צימרים פרטיים עם בריכה פרטית
קרדיט pixabay

ישראלים אוהבים לצאת לנופש באזורים שונים של הארץ. אפשרויות הבילוי הן מגוונות. אחת הפופולריות ביותר היא נופש בצימר באחד מאזורי הארץ האטרקטיביים והנעימים לשהייה. עבור רבים זהו סוג של חופשה מועדף בגלל שמדובר על צימר הממוקם באזור כפרי עם טבע מתפרץ מסביב. הצימר הינו פרטי ואין חיכוך עם מבלים אחרים כמו בבית מלון. ניתן למצוא צימרים פרטיים עם בריכה פרטית ועובדה זאת אך משדרגת את הנופש. אפשר לבלות באחד זוגי ורומנטי וניתן לקבל מספר צימרים במתחם אחד כאשר יש להם בריכה משותפת. זהו סידור אידיאלי לכל מי שרוצה להגיע עם המשפחה המורחבת, בחברת מספר זוגות של חברים וכיוצא בזה.

צימרים שונים אלו מאלו ברמת האירוח שהם מציעים אך, יחד עם זאת, כולם מציעים מטבחון מאובזר מיקרוגל וקומקום חשמלי, ערכות לשתייה חמה, מסך טלוויזיה ועוד. יחד עם זה, המפוארים כוללים גם ג'קוזי, מתקני ערסלים על מדשאות בחוץ. במתחם מאובזר ניתן למצוא גם סאונות וניתן להזמין גם שירותי מסאז'ים מסוגים שונים ישירות לבקתה. כך, שניתן להעביר בתוך המתחם זמן רב המשופע בפינוקים רבים. ארוחת הבוקר מוגשת ישירות לצימר ולרוב, היא תהיה עשירה. למי שכן מעוניין לצאת אל מחוצה לו, אזי ניתן לצאת לטיולים שונים, לפעילויות אקסטרים למבוגרים ולילדים כאחד ועוד. יציאה מרעננת למספר שעות תוציא אנרגיה, ומיד בסיומה ניתן לחזור לרחצה בבריכה הפרטית של הצימר.

אירוח בצימר כולל, במקרים רבים, גם ארוחת בר בי קיו אותה מכינים בשעות הערב. ארוחה כזאת בחברת המשפחה או החברים מהנה מאוד ויכולה להתמשך אל תוך הלילה. ניתן לשלב איתה משחקי חברה, רחצה לילית. שירה ועוד פעילויות מהנות שאותם אוהבים לעשות בנופש. בילוי כזה נחשב לאינטימי במיוחד ורגוע וממלא כראוי את המצברים של אלו העובדים קשה וחייבים להירגע. הוא שונה מאוד מבילוי בתוך בית מלון עמוס באנשים כאשר תמיד יש צפיפות בחדרי האוכל בעת הארוחות, בבריכות המשותפות לכולם, בתורים בדלפקי הקבלה ועוד. כאן הכול זורם ובעלי הצימר ישרתו את אורחיהם במסירות רבה.

ניתן למצוא צימרים פרטיים עם בריכה פרטית באזורים שונים בארץ. רבים מהם מצויים בגליל העליון או המערבי, אבל, בהחלט, קיימים גם באזורי העמקים בצפון, באזורי ירושלים ודרום הארץ. בכל אחד מתחם בריכה הכולל את הבריכה עצמה. במקרים רבים ניתן למצוא בריכה מקורה שניתן לחמם אותה בחורף. בנוסף, יהיו משטחי שיזוף ו/או מדשאות מסביב, פרגולות או סוככי שמש מסוג אחר ועוד. קיימים גם משחקים דוגמת שולחנות פינג פונג, שולחנות למשחקי כדורגל ועוד,  כך, שהבילוי מתאים לאנשים בגילאים שונים ויכול להוות גם נופש פעיל המוסיף אטרקטיביות לנופש. מומלץ לבחור צימר בעל מוניטין אשר נתן לבלות בו סופ"ש ארוך או מספר ימים המשלימים חופשה ארוכה במיוחד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here