נופש משולב עסקים בישראל
bignews.co.il חדשות - מלונות

חלק מהחופשות בארץ מטרתן לא רק למטרת נופש ובילויים, אלא גם למטרת עסקים ויצירת שיתופי פעולה. ואתם בהחלט יכולים לשלב בין חופשה קלאסית לחופשת עסקים – במגוון אתרים ומלונות בארץ. תוכלו להנות גם ממתקנים ומתנאים המתאימים לעבודה משרדית, לפגישות ולכנסים, וגם מיוקרה וקירבה לאתרי בילוי ונופש. תוכלו את שעות היום להקדיש לעבודה ולמטרות עסקיות, ובערב להנות מנופש, ספא, מסעדות ובילויים.

מגוון של מלונות לאנשי עסקים ולחופשות עסקים

מלונות בישראל כבר מזמן הטעימו את הקונספט של חופשת עסקים משולבת הנאה ובילוי, וזו בדיוק הסיבה שניתן למצוא בקלות המון מלונות שמתאימים את המתקנים ואת החללים שלהם לטובת נוחות מקסימלית לתנאי עבודה. כך למשל מלונות רבים מקצים חללים במלון לטובת חללי עבודה עם אינטרנט מהיר במיוחד, עמדות קפה, עמדות עבודה שקטות ועמדות עבודה שיתופיות, שירותי משרד להדפסת חומרים, הקרנת מצגות, עמדות הטענה ללפטופ ולטלפון, ועוד. תוכלו בקלות לתזמן פגישות בחלל עבודה במלון מייד אחרי ארוחת בוקר עשירה ושינה טובה במלון עצמו.

בתי מלון יוקרתיים לצד בתי מלון שאינם יוקרתיים, כולם כאחד מציעים חבילות נופש ואירוח המותאמות לאנשי עסקים. אבל זה לא רק לאנשי עסקים – אלא גם למשפחות וילדים וגם לזוגות המבקשים חלק משעות הנופש שלהם או חלק מהימים להקצות לטובת ענייני עבודה ועניינים עסקיים. יש כאלו שממש לא מפריע להם להנות בחופשה המשלבת גם כמה שעות ביום של עבודה מול לקוחות ומול ספקים. אם אתם מהסוג הזה – אתם בקלות יכולים למצוא מלון וחבילת נופש ייעודית שתתאים לצרכים המדויקים שלכם.

שימו לב שגם אם אתם מארחים מחו"ל קולגות או אנשי מקצוע שמגיעים לטובת ענייני עבודה לפגוש אתכם בארץ, הרי שאתם ממש לא חייבים "לבלות" איתם בארץ רק לטובת מטרות עסקיות – אלא תוכלו לגוון את השהות המשותפת שלכם בארץ במגוון אתרי בילוי ונופש. נכון שאומרים שלא מערבבים הנאה ועסקים, אבל כאן המטרות מעט מתערבבות משום שקצת הנאה ובילויים יכולים גם לתרום לשדרוג העסקים שלכם מול הקולגה.

חופשת עסקים בעיר התיירותית במדינה

באילת יש מגוון של מלונות יוקרה המתאימים כמו כפפה לאירוח של קולגות, אנשי עסקים ואנשי מקצוע. מלונות באילת מציעים את כל הדרוש לאירוח של אנשי עסקים, ותוכלו להנות מהקירבה לחופים ולמרכזי הבילוי בצורה סופר נגישה ונוחה. מלונות באילת מציעים את כל הדרוש לחופשת עסקים: החל מחדרי ישיבות יוקרתיים המאובזרים בכל מה שדרוש לקיומה של פגישה מוצלחת, ועד אזורי עבודה פרטיים עם עמדות עבודה מאוד נוחות ומפנקות ושקטות. תוכלו בקלות גם לתאם מול המלון אירוח של כנס או וועידה באולם הכנסים או באולם האירועים של אחד ממלונות היוקרה שבעיר. מלונות באילת ערוכים היטב לאירוח של כנסים ותוכלו גם להנות מהניסיון העשיר שיש לצוותי המלונות באירוח של כנסים על כל המשתמע מכך.

אחרי יום ארוך של פגישות ושל כנסים תוכלו לצאת לבלות בעיר באחד ממרכזי הבילוי. באילת יש שפע של ברים, מסעדות טובות, הופעות מוזיקאליות ואירועי תרבות שונים – ותוכלו לבלות בערבים בצורה נהדרת ומפנקת. בחלק מהמלונות גם תמצאו מסעדות יוקרה של השפים המובילים וזוהי הזדמנות מצוינת להזמין לארוחת גורמה את הקולגות שלכם.

