צילום: Antonis Engrafou

רשת מלונות פתאל ממשיכה להתרחב באזור אגן הים התיכון עם פתיחת שני בתי מלון, הראשון, NYX לימסול, בקפריסין – המלון הראשון של הרשת תחת מותג NYX, בבעלות משותפת של רשת מלונות פתאל ואיסתא, והשני בעיר לימסול, והמלון השני, NYX ESPERIA PALACE באתונה יוון, מלון 5 כוכבים הראשון של המותג NYX.

מלון NYX לימסול בקפריסין כולל 13 קומות ו-189 חדרים וממוקם במיקום אטרקטיבי מאוד בעיר, מול הטיילת של חוף הים, במרחק הליכה מהמרינה בלימסול ומהנמל העתיק ובאחד הרחובות המוכרים והידועים ביותר הכולל חנויות אופנה ומרכזי בילוי. במלון ניתן ליהנות מחדרים המשקיפים אל נוף עוצר נשימה של העיר והים, לאונג' 'Clash' לעסקים ובנוסף, ארבעה מתחמים המספקים מזון ומשקאות ביניהם תוכלו למצוא את ביסטרו 'Onar' המציע אוכל ים תיכוני, לאונג' בר'Chaos' ומסעדת 'Mizu Mazu' אסייתית הממוקמת על ה RoofTop לצד בר 'Ethers'. זאת ועוד, המלון כולל מתחמי עבודה, ארבעה חדרי ישיבות, חדר כושר, ספא 'Phe' מהמותג הנחשב Aegeo Spas ובריכה הממוקמת על ה RoofTop, המשקיפה על הנופים המרהיבים של הים התיכון, המרינה של לימסול והעיר.

מלון NYX ESPERIA PALACE באתונה יוון, מלון 5 כוכבים הראשון של מותג NYX מרשת פתאל, הממוקם בלב העיר קרוב לכיכר סינטגמה המפורסמת. המלון האורבני הייחודי היוקרתי מעוצב בקפידה רבה כאשר כל פינה בו מהווה תפאורה אינסטגרמית מושלמת, למשל לצד העבודות שיצר אמן הרחוב המפורסם, 'Gera 1'. המלון שוכן בבניין משנות ה 70 שעבר שיפוץ והסבה לבניין מודרני ומציע 212 חדרים מפוארים וסוויטות המתפרשים על פני 10 קומות. המלון עובד בשיתוף פעולה עם הבעלים של קבוצת ‘Kalua Mykonos’ הנחשבת, בכל הנוגע לגסטרונומיה ומשקאות ומציע מגוון רחב של אוכל ברמה גבוה בשלושה מתחמים, 'Kalua לאונג' בר ומסעדה' הממוקם על ה RoofTop ומשקיף על נוף עוצר נשימה של חוף אקרופוליס וליקבטוס, מסעדת היוקרה המפוארת 'Kalua Athens' הממוקמת בקומה התשיעית ומסעדת 'Panther Bistro' הממוקמת בקומת הקרקע. בנוסף, המלון מציע את טרקלין 'Clash' המתהדר בפטיו, חדר כושר, חללי עבודה, ארבעה חדרי ישיבות מאובזרים וספא 'Phe' מהמותג הנחשב Aegeo Spas.

מלון NYX לימסול בקפריסין ומלון NYX ESPERIA PALACE באתונה יוון מתווספים למלונות אגן התיכון של רשת פתאל.

בקפריסין
פאפוס (בבעלות משותפת של רשת מלונות פתאל ואיסתא):
• Leonardo Plaza Cypria Maris Beach hotel & Spa
• Leonardo Cypria Bay
• Leonardo Laura Beach & Splash Resort
• Leonardo Latchi Family Resort – opening April 2025
• Leonardo Latchi Adults Only Suites – opening April 2025

לימסול:
• GrandResort by Leonardo Hotels
• NYX Limassol – newly opened

לרנקה:
• Leonardo Boutique Larnaca

פרוטארס:
• Leonardo Crystal Cove

ניקוסיה:
• NYX Nicosia – opening 2025

ביווון
רודוס:
• Leonardo Kolymbia Resort

אתונה:
• NYX Esperia Palace

נאפליו:
• Leonardo Nafplio – opening May 2025

סלוניקי:
• NYX Thessaloniki – opening 2024

 

פתאל על קצה המזלג:
קבוצת מלונות פתאל, הוקמה על ידי דוד פתאל במרץ 1999 והיא מתמחה באמצעות תאגידים המוחזקים על ידה, בהחזקה, תפעול, שכירות וניהול מלונות בישראל ואירופה וכן ברכישה והקמה של מלונות חדשים.
רשת פתאל היא רשת המלונות המובילה והגדולה בישראל ומונה כ 67 בתי מלון (מתוכם 46 פעילים ו 21 מלונות בהקמה) הפרוסים בכל ערי ישראל מצפון ועד דרום הארץ. כמו כן, רשת מלונות פתאל היא הרשת הישראלית הגדולה ביותר באירופה וברשותה 205 מלונות נוספים (כולל מלונות בהקמה) , הפרוסים ברחבי אירופה ואגן הים התיכון ב- 20 מדינות ביניהן, גרמניה, בריטניה (לרבות אנגליה, סקוטלנד, ווילס, אירלנד וצפון אירלנד), ספרד, בלגיה, איטליה, קפריסין, יוון, צ'כיה, הולנד, שוויץ, פולין, פורטוגל, הונגריה, אוסטריה ורומניה. בסה"כ רשת מלונות פתאל מונה 255 בתי מלון בישראל, באירופה ובאגן הים התיכון והיא פועלת תחת המותגים LEONARDO ,U, HERODS , NYX , רוטשילד 22, Limited Edition ו-7MIND.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here