חופשה בהולנד עם ילדים – חוויה קסומה עם טעם של עוד

משפחות רבות נוהגות לבלות את חופשות החגים הרבות במשך השנה, וכמובן את החופשה השנתית המסורתית, בנסיעה משותפת לטיול או לנופש בחו"ל.

החופשה המשפחתית היא בדרך כלל אחד האירועים המרגשים, המאחדים, החווייתיים והזכורים ביותר שלא לחינם הפכו לפופולאריים מאוד בארצנו הקטנטונת.

על החופשה המשפחתית מדברים, הרבה לפני הנסיעה והרבה חדשים אחרי שחזרתם ממנה. היא באמת מספקת חוויה מכוננת לילדים, אליה הם מחכים בקוצר רוח מפעם לפעם. תחושת הכיף הגדול, החופש המוחלט, תחושת הביחד, השמחה, ההפתעה, הנופים, כל אלה נשאבים ונטמעים בזיכרון בעת החופשה בחו"ל וכבר בדרך חזרה תמיד מישהו ישאל אז לאן נוסעים בחופשה הבאה ?

אנחנו נוהגים לחזור מדי שנה על הריטואל המהנה הזה של חופשה משפחתית בחו"ל, כי זה תמיד חדש, כי תמיד יש מקום מעניין שעוד לא ביקרנו בו, ולעתים אף נעדיף לחזור למקום קסום שלא הספיק לנו ממנו בחופשה הקודמת.

לקראת החופשה בחו"ל, אנחנו שומעים וקוראים על מגוון אפשרויות טיול וכפרי נופש, בארצות בהם עוד לא ביקרנו ומתלבטים במה לבחור. המקומות האהובים במיוחד על מרבית הישראלים לנופש בחו"ל, הם בדרך כלל מקומות המשלבים מגוון אטרקציות לילדים וגם למבוגרים, בהם אפשר גם ליהנות כולם ביחד בפעילויות משותפות וגם למצוא כל אחד פעילות עדיפה עליו או לנוח בזמן שהילדים עסוקים בפעילות משלהם.

אחת הארצות המבוקשות ביותר לחופשה בחו"ל היא הולנד. חופשה בהולנד עם ילדים היא אחת החוויות שלא תרצו לפספס ותמיד תשאיר לכם טעם של עוד. ניתן בקלות לרכוש חבילות נופש להולנד, באתרי האינטרנט השונים וכדאי למהר ולהזמין מבעוד מעוד מאחר ואלו הן חופשות מבוקשות ביותר.

למה כדאי חופשה בהולנד ?

קודם כל מזג האוויר בהולנד בחדשי הקיץ הוא אידיאלי, נעים ואביבי אבל לא חם מדי. ההולנדים הם אנשים חביבים ומזמינים שתמיד ישמחו להושיט יד, לעזור ולתת לכם אינפורמציה ולכוון אתכם למקרה שטעיתם בדרך.

הולנד היא ארץ שטוחה שהתברכה בהרבה מים. האגמים, הסכרים, והנהרות הממלאים אותה ונופי הטבע הירוקים המקיפים אתכם יוצרים תחושת רוגע ושלווה.

מה מומלץ בעת חופשה בהולנד עם ילדים ?

המקומות שכדאי להיות בהם בעת חופשה בהולנד עם ילדים : אמסטרדם, עם שפע פארקים ומוזיאונים, מתקני שעשועים ומסעדות לילדים. אפטלינג, דאונל, פארק החבלים פורסט, וכמובן אל תחמיצו את כפר טחנות הרוח קינדרדייק להנאה מושלמת בעת חופשה בהולנד עם ילדים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here