למי מתאים קרוז בים הבלטי

מדובר באחד מהאזורים הפחות מוכרים אך היותר אטרקטיביים, שמתאימים במיוחד עבור תיירות: יציאה אל קרוז בים הבלטי יכול להביא אתכם אל הערים הבירות הבלטיות, שמלאות במקומות מדהימים לבקר בהם. בין אם בהרכב משפחתי הכולל ילדים קטנים ובין אם כחלק מחוויה רומנטית בשניים, שיט אל הים הבלטי יכול להיות חוויה מדהימה שתשאיר זיכרון מתוק, בפרט אם מקפידים על הזמנת החופשה מחברה אמינה המתמחה בנופשים הכוללים קרוז ובהתאמת היעדים לצרכי הלקוח.

השיט המדהים בים הבלטי – כל מה שצריך לדעת

יציאה אל קרוז בים הבלטי פירושה הרפתקה של מספר ימים, כאשר ההמלצה היא לסגור עסקה של שיט לים הבלטי במשך שבוע עד שבועיים. פרק הזמן הזה מאפשר הנאה מושלמת מכל מה שיש לאזור להציע, לכן במידה והתקציב מאפשר לכם ויש לכם גם אפשרות לקחת חופש די ארוך, מוטב לנצל את זה ולרכוש את השיט הארוך יותר.  ה"דובדבן של הקצפת" במהלך הקרוז, תהיה העגינה בעיר סנט פטרסבורג, המופיעה בספרים רבים ומתוארת כאחת מן הערים היפות בעולם.

מלבדה, כל סוג של שיט לים הבלטי משלב בתוכו גיחות אל מקומות מדהימים, ערים בסגנון לאס וגאס, אומנות מרהיבה, נופים שאין כמותם כאשר כל זה מאורגן בצורה מסודרת על ידי חברה אמינה.

מיהו קהל היעד של קרוז בים הבלטי?

חשוב להבין כי השיט יכול בהחלט להתאים למגוון של גילאים, בין היתר מכיוון שמדובר במסלולים נוחים להליכה בערים שבהן עוגנים ובליווי מודרך של מדריך מוסמך דובר עברית. מקומות מיוחדים שכאלה, אשר ישראלים רבים אינם מכירים כלל, כיף לבקר בהם כאשר הסביבה הקרובה שלכם היא אנשים כמותכם, שאוהבים לטייל ומתעניינים במה שרואים בשטח. כנראה, שזו הסיבה העיקרית לכך שהזמנת קרוז בים הבלטי בטיול מאורגן, היא בחירתם של הרבה מאוד תיירים מישראל.

מה כדאי לארוז לפני שיוצאים אל השיט?

בהתאם לעונה, חשוב לארוז ביגוד מתאים ובפרט שמדובר על אירופה. ניתן לבדוק באינטרנט באשר ללבוש מומלץ בתקופה בשנה שבה בוחרים לשוט, אך חשוב להבין כי מלכתחילה עונת השיט בים הבלטי מתרחשת בחודשים מאי ועד ספטמבר, כך שצפוי מזג אויר נוח למדי. במידה ונוסעים עם ילדים קטנים ובפרט אם בחרתם להביא גם תינוקות, מוטב להביא הרבה בגדי החלפה וכן צעצועים: הספינות רחבות הידיים יאפשרו משחק והנאה רבים עבור הקטנטנים.

איך בוחרים חבילת שיט?

כדאי להתייעץ עם חברת התיירות שלכם, באשר לסוג השיט הספציפי שכדאי לכם להזמין. מלבד נושא התקציב והזמן הפנוי, יכולים להיות נושאים שונים שיעסיקו אתכם בהזמנת קרוז בים הבלטי, לכן חשוב שלא לוותר על אף שאלה כיוון שהיא עשויה להיות משמעותית ליצירת טיול מושלם עבורכם. ייתכן ותבחרו לרכוש שיט מאורגן חלקית – בדקו עם עצמכם האם יהיה לכם נחמד יותר להחליט על חלק מלוח הזמנים באופן עצמאי, עבור חלק מהאנשים מדובר בהנאה של ממש.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here