קרדיט FREEPIK

מזה שנים שישראלים יוצאים לטייל ברחבי העולם ועושים זאת לא פעם במסעות ארוכים במזרח הרחוק, דרום אמריקה, אוסטרליה, אפריקה ובמקומות רבים נוספים. היציאה לטיולים כאלו, העוברים לא פעם במדינות עולם שלישי, מפגישה את המטיילים עם חוויות מרתקות ותרבויות חדשות אך לעיתים גם מציבה אתגרים ואף מצבי משבר המצריכים חילוץ. במקרים כאלו הכתובת הראשית המוכרת לישראלים רבים, היא חברת מגנוס איתור וחילוץ.

מחלצים מכל מקום בעולם

החברה הוקמה על מנת לספק פתרונות עבור מצבי חירום ובמקרים של אובדן קשר אצל מטיילים וכן בקרב אנשי עסקים הנמצאים בחו"ל. כבר למעלה מ-25 שנים שהחברה משלבת בין מיומנויות וידע עם אנשי צוות מקשת רחבה של תחומים, וקשרים בינלאומיים המאפשרים לתת פתרון מהיר ביותר בכל נקודה על פני הגלובוס.

החברה מעמידה לרשות הפונים אליה דסק מבצעי, כאשר ברגע קבלת הקריאה על מטייל שהקשר עימו אבד הצוות מופעל הדסק ורשת הקשרים הבינלאומית כדי לתת פתרון מהיר. במידה והקשר עם המטייל לא חודש יופעל צוות מקצועי המורכב מאנשי מודיעין ולצידם יועצים ממקצועות חילוץ שונים כמו סנפלינג, מים זורמים, טיפוס טכני, ג׳ונגלים, הטסה מבצעית, אנשי סייבר, הפעלת כלבים, רחפנים ועוד. 

יש לציין כי החברה גם מעניקה מענה ראשוניו התערבות מהירה עבור חילוץ נפגעי סמים ונפש המצויים במצבים של פסיכוזה או של משבר נפשי עמוק. לאורך השנים צברה החברה ניסיון וידע המאפשרים להתמודד עם תהליך רגיש זה במטרה להחזיר את הנפגע לארץ ולתת ייעוץ להמשך טיפול, בד בבד עם מתן ליווי והנחייה מקצועית בארץ למשפחה על מנת שחבריה ישתלבו כגורם תומך בתהליך השיקום.

 שורה הארוכה של שירותים לחברות ואנשי עסקים

מלבד האמור לעיל, חברת מגנוס מספקת מגוון רחב של פתרונות תקשורת ושירותים לעסקים שיש להם פעילות בחו"ל, וזאת בדגש על קומות המנותקים מתקשורת. בין היתר החברה מציעה מכשירי תקשורת לוויינית שיכולים לכסות 100% מהמקומות בעולם, כאשר את המכשירים ניתן לקנות או להשכיר לצורך טיולים בחו"ל או לצורך נסיעות עסקים ועבודה. כמו כן, עבור אנשי עסקים הנוסעים למקומות שיש בהם סיכון החברה עוזרת להיערך בצורה נכונה ולהכין תוכניות מילוט למקרים של סיכון או חירום. חברה גם מספקת לעסקים שירותי חילוץ במצבי משבר לרבות ייעוץ, ניהול והדרכה בזמן אמת לעובדים במדינות שיש בהם סיכון לאי יציבות פוליטית או אסונות טבע.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here