צילום: יח"צ חו"ל

קבוצת אמסלם טורס, תשווק חבילות נופש ייחודיות לחג הפסח באי הפארקים יאס איילנד אבו-דאבי, באיחוד האמירויות. אמסלם טורס, חכרה לטובת העניין שני מטוסים ותשווק מספר חבילות נופש במלונות שונים, ביניהם מלון הקונספט הראשון מסוגו בעולם של וורנר ברוס. הממוקם בסמיכות לפארק המפורסם המעוטר באינספור עיטורים בינלאומיים, הודות לחדשנותו הרבה.

Ferrari  TOP SHOT
צילום: יח"צ חו"ל

יאס איילנד (YAS Island ) אבו-דאבי, הוא אחד מיעדי הבילוי והנופש המובילים בעולם, במרחק של 3 שעות טיסה מישראל. יעד זה מספק לנופשים חוויה במקסימום המשלבת פנאי ובילוי, שופינג, ספורט, קולינריה משובחת ועוד. הוא ממוקם על חופי הזהב של אבו-דאבי רק 20 דקות ממרכז העיר של אבו דאבי וכ- 50 דקות נסיעה מדובאי ומציע 10 מלונות מפנקים מהשורה הראשונה לצד אטרקציות ופארקי קונספט פורצי דרך שברובם מקורים וממוזגים. בין הבולטים: עולם הפרארי אבו-דאבי, עולם המים של יאס, וורנר ברוס. אבו דאבי, קליימב ועוד.

חבילות הנופש של אמסלם טורס, משלבות טיסה ישירה לאבו דאבי כולל מזוודה עד 20 ק"ג לנוסע, אירוח במלון על בסיס ארוחת בוקר, כניסה חופשית ל-3 פארקים נבחרים עבור כל נוסע וחבילת גלישה לכל נוסע מעל גיל 7. הטיסות צפויות לצאת בשני מועדים: בין ה- 11-18 באפריל, או בין ה18-25 באפריל. תתאפשר בחירה בין המלונות הבאים: קראון פלאזה, רוטנה, הילטון, WB ו- W.

מלון WB מלון הקונספט הראשון בעולם של וורנר ברוס ביאס איילנד אבו דאבי משווקת אמסלם טורס
צילום: יח"צ חו"ל

מלון הקונספט וורנר ברוס, The WB™ Abu Dhabi, Curio Collection by Hilton™ הושק רשמית לאחרונה וכולל 257 חדרי אירוח. הוא ממוקם בסמיכות לפארק הקונספט וורנר ברוס. המלון מופעל על ידי רשת מלונות הילטון, תחת המותג המצליח Curio Collection. אורחי המלון יהנו מהפתעות יומיות של הצוות וכן, מיצירות אמנות, דמויות וגם מבילויים על טהרת סצנות סיטקום מפורסמות. WB אבו דאבי מפעיל חמש מסעדות שונות, כולל Sidekicks, The Director's Club ו-The Overlook טרקלין עם בריכת אינסוף ונוף של 360 מעלות על האי המשקיף גם על פארק השעשועים ועל המפרץ.

יעקב אמסלם, מנכ"ל ובעלים של קבוצת אמסלם טורס, מסר "אנו מאמינים ביעד זה כיעד בעל פוטנציאל אולטימטיבי לחופשה מהנה עבור כולם, בדגש גם על משפחות. על כן, החלטנו לחכור מטוסים ולהוציא כמות משמעותית של מטיילים ליעד המציע מזג אוויר קייצי, בטן גב, פארקים ואטרקציות מהמובילים והייחודיים בעולם".

עוד ציין אמסלם, "זוהי שעתה היפה של אבו דאבי להיחשף ולהתגלות בפני הציבור הישראלי, מדובר ללא ספק באחד היעדים המסקרנים והאטרקטיביים בעולם עבור הציבור הישראלי. יאס איילנד, מציעה חופשה מפנקת במחירים הוגנים ומשתלמים במיוחד. כחלק מראיה כוללת בנינו מספר חבילות נופש המותאמות לצרכים ולדרגות מחיר שונות. אנו צופים שבעקבות חג הפסח, יעד זה יתחזק משמעותית ויצבור תאוצה בהזמנות גם לחודשי הקיץ. חשוב לזכור שעל אף החום השורר בחודשי הקיץ באזור, מרבית הפארקים והבילויים מקורים, ממוזגים ומותאמים לכל תנאי מזג אוויר".

דוגמאות למחירי חבילות הנופש בהרכב של שני מבוגרים+ 2 ילדים:

HOTEL CROWNE PLAZA YAS ISLAND 4*

מחיר לאדם בחדר זוגי: החל מ-1,199 דולר. מחיר לילד עד גיל 12 עם 2 מבוגרים בחדר זוגי: 795 דולר.

HOTEL HILTON YAS ISLAND 5*

מחיר לאדם בחדר זוגי: החל מ-1,530 דולר. מחיר לילד עד גיל 12 עם 2 מבוגרים בחדר זוגי: 699 דולר.

THE WB BY HILTON YAS ISLAND

מחיר לאדם בחדר זוגי: החל מ-1,599 דולר. מחיר לילד עד גיל 12 עם 2 מבוגרים בחדר זוגי: 699 דולר.

**עלות ממוצעת של כל פארק, נאמדת בכ-100$- 80$ לאדם, על כן, חבילת נופש באמסלם הנה המשתלמת ביותר מבחינה כלכלית מאחר והיא מגלמת בחבילה את הכניסה לאטרקציות השונות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here