קרדיט תמונה אייל נחשון

לאחר שנה וחצי לא פשוטות שעברו על כולנו נוכל סוף סוף לטוס וליהנות בחו"ל, אך מדוע עדיין נאלץ לשלם כל כך הרבה כסף על הסלולרי בחו"ל? קיים פתרון חכם שהולך לשנות זאת עבור מטיילים רבים.

הסים הבינלאומי שמאפשר שימוש רב-פעמי ברוב מדינות העולם וחסכון אדיר בהוצאות הסלולר בחו"ל. חברות הסלולר מציעות לנו חבילות לחו"ל בעלות של מאות שקלים לנסיעה, כך שאם ניסע עם בן הזוג נשלם כפול ואם ניקח את הילדים נשלם הרבה יותר, וזאת עוד לפני שלקחנו בחשבון את החיובים הגבוהים על שיחות מקומיות בחו"ל, שבדרך כלל אינן כלולות בחבילה.

אז מה עושים?

קיים פתרון חכם שחברות הסלולר לא רוצות שתגלו – שימוש בסים בינלאומי בכל נסיעותינו לחו"ל. כך שבמקום שנשלם מאות שקלים על גלישה ושיחות מהסלולרי בחו"ל, לכל נוסע ובכל נסיעה, נשלם עשרות שקלים בלבד!

הסים הבינלאומי מאפשר שימוש רב-פעמי ברוב מדינות העולם וחסכון אדיר בהוצאות הסלולר ללא אפשרות לחריגה, ובניגוד לחבילות היקרות לחו"ל של חברות הסלולר, שתקפות ל- 14 עד 30 ימים בלבד, או לסים מקומי שמספק פתרון חלקי בלבד ואף גוזל זמן טיול יקר למצוא אותו בחו"ל, הסים הבינלאומי מציע פתרון זול ונוח שפועל מיד עם הנחיתה בחו"ל ומגיע עם טעינות שהינן היחידות בשוק שתקפות למספר שנים! כך שהיתרה שלא נוצלה תשמש אותנו גם לנסיעות הבאות.

קיימים מספר סימים בינלאומיים שניתן לרכוש בישראל, כאשר הסים הבינלאומי הנמכר בישראל הוא של חברת WORLD8 המציעה סים בינלאומי ב- 550 סניפי דואר ישראל עם טעינות אטרקטיביות כגון: תוספת  5GBלגלישה באירופה ובארה"ב ב- 50 ש"ח בלבד, מספר ישראלי בחינם וגם אפשרות לשמור על המספר הנייד הקבוע, חיוג ישירות מאנשי הקשר ושימוש בוואטסאפ הקבוע גם בחו"ל, מתאים ללקוחות כל החברות ולכל סוגי הטלפונים, ביצוע טעינות נוספות בשיחת חינם מחו"ל 24/7, טעינות שהן היחידות בישראל שנשמרות ל- 4 שנים! כל מה שצריך לעשות זה לגשת לאתר החברה או לאחד מסניפי דואר ישראל כדי לרכוש סים בינלאומי שישמש אותנו בכל נסיעותינו לחו"ל, ולהתחיל לשכוח מהעלויות הגבוהות אותם היינו נאלצים לשלם בכל נסיעה לחו"ל.

לא טסים בלי WORLD8!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here