נופש עסקי בצפון הארץ

גם צפון הארץ מאפשר לכם לארח קולגות, לקיים כנסים ולבלות חופשת עסקים ברמה גבוהה ובלתי מתפשרת. באזור הצפון ממוקמים לא מעט מרכזי תעשייה ופארקי הייטק ולכן הביקוש הרבה לחופשות עסקים בצפון הארץ. בחיפה תוכלו למצוא מגוון של מלונות על קו הים ובמרכז העיר שיאפשרו לכם להזמין חופשת עסקים מפנקת ולארח ברמה הגבוהה ביותר בארץ את הקולגות שלכם. הקירבה של המלונות לכמה מפארקי ההייטק המרכזיים במדינה הופכת את העיר חיפה ללוקיישן מבוקש מאוד לטובת חופשות עסקים, ולכן כדאי מאוד לשריין את החדרים מבעוד מועד.

מלונות בצפון מציעים חבילות אירוח שונות לטובת אנשי עסקים ולינה של קולגות המגיעים להרצות בכנסים שונים המתקיימים בעיר ותוכלו לתאם מול אחד המלונות את נופש העסקים הקרוב שלכם. גם במגוון של מלון בוטיק בצפון הארץ תוכלו לארגן חופשת עסקים נפלאה. חשוב לציין שמלונות בוטיק פחות ערוכים במרבית המקרים לאירוח של כנסים גדולים והמוניים, ולא בכל מלון בוטיק תוכלו למצוא חלל עבודה שמאובזר בהכל. מלונות בוטיק הם מטבעם קטנים יותר ואינטימיים יותר, וקיבולת שלהם בנקודת זמן נתונה היא נמוכה יותר ממלון רשת גדול  – ומכאן ההבדלים שצויינו.

נופש עסקי בתל אביב

בתל אביב פרוסות בפניכם כל האפשרויות לאירוח של חופשת עסקים מושלמת. מגוון עצום של כנסים וועידות מתקיימים בעיר הגדולה ואתם בקלות יכולה למצוא מגוון עשיר של מלונות לחופשת עסקים ולאירוח של כנסים. מלונות בתל אביב מציעים את כל הדרוש לחופשת עסקים מושלמת: החל מחדרים מפנקים עם עמדות עבודה אישיות, חדרי פגישות יוקרתיים, חללי עבודה מאובזרים בכל מה שצריך, אולמות בינוניים וגדולים לאירוח של ועידות וכנסים בהיקפים שונים, קירבה לים, נוף מצוין ושירות אישי לאורך הפגישות שכולל עמדות קפה, תחזוקה, הגשת ארוחות ועוד. ניתן גם דגש רב על העיצוב ועל האסתטיקה בחדרי הישיבות השונים במלונות בעיר, ואם חשובה לכם היוקרה, האסתטיקה והטאץ' הנוסף – תוכלו בקלות למצוא את זה במגוון של מלונות וחופשות עסקים בעיר.

בתל אביב מחכים לכם גם מגוון של מקומות בילוי ושל אירועי תרבות – אליהם תוכלו ללכת אחרי זמני העבודה. יש בתל אביב מגוון של בתי קפה, ברים, אולמות קולנוע, מסעדות טובות שיתאימו מאוד לסיומו של יום עסקים עמוס וגדוש.

נופש עסקי בים המלח

אם אתם מחפשים לארח נופש עסקי אבל באווירה קצת שונה ויותר אינטימית או יותר רוחנית – תוכלו לעשות זאת בצורה נפלאה באחד מהמלונות שבים המלח. מלונות בים המלח מציעים מגוון של אפשרויות לטובת אירוח של חופשות עסקים וכנסים, עם נוף עוצר נשימה ואווירה מיוחדת של רגיעה ושלווה. כדי להתנתק קצת משיגרת החיים העמוסה תוכלו לארח דווקא בים המלח חופשת עסקים שתתקיים בהילוך רגוע יותר מזה שאתם רגילים אליו, ועם מעטפת של מסאג'ים, מתקני ספא וניחוח של מינרלים ממי ים המלח. זו יכולה להיות אופציה קסומה לאירוח של חופשת עסקים, לכנסים או לטובת קולגות שמגיעים מחו"ל.

חדשות, מדריכים ומידע חשוב יעזור לכם לתכנן בצורה מושלמת את חופשת העסקים הקרובה שלכם בישראל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here