייה, ואנחנו מהדור של הרומנטיקנים חסרי התקנה שלא מחפש את האקסטרים, אלא את הפשוט, הנקי, הרומנטי. אנחנו מחפשים את הים הכחול הגדול השקט והשלווה בליווי כוס יין אחת או שתיים…

התגעגענו לרומנטיקה, גם אנחנו רוצים להרגיש צעירים שוב. אז החלטנו לעשות לעצמנו יום פינוק זוגי על יאכטה. לאחר שיטוט קצר ברשת הגענו לאתר 'יאכטה בהרצליה' והזמנו שייט של שלוש שעות. הגענו למרינה בהרצליה מחויכים כמו שני תיכוניסטים. בין אם זה הבריזה, רחש הגלים או השמש המלטפת, כבר בהגיענו שרתה עלינו רוח של אהבה. הסקיפר המתוק קיבל אותנו עם חיוך ועל הסיפון חיכה לנו בקבוק יין והיא לא ידעה, אבל הזמנתי לנו מראש ארוחת דגים ומזטים מפנקת מהמסעדה שהיא הכי אוהבת במרינה הרצליה והתיישבנו על החרטום מביטים אחת על השנייה ולרגע שוכחים מהמשכנתא, הרכב הג'אז שאנחנו אוהבים מתנגן ברקע, ואנחנו שוכחים אצל מי נעשה את החג השנה, או ממה היינו כ"כ מודאגים לאחרונה, היום הילדים  כבר עצמאיים, אנחנו רווקים צעירים ויפים.

אם כבר אז עד הסוף

אם כבר שייט רומנטי 💕💘🥂אז למה לא לנצל זאת? הכנתי לה עוד הפתעה אחת קטנה ועגולה. אחרי הארוחה שאלתי כבדרך אגב אם היא זוכרת את המשפט הספציפי שאמרתי לה כשכרעתי ברך. לפני 24 שנים. ברור שהיא זכרה וענתה לי בחיקוי גרוע "אני אוהב אותך, אני רוצה אותך לכל החיים, עד שיתחילו לך הקמטים, אז כבר אחשוב מה הלאה…" וצחקה. הרגע היה הכי נכון בעולם, הכי מדויק, כמו הרגע שהצעתי לה בפעם הראשונה. כרעתי ברך, שלפתי את ההפתעה העגולה ואמרתי לה "עכשיו, לשנינו כבר יש קמטים. חשבתי מה יהיה הלאה, בואי נמשיך מפה לפחות עד שיהיו לנו שיניים תותבות…". העיניים של שנינו היו לחלוחיות והיא אמרה "עד שנעשה כתרים…". לקחתי את ידה בשנית, ענדתי לה את הטבעת והלכנו לחדר השינה שם חיכו לנו שלל עלי ורדים על המיטה. (מפה זה כבר לא עבר צנזורה).

החוויה המתקנת שלנו

שייט זוגי הוא חוויה רומנטית שיכולה להחיות מערכות יחסים. משהו בשקט הזה והאופק שנותן תחושת אין סוף נותן שקט לנשמה. האתנחתא מתלאות היומיומית והמרוץ הבלתי פוסק עשתה לנו לא פחות טוב מהטיפול הזוגי שברגע של משבר שנקלענו אליו עברנו לפני כמה שנים. עבדכם הנאמן חזר להאמין ברומנטיקה. היא נראתה בעיני שוב כמו אותה נערה, אז, ביום ההולדת של החבר. אפילו יפה יותר.

אל תהמרו על החוויה

לי היה מזל, במקרה התוצאה הראשונה שקפצה לי בגוגל הייתה האתר 'יאכטה בהרצליה'. אתם? אתם לא צריכים מזל, תסמכו על המילה שלי. הערב המדהים הזה לא יכול היה לקרות בלי האדיבות והמסירות של אנשי הצוות. מהטלפון הראשון, דרך קבלת הפנים של הסקיפר שלווה אתכם מהשער לרציף, וכלה בתהליך היציאה מהרציף והמרינה ופתיחת המפרשים (הסקיפר הסביר לנו שיש 2 מפרשים ראשי-מאחור וחלוץ-מקדימה) והעליה על הדק הכול היה מושלם, אז במקרה ואתם חושבים על יאכטה לזוג לכמה שעות בשביל לברוח מכל הרעשים, אני ממליץ בחום שתרימו להם טלפון. אנחנו? אנחנו בטוח נחזור! עם תותבות או… כתרים.🤴

אתם יכולים לבקש מהחמודים האלו להוסיף גם עיסוי לזוג
(על היאכטה שמעוצבת כמו צימר עם מגבות וורדים), אגב לא הסקיפר מעסה🤣,
יש להם מעסה מקצועית😇.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here