מוציאים ויזה לארצות הברית

ארצות הברית הינה פדרציה אשר כוללת 50 מדינות. ישראלים רבים רוצים לחוות את החלום האמריקאי המפורסם. על כן הם מעוניינים לבקר את במדינות היפות, את הנופים ומקומות המפורסמים ביותר. עם זאת, הסדרת אישור כניסה למדינה זו אינה תהליך קל ומהיר, מכוון שחובה על אזרחים ישראלים להוציא ויזה. זאת משום שהשגרירות והקונסוליה של אמריקה החליטו לאסור על תושבי מדינות מסוימות להיכנס לשטח ללא ויזה. על מנת להפוך את החלום למציאות, ניתן קודם כל להוציא ויזה בשגרירות, הנמצאת בתל אביב או בקונסוליה בירושלים. במאמר זה, אנו נברר מהם השלבים החשובים לקבלת ויזה. בנוסף, נבדוק איך מתנהל ראיון לבקשת ויזה לארצות הברית.

השלבים לקבלת ויזה לארצות הברית

כפי שנאמר, תהליך הוצאת ויזה לארצות הברית אינו מהיר, ועל כן חשוב להתחיל לדאוג להוצאת ויזה בהקדם. אלה השלבים העיקריים בתהליך הוצאת הוויזה שכדאי להכיר:

  • השלב הראשון הינו מילוי טופס הנקרא DS-160הנמצא באתר השגרירות. טופס זה ארוך ומנוסח בשפה האנגלית. הטופס מצריך מילוי פרטים אישיים על המקצוע של המבקר, הסיבות לביקור בארצות הברית וכדומה. אם אינכם יכולים למלא את השאלון באנגלית בכוחות עצמכם, ניתן להיעזר בשירותי תרגום באתר האינטרנט, בקרובי משפחה דוברי אנגלית ואפילו בחברה מקצועית.
  • השלב השני הינו התשלום של האגרה לוויזה באתר השגרירות ארצות הברית. יש למלא פרטים אישיים על מנת לשלם את הסכום הנדרש. ניתן לשלם טלפונית או באתר שלהם. עם זאת, חשוב לדעת שאין אפשרות לחלק את הסכום לתשלומים. לאחר התשלום, שולחים את הדרכון לשגרירות על מנת לקבל אותו חזרה עם הוויזה.
  • השלב השלישי כולל קביעת ראיון ובחירת מועד. ניתן שוב להיכנס לאתר השגרירות, לבחור תאריך ושעה על מנת לבצע ראיון. בשלב זה, מקבלים אישור וקבלה אשר חשוב להביא ביום הריאיון. בנוסף, יש לבחור היכן אתם רוצים לעבור את הריאיון האישי. תושבי ירושלים והסביבה צריכים לבחור בקונסוליה בעיר זו, וכל שאר התושבים בוחרים בשגרירות הנמצאת בתל אביב. טופס זה מאוד משמעותי ויכול להשפיע אם לאשר ולהעניק לכם ויזה או לא. לאחר מילוי הטופס, יש להוריד תמונה ולאשר על מנת לשלוח אותו.

בסיום כל השלבים האלה, יש להגיע למועד עבור ראיון אישי ולחכות לקבל בדואר את הדרכון עם הוויזה לארצות הברית.

ראיון לקבלת ויזה לארצות הברית

הריאיון אשר אתם קובעים מאוד משמעותי ויכול להשפיע בצורה שלילית או חיובית על התשובה הסופית שתקבלו מהשגרירות. לא כל אדם מקבל את הוויזה באופן אוטומטי, ומסיבה זו מומלץ לבוא מוכנים, בזמן ועם הטפסים הנכונים. הטפסים אלו כוללים, את אישור טופס DS-160 עם תמונה שלכם בגודל 5*5. יש להביא את מכתב אשר מתאר את זימון הריאיון, את הדרכון הישן אשר צריך להיות בתוקף שישה חודשים לאחר כניסה לארצות הברית וקבלה עבור תשלום אגרה מרשות הדואר. יש לציין שאם אחד או כמה מהטפסים חסרים, הם עלולים שלא לקבל אתכם ולדחות את הריאיון למועד אחר.

במידה והסיבה שבגללה אתם טסים הינה במטרה לעבוד, ללמוד, לפתוח עסק או כדומה, יש להביא את המכתבים, טפסים ואישורים המיועדים לכך.

הריאיון נמשך כמה דקות, מול עובד השגרירות המדבר בשפה האנגלית. לעיתים, הינם דוברים עברית או רוסית, אך מומלץ להכין את התשובות באנגלית. השגריר שואל שאלות על סיבות שבגללן אתם מעוניינים להגיע לארצות הברית ופרטים אישיים. מומלץ לענות תשובות קצרות העונות בדיוק לשאלה.

לסיום, הנכם מקבלים תשובה חיובית או שלילית ובמקרה שקיבלתם אישור, שולחים בדואר את הדרכון עם הוויזה. נסיעה טובה!

פתרון נוסף אשר פותר אתכם מאשרת ויזה היא הוצאת אזרחות פורטוגלית כיום מדובר בפתרון של ממש למסורבים לויזה מארצות הברית, קראו על כך יותר בחדשות פורטוגל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here