הכירו את האטרקציות השוות בבודפשט!
קרדיט pixabay

אם אתם מתכננים טיול לבודפשט בזמן הקרוב, כדאי שתכירו את האטרקציות הכי שוות בעיר, כאלה שיהפכו את החופשה שלכם לבלתי נשכחת ויבטיחו שתחוו את העיר בצורה הטובה ביותר.

שיט על הדנובה

כל מי שאי פעם ביקר שעיר אירופאית שנחצית על ידי נהר, יודע ששייט בנהר זו חוויה אסור לפספס בביקור באותה העיר. הסיבה העיקרית לכך היא שהשייט מספק נקודת מבט אחרת ומיוחדת יותר על פני העיר כולה ומבצע סיור מהפנט באווירה מיוחדת ובקצב מושלם שלא משתווה לכלי רכב אחר. שיט על הדנובה יעזור לכם להתרשם מבודפשט בצורה הטובה ביותר, כך תוכלו לראות את העיר משני צדדיה, ואם אתם מעוניינים בשייט רומנטי לחוויה עוד יותר יפה, אנחנו ממליצים על שעות או הלילה, כשאורות העיר מאירים את בודפשט כולה.

ביקור בפרלמנט ההונגרי

לאלה מכם שאוהבים להתרשם מנופים אדריכליים אירופאיים, ביקור בפרלמנט ההונגרי יכולה להיות חוויה מעניינת במיוחד. הבניין תוכנן ועוצב על ידי האדריכל היהודי אימרה שטיידל, בסגנון ניאו גותי, ומונה בתוכו כ-120 חדרים (אחד לכל חבר פרלמנט). גובה המבנה הוא 96 מטר, והוא נחשב למבנה הגבוה ביותר בבודפשט כולה. אם אתם מעוניינים בסיור במתחם, תוכלו להזמין מראש סיור בעברית, או להיכנס לסיור ללא השמנה מראש ולשמוע את הסיור באנגלית או בכל שפה אחרת שמתאימה לכם.

רכבל הכיסאות

רכבל הכיסאות היא חוויה עוצרת נשימה שיכולה להיות קצת פחות מתאימה אם אתם סובלים מפחד גבהים. מדובר ברכבל שבנוי בצורה של ספסל פתוח, ומשקיף על כל הנוף המהפנט של גבעת יאנוש והחורשות של בודה. אם אתם מגיעים בחודשי בחורף, אנחנו ממליצים להתלבש חם, ואולי אפילו להצטייד במזחלת שלג. הספסל של הרכבל מתאים לאכלוס של שני אנשים בלבד, והדרך בו נמשכת כ-15 דקות.

המזרקה המוזיקלית

המזרקה המוזיקלית שבאי מרגיט נחשבת לאחת האטרקציות הכי מעניינות ויפות בעיר בודפשט. המזרקה שופצה בשנת 2013 וכיום רוחבה משתרע על פני 35 מטרים, וגובה המים שלה בזמן המופע מגיע עד ל-10 מטרים. הנתונים הללו הופכים אותה לאחת המזרקות המוזיקליות הכי גדולות באירופה. בענות הקיץ החמות המזרקה נמצאת בשיא הפופולאריות שלה ופועלת כל שעה עגולה בין השעות 11:00-22:00, כאשר המופע המרכזי של שעה שלמה מתקיים בשעה 21:00. בו תוכלו להנות ממופע מים מהפנט עם מוסיקה מכל הסגנונות הקיימים, החל ממוסיקת מיינסטרים מודרנית ועד מוסיקה קלאסית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here