אין כמו צימר בצפון אחרי חורף גשום וקר

אחרי עונת חורף ברוכת גשמים, עם טמפרטורות נמוכות, ימים וחשוכים גם מצב הרוח שלא לא ממש בשיאו. אין כמו חופשות צימרים שווים בצפון כדי להעלים את תחושת הדיכאון החולף, במיוחד אם מוצאים צימר בצפון יוקרתי ומאובזר.

איך צריכה להיראות חופשה בצפון איכותית

חופשה בצפון איכותית היא כל מה שאתם צריכים כדי להטעין מחדש את המצברים שקצת התרוקנו בחודשי החורף. אתם ממש זקוקים לפסק זמן מהשגרה המתישה הכוללת שעות עבודה ארוכות, הסעות של הילדים לחוגים, ובתור בילוי, ישיבה ארוכה מול הטלוויזיה מתחת לשמיכה עם כוס שוקו חם ביד. אמנם שעות הרגיעה נחמדות, אבל אתם יכולים למצוא הנאה וריגושים בבילוי חופשה בצפון בצימר יוקרתי ומפנק. אתם לא ממש צריכים לפנטז על נופים מהממים, צימר מפנק אם בריכה צמודה, ופינוקים נוספים. אתם סה"כ צריכים להקדיש חמש דקות מזמנכם למציאה והזמנה של צימר בצפון חלומי עם בריכה צמודה.

איזו חופשה בצפון אסור לכם לפספס

לפעמים, כשיש לכם כמה דקות פנויות, אתם מפנטזים על מתחם בקתות בצפון, עם גגות אדומים, בריכה צמודה, נופים מהממים מסביב, ושקט מרגיע שחודר לנשמה. תפסיקו לפנטז, כנסו למחשב או לסמארטפון, ותזמינו כבר עכשיו נופש בצפון בדיוק כמו שאתם מפנטזים עליו. אתם יכולים למצוא היום סוויטות בצפון יוקרתיות במחירים אטרקטיביים בכל עונות השנה. צימרים באזור צפון מציעים לאורחים, תנאי אירוח מעולים, שיכולים לעמוד בדרישות של האורחים הקפדניים ביותר. תנאי אירוח בצפון ברמה גבוהה במתחמי הצימרים השונים, הם הסטנדרט המקובל היום. תנאי התחרות בין אתרי האירוח בכל הארץ מחייבים את בעלי הצימרים, להציע לאורחים תנאי אירוח ברמה גבוהה, אם הם רוצים לשמור על המוניטין שלהם, ולהחזיר את האורחים לחופשה נוספות.

לאלו סוגי חופשות מתאים חופשת צימרים באזור צפון

חופשת צימר בצפון מתאימה לכל סוג של חופשה. זוגית, משפחתית, קבוצתית ועוד. במתחם צימרים מרווח, תוכלו למצוא מספר צימרים, בערך כעשרה, כולם מאובזרים עם מיטב הפינוקים שאורחים בארץ התרגלו אליהם. בכל צימר בצפון, תוכלו למצוא, חדר הורים עם מיטה זוגית מפנקת, שירותים ומקלחת צמודים, מסך טלוויזיה גדול עם מערכת שמע מתקדמת, מיזוג אוויר מלא, מיני בר, פינת קפה מאובזרת, ג'קוזי בתוך הצימר, כאשר מדובר בצימר מרווח, וגם ג'קוזי משותף לאורחים. ניתן להזמין צימר בצפון עם בריכה צמודה, חוץ מבריכה גדולה שמשותפת לכל האורחים. מעבר לכך, במתחם צימרים שווים בצפון, יש מסעדה השייכת לבעלי הצימר, המציעה ארוחות בוקר וארוחות נוספות בתוספת תשלום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here