תכנון טיול לתאילנד
קרדיט PIXABAY

מספיק רק לומר את צמד המילים "טיול בתאילנד" על מנת לחוש בנופש, לדמיין חופים לבנים לצד עצי קוקס וכמובן בכדי להתחיל להריץ אינספור מתכונים טעימים במיוחד. מכאן שאם אכן עומדים להגשים את החלום, יש כמה דברים שצריך לדעת לפני שעולים על טיסה ומתמקמים במלון, ולו בכדי למנוע בעיות, לייעל את הטיול, לחסוך כסף וכמובן בכדי לבנות תוכנית פעולה – להבין מה חייבים לראות ולאן חייבים להגיע.

שלל שאלות אתר אחד

לא יודעים מהיכן להתחיל? ובכן, באתר של המרכז למטייל תאילנד מחכה לכם מידע מקיף וחשוב בתחום, כולל עזרה בסגירת מלון, טיסות אטרקציות וכדומה. מכאן שבתוך כמה דקות גם אתם תוכלו לדבר על תאילנד כאילו כבר הייתם בה, רק כמובן ללא הברק בעיניים, הברק שמאפיין אנשים שזה עתה נחתו חזרה. מכאן שאם צרכים עזרה ממוקדת, אתר זה מהווה נקודת התחלה מבטיחה.

מתי לקחת חופשה ולכמה זמן?

כאשר היעד הנו תאילנד, טוב לדעת שניתן לטייל בה בכול עונות השנה, אך באופן כללי ניתן לחלקה לשלושה מועדים כלליים: העונה היבשה, העונה הגשומה והעונה החמה. איזו עדיפה? ובכן העונה הקרה הכי אידאלית והיא נעה בין נובמבר לפברואר. כמו כן, נסביר שעונה זו אינה באמת קרה, אלא פשוט פחות חמה וללא הרבה גשמים, כך שבקלות אפשר להבין מדוע מדובר בחודשים אידאליים עבור טיולים. פה נחדד שמוטב לצאת לתאילנד לפחות לחודש ימים. מדוע? תוכלו לראות ממנה הרבה – מבלי למהר בין היעדים ומבלי לחוש מיצוי.

חשוב!

לפני שעולים על טיסה לתאילנד מוטב לשקול להתחסן נגד טטנוס, צהבת מסוג A וטיפוס הבטן. בנוסף, עוד בארץ מוטב להמיר את השטרות הישראליים למטבע מקומי וכמובן שעוד בארץ חשוב להבין על אלו יעדים לא מוותרים. כמו כן, מבחינת אריזת המזוודה, הכי חשוב לארוז תרופות שיש סיכוי שתזדקקו להן, אך מבחינת שאר הציוד, מראש תיקחו בחשבון שבתאילנד ניתן למצוא הכול מהכול ואף במחירים זולים, כך שאפילו שווה "לשכוח בכוח" לארוז כמה פריטים חיוניים.

להתפנק כמו שצריך

אם כבר הגעתם עד לתאילנד תפנקו את עצמכם עם בתי המלון המשגעים, ואל תתפתו לשלם מעט פחות ולהגיע לעוד מלון סטנדרטי. חשוב להבין שתאילנד יודעת להציע סטנדרט שונה של מלונות – כאלו שהם מרהיבים, מעוצבים, נושקים לים, מציעים נופים משגעים, מאוד נקיים וכמובן מפנקים עם ארוחות בוקר שוות, כך שעוד בארץ מוטב לחפש אחר המלצות וכמובן לראות תמונות, אם בכדי שתבינו מהו הרף שאליו רצוי לכוון ובכדי שתוכלו לשריין מקום עוד מהארץ.

אתם עומדים להכיר טעמים חדשים

בין היתר תאילנד יודעת להציע אוכל מדהים וייחודי. מכאן שאם תעברו ברחוב ותבחינו בהתקבצות של אנשים לצד דוכן אוכל שאינו נראה מוכר, זהו בדיוק הזמן לחוש אמיצים ופשוט להזמין מנה ממש זולה וממש טעימה, כך שהמינוס היחידי הוא שתתבאסו לגלות שבארץ לא ניתן להיתקל באוכל רחוב כה מפתה. כמו כן, טוב לדעת שגם אוכל ישראלי לא חסר (כשכמובן ניתן לשמור כשרות בתאילנד), ואף אוכל אירופאי משובח. מה עוד? בררו אודות אטרקציות חובה, תתחילו לראות תמונות (רק בכדי להעלות את סף ההתרגשות), תארזו בגד ים ותתחילו לספר לכולם על החופשה הקרבה – ולו בכדי שיתחילו לקנא.

הערה 1

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here