זנזיבר - המדריך המלא
צילום PIXABAY

אם אתם מחפשים את המקום האידאלי עבור חופשה מפנקת, ירח דבש רומנטי או אפילו טיול משפחתי, כדאי מאוד שתכירו את האי זנזיבר. מדובר באי אשר שייך לטנזניה ומהווה ללא ספק את האטרקציה הטובה ביותר כיום לכל אדם המחפש חופשה מגוונת, מהנה, מרגיעה ובעלת שלל יתרונות נוספים אחרים. אם החלטתם לבחור דווקא בזנזיבר עבור החופשה החלומית שלכם, עבור ירח הדבש שלכם או עבור החופשה המשפחתית שלכם, בטרם אתם מגיעים לשם, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא, אשר יעניק לכם מגוון עצות לגבי החופשה החלומית ביותר שיכולה להיות בזנזיבר.

מזג האוויר בזנזיבר

כאמור, זנזיבר הוא המקום האידאלי עבור חופשה שיש בה הכול- שקט, שלווה, נופים מרהיבים, אוכל טוב ופשוט ושלל אטרקציות שונות. אולם, על מנת ליהנות באמת מחופשה בזנזיבר, עליכם להגיע מוכנים. חשוב מאוד שתתכוננו היטב למזג האוויר בזנזיבר. לא משנה באיזה עונה תגיעו לזנזיבר, מרבית הסיכויים שתיהנו שם ממזג אוויר נוח ונעים. זנזיבר מהווה אזור טרופי ולכן, גם העונות הקרות יותר של זנזיבר מתאפיינות בעיקר בממטרי גשם, אך לא בתנודות משמעותיות בטמפרטורות. כדאי מאוד לארוז עבור זנזיבר בגדים קלילים יחסית, גם אם בארץ מדובר בשיא החורף. הדבר היחיד שמומלץ להצטייד בו עבור חופשה בזנזיבר, במידה והגעתם בעונת החורף של זנזיבר הוא: מטריה בלבד. כדאי מאוד שתדעו שעל אף שמזג האוויר בזנזיבר נוח ונעים בכל עונות השנה, הרי שחופשה בזנזיבר בעונת החורף, היא זולה יחסית וכן מאופיינת במעט אנשים, כך שאם מתחשק לכם ליהנות מחופשה מבודדת יחסית, כדאי שתגיעו בעונה הזו.

אטרקציות בזנזיבר

מלבד העובדה שזנזיבר הוא אי המכיל חופים מרהיבים, ים רגוע ונעים עבור רחצה ונוף מרהיב ועוצר נשימה, ניתן ליהנות מזנזיבר מצלילות ושנורקלים אשר יובילו אתכם לעולם תת מימי קסום המכיל בו מגוון של יצורים ימיים, אלמוגים ועוד. מלבד זאת, ניתן למצוא בזנזיבר אתרים היסטוריים כגון: אי האסירים ומערת האלמוגים ואתרים שונים אחרים ששווה מאוד לבקר בהם וליהנות אף מסיור מודרך בהם כגון: הפארק הלאומי בזנזיבר המכיל בו בעלי חיים ממינים מיוחדים והשוק הלילי בזנזיבר בו ניתן להתוודע אל האוכלוסייה המקומית, למאכלים המקומיים ולעוד מגוון רחב של אטרקציות שונות. סיור מודרך אמנם יעלה לכם סכום כספי כלשהו, אך על מנת להכיר את המקומות הללו בצורה הטובה ביותר, בהחלט כדאי להשקיע בסיור מודרך בכל אתר הדורש זאת בזנזיבר. אם הגעתם לזנזיבר לצורך חופשה, אל תוותרו על המגוון הרחב של האטרקציות אשר יש לאי להציע לכם.

מסעדות בזנזיבר

בזנזיבר ניתן למצוא מסעדות רבות, מגוונות וטעימות. המסעדות שניתן למצוא בזנזיבר מצד אחד הן מסעדות המכילות בהן אוכל מסורתי של האי, מגוון רחב של פירות ים שונים ומגוונים ומצד שני, אוכל אשר ניתן למצוא כמעט בכל מסעדה בעולם כגון: אוכל איטלקי משובח, אוכל אסיאתי ועוד. המגוון הרחב של המסעדות מעניק לכל נופש באי חוויה קולינרית עשירה וייחודית.

זנזיבר מצד אחד מהווה אי שניתן ליהנות בו מחופשות בטן- גב בלבד, אך מצד שני, יש בהחלט מה לראות בזנזיבר. מדובר על אי ייחודי מאין כמותו, אשר כל אדם שנופש בו חוזר עם כוחות מחודשים ועם תמונות נוף מרהיבות. אולם, בטרם אתם בוחרים בזנזיבר, חשוב שתתכוננו היטב לטיול זה, על מנת שתצליחו להפיק ממנו את המרב. כאשר מגיעים מוכנים לטיול מעין זה, החוויה של החופשה היא אחרת לגמרי וניתן לבחור בדיוק במה שרוצים לראות בזנזיבר ומה שרוצים לעשות בכל הזמן שבו שוהים באי.

הכתבה מאדיבות : זנזיבר – המדריך המלא

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here