לא חייבים חו

טיסות הלואו קוסט הפכו את הביקור בנתב"ג להרבה יותר קל ונגיש, אבל לצד הטיסות, יש מטלות והוצאות כמו תכנון מסלול, הוצאות לינה, נסיעות, הכרות עם מקום חדש ולפעמים התמודדות עם שפה לא מוכרת. לא חייבים להיכנס להפקה הזו כדי להנות מחופשה עם כל המשפחה. מלון בוטיק בצפון מציע את השילוב המושלם בין חופשה ישראלית ובין פינוק בסטנדרטים של חו"ל.

למה דווקא צפון?

אזור הצפון הוא אולי האזור הכי מובן מאליו לטיול בקיץ. בעוד אילת בוערת וקשה להוציא את האף מהמלון, הצפון מציע בריזה קרירה, ירוק בעיניים ואחרי חורף גשום במיוחד גם נחלים שוצפים והרבה מים.

בעוד שאילת וערים גדולות אחרות מציעות מלונות שאליהם מגיעים בקיץ תיירים וישראלים רבים, ויש תחושת עומס, מלון בוטיק בצפון יאפשר לכם לשלב בין החופשה המשפחתית הסטנדרטית ובין לינה במקום אינטימי, שקט ובלי להרגיש מוקפים בהמוני מטיילים.

בקיץ, הצפון הוא מקום אידיאלי לטיולים. שמורות הטבע הרבות שנמצאות במרחק קצר ממלונות רבים, הכנרת והחופים שלה – ביניהם חופים שקטים שמתאימים למשפחות, מסעדות שפתוחות לאורך כל ימות השבוע, מרכזי קניות, פינות שקטות ואינטימיות לצפות מהן על השקיעה או הזריחה ועוד אינספור אטרקציות שמתאימות לכל תחום עניין שלכם – מרכיבה על סוסים דרך קטיף דובדבנים ועד ליקבים, ספורט מים ועוד.

קחו טעימה מאחוזת יסמין

ולמה דווקא מלון בוטיק?

אם תבררו על נופש בצפון תמצאו אינספור אפשרויות לינה, מצימרים דרך אירוח קיבוצי ועד לבתי מלון ואפילו לינה בקראוונים, כל אלו עדיין מציעים חופשה נעימה במזגן ומתאימה לכם במיוחד אם אתם לא אנשים של קמפינג.

היתרון הגדול של מלון בוטיק בצפון דווקא בקיץ הוא האינטימיות והשקט שהוא מציע. בניגוד לאירוח הקיבוצי העמוס או לבתי המלון הגדולים, העמוסים אפילו עוד יותר, מלון בוטיק מעניק לכם יחס מאד אישי ואירוח מפנק בסטנדרטים גבוהים.

בעונה הכי חמה לחופשות, לא תרגישו את התור להכנת החביתה בבוקר, לא תצטרכו להתמודד עם עומס בבריכת השחייה והג'קוזי יישאר לגמרי שלכם. תוכלו להזמין טיפולי ספא בלי לחכות בתור יותר מדי זמן ולישון בשקט בלי רעש של ילדים מתרוצצים במסדרונות המלון.

חופשה ישראלית באווירה מפנקת במיוחד – זו השורה התחתונה בבחירת מלון בוטיק בצפון במקום טיסה לחו"ל. לאלו תוסיפו את הנוף הירוק של הצפון, את הנחלים הגועשים, את האטרקציות ושמורות הטבע, את מסלולי הטיול ואת החופים היפים של הכנרת.

הדובדבן שבקצפת הוא האירוח במלון בוטיק – מפנק, שקט, אינטימי, משפחתי ושם דגש על כל הדברים הקטנים והמיוחדים שהופכים חופשה למושלמת. בקיץ הקרוב, תבואו לצפון – ותגלו שאפשר לנפוש הכי יוקרתי, והכי קרוב לבית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here