צילום: פרטי מסעות

גיא רווה, מנכ"ל חברת מסעות, "עולם התיירות מחייב יצירתיות רבה ויכולת לייצר מוצרים מותאמים אישית, כמענה לצורך קיים של קהלי יעד שונים. טיולי קפסולה הם אלטרנטיבה מנצחת עבור אלה המבקשים לטייל באירופה, אך מעדיפים שלא לשהות זמן ממושך, או ללון בערים הגדולות. מסתמן שמגמה זו תלווה אותנו בשנה הקרובה ואף, צפויה להתרחב בהיקפה ליעדים נוספים מלבד אירופה. לצד אלו, חל גידול גם בקטגוריית הטיולים המאורגנים הקלאסיים כשבולטים בביקושם אזור הבלקן, סקנדינביה וטיולים לאיים ( סיציליה, האיים האוזריים, האיים הקאנריים, קורסיקה וסרדיניה ) .

אזהרות המסע הרבות ברחבי העולם, מובילות נוסעים ישראלים רבים לחשב מסלול מחדש בתכנון החופשה שלהם, כך שהלהיט התורן הוא טיולי קפסולה כדוגמת שייט נהרות וקרוזים מאורגנים הכוללים אבטחה צמודה בספינה. טיולים אלו מאפשרים בידוד מההמון הרחב, מה שמוביל לזינוק של 37% בהזמנות טיולים אלו, מאחר והם מבטלים את הצורך ללון במלונות בערים גדולות ברחבי אירופה. כך עולה מנתונים שמספקת לנו חברת מסעות, המתמחה בהפקת טיולים גיאוגרפיים ברמה הגבוהה ביותר.

מנכ"ל מסעות גיא רווה, "ניכר שהציבור משווע לחזור לשגרת חייו, אם בתחילת המלחמה היה לא נעים ולא מתקבל על הדעת לטוס, כעת הצמא מתגבר וזה בא לידי ביטוי בהיקפי ההזמנות הן לטווח הקצר והן לחופשות פסח ולקיץ. הנוסע הישראלי סתגלתן וכחלק מאהבתו הרבה לטייל בעולם, הוא מוכן לבצע את כל ההתאמות הנדרשות לכך. טיולי קפסולה הם אלטרנטיבה המאפשרת לו להשאר למשך שעות רבות באותו הרדיוס ועם אותה סביבה מוכרת ובטוחה, כך שזה מסביר מדוע הפכו לפייבוריטיים בחודשים האחרונים, בייחוד בקרב משפחות המבקשות לנקוט במשנה זהירות".

אם בעבר שייט נהרות, היה טיול מועדף על קהל מאוד ספציפי, בשבועות האחרונים אנו רואים הרחבת קהלי היעד המתעניינים ומזמינים חופשה, בעיקר בנהרות הפופולארים באירופה המערבית. העובדה שהשהות והלינה מתקיימים בסירת בוטיק (מלון צף) עם קהל ישראלי הומוגני, מייצרת תחושת ביטחון גבוהה יותר אצל חלק מהנוסעים. זה בהחלט מסביר את קצב ההזמנות המתמיד הגדל וצפוי להגיע לשיאו עם בוא האביב.

גם קטגוריית הקרוזים המאורגנים זוכה לביקוש בקרב הקהל הישראלי ובדגש על משפחות לילדים עם מוצר מדויק ומותאם לצרכיהם. נוסף לאלמנט הכלכלי בו עלות הטיול ( אירוח בפנסיון מלא+ ) מגולמת במלואה למעט השופינג, קרוז מאורגן מאפשר שהות ואירוח כיד המלך באוניית פאר עם אבטחה צמודה על הסיפון. קרוז משפחות יותאם לספינה הכוללת מגלשות, פארק חבלים, Kids Club ומתקנים נוספים אשר יעצימו את חווית הילדים. אורחי הקרוז מבלים שעות רבות על הסיפון כולל זמן שינה, כך שבמרבית הזמן הם אינם מתערבבים עם קהלים נוספים והסיכוי להפתעות קלוש. שירותי האבטחה על הסיפון מחזקים גם הם את תחושת הביטחון הכללית. היעדים הבולטים לקרוז מאורגן למשפחות הוא קרוז לאיטליה, צרפת וספרד בחודשי הקיץ וסוכות.

רווה, מוסיף "באשר לטיולים מאורגנים קלאסיים, ההבנה שחיים לצד לחימה הוא הנרטיב שילווה אותנו בתקופה הקרובה מתחדדת. נכון לעכשיו האזור הפופולרי ביותר לטיולים מאורגנים הוא אזור הבלקן: אלבניה, יוון, מדינות בלטיות כמו סלובקיה, מונטנגרו- מדינות שאוהבות את ישראל. כמו כן, קיימת התעיינות רבה בטיולי אוהבי הלכת, טיולי ג'יפים והשנה בגלל שאין צורך בויזה, גם הביקושים לטיולי ארה"ב גבוהים מאוד".

אודות מסעות
מסעות, מתמחה בהפקת טיולים גיאוגרפיים מאורגנים ברמה הגבוהה ביותר וחרטה על דגלה את נושא האיכות. כחברה מובילה בענף, היא מקפידה להוציא טיולי פרימיום ברחבי העולם שכל הפעילויות לכל אורך השהות כלולות בתשלום, בשונה מהנהוג בענף. לאחרונה, החברה החלה לשווק גם טיולי משפחות למגוון יעדים מסקרנים, כולל קרוזים משפחתיים מאורגנים כך שהיצע הטיולים המאורגנים שלה הוא המקיף והנרחב ביותר.

מסעות מציעה טיולים גיאוגרפיים מאורגנים, קרוזים מאורגנים, קרוזים מאורגנים למשפחות וכן, טיולי קונספט: טיולים לאוהבי לכת, טיולים מאורגנים לפסטיבלים ייחודיים בעולם, טיולים בדגש על אמנות וכן, טיולי קיימות, טיולי תרבות המקנים הכרות קרובה וייחודית עם תושבי המקום, תרבותם ואורח חייהם. טיולי ספא,, טיולי שייט נהרות, טיולי ג'יפים, טיולי יין וקולינריה, טיולי מוזיקה ועוד.

החברה, מקפידה על הפקת חווית טיול בלתי נשכחת, תמחור הוגן, שירות אישי וליווי צמוד המסיר מהנוסע את הדאגה לפרטים הקטנים ביותר. טיולי מסעות מלווים בשני מדריכים מהמובילים בענף- מקומיים וישראלים.

צילום: פרטי מסעות

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here