קרדיט - Canva

טיולים מאורגנים עדיין כאן והם פופולריים בדיוק כמו שהיו בהתחלת הטרנד הזה ולא בכדי. מדובר בטיולים שלוקחים אתכם למקומות יפים שאליהם לא תמיד מצליחים להגיע לבד, משום שהמדריכים המקומיים יודעים בדיוק מה נחשב לאטרקציה אמיתית ומה נחשב למלכודת תיירים נדושה שאפשר לפסוח עליה. כשנוסעים למדינה אקזוטית כמו גיאורגיה זה ברור מאוד משום שתיירים שמזמינים טיולים מאורגנים לטביליסי ולמקומות אחרים במדינה מעידים תמיד על הרגעים היפים והנדירים שחוו בטיול כזה. גיאורגיה נחשב למדינה מסבירת פנים וידידותית לישראלים אבל יש בה מקומות שעדיין לא מתוירים לעייפה ולכן הם אותנטיים ומרעננים וישראלים אוהבים את זה מאוד. טיולים כאלה נהדרים לאנשים שרוצים לטייל במקומות מיוחדים באמת ולא לחזור על אותן אטרקציות שכולם מבקרים בהן, לגלות כפרים נידחים ומעניינים עם שווקים תוססים שבהם הכל טרי ומגרה ומלא יינות מקומיים מעולים ומאכלים אקזוטיים וטעימים. אם אתם מחפשים את הטיולים המיוחדים האלה שמעניקים לכם חוויה לחיים אתם מוזמנים להיכנס לכל אחת מההצעות שמחכות לכם באתר מאי תור ולהזמין טיול מאורגן או טיסה ומלון ולתייר בעצמכם.

טיולים לאוהדים המושבעים שלא מוותרים על משחק

היום אפשר להיות חברים במועדוני כדורגל לא רק בישראל אלא גם בחו"ל ולכן יש כל כך הרבה ישראלים שאוהבים לקנות ישירות כרטיסים למשחק כדורגל שמתקיים באירופה, באצטדיון מפורסם. הקבוצות הטובות ביותר בכדורגל או בכדורסל מארחות את האוהדים שלהן לחגיגה שהיא פסטיבל אוהדים בכל פעם מחדש. מי שלא רוצה להחמיץ אותה מזמין לעצמו בדרך כלל חבילה שכוללת גם כרטיס למשחק וגם מלון וטיסה. אפשר לעשות את זה לבד או יחד עם חברים ומשפחה וליהנות מהרפתקה נהדרת של אוהדים שמוכנים לנסוע עד קצווי העולם למען הקבוצה. הזמינו לעצמכם הרפתקה כזאת וצאו לראות את הכדורגל הטוב ביותר בעולם באצטדיון הבית או אצל הקבוצה המתחרה וצברו עוד זיכרונות יפים לחיים במחירים שהם באמת לא יקרים מדי.

מבצעים בכל עונה

בכל עונה יש מבצעים שמתאימים לחלק אחר של העולם. אין בעיה למצוא כרטיסים של חורף לטיול במקום שהוא רגוע יותר בחורף ואין בעיה למצוא מבצעים של הרגע האחרון משום שתמיד יש הצעות מיוחדות כאלה בתיירות. החכמה היא לתפוס אותם בזמן ולכן מומלץ לבדוק מדי פעם את המחירים והמבצעים שמציעים לכם באתר. תתפלאו לגלות שלפעמים בהחלט כדאי לקפוץ לטיול של הרגע האחרון הודות למחירים הטובים ביותר שהוצעו דווקא כעת. אתר מאי תור מרכז את כל ההצעות הטובות ביותר לכם לטיולים בעולם בכל עונה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here