ביטוח נסיעות לחו
מקור freepik

ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטקארד, הנו כרטיס אשראי נטען, אשר משלם עבורכם על כל ההוצאות הרפואיות, אם יש לכם כאלה בטיול לחו"ל באמצעות תשלום ישיר והפנייה שלכם לקליניקה רפואית קרובה במקום בו אתם שוהים.

אין ספק כי כרטיס הטעינה הזה, חוסך את כל הבירוקרטיה הקשורה בתביעות ותשלומים בגין הוצאות רפואיות ומשום כך, רבים בוחרים בו כביטוח שלהם בנסיעות לחו"ל. הוא כולל פטור מהשתתפות עצמית על כל שירות רפואי שתשלמו באמצעות הכרטיס, הטסה לישראל בליווי ציוד וצוות רפואי. פינוי אווירי ממקום אירוע, כיסוי עד 5 מיליון ₪, כיסוי במקרה של רעידת אדמה. מוקד חירום למבוטחים הפועל 24 שעות ביממה וחדר רופאים "דובר עברית" 24 שעות ביממה.

ניתן להתאים את התכנית באופן אישי.

לתודעה לפני פחות מעשור עם רעיון מהפכני. כרטיס אשראי נטען שמשלם באופן ישיר על ההוצאות הרפואיות שם כשאתם בחו"ל. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשלוח הודעה, והם מטעינים כסף על כרטיס האשראי ושולחים אתכם לקליניקה

ביטוח נסיעות לחו"ל כלל

אין מישהו שנוסע היום לחו"ל ולא דואג שיהיה לו סוכנות ביטוח נסיעות לחו"ל. עיקרי פוליסה זו מכסים הטסת מלווה למקום אשפוז של מבוטח בחו"ל, פינוי אווירי וימי לבית חולים קרוב. כיסוי לאשפוז והוצאות רפואיות בחו"ל עד 5 מיליון ש"ח. טיפול חירום בשיניים.

בנוסף מומלץ לכלול בפוליסה גם  כיסוי עד 2000 $  לאובדן או גניבה של כבודה. כיסוי למקרים של קיצור נסיעה וכיסוי עד סכום של 27,000$ חלילה במקרים של תאונות אישיות.

ישנן הרחבות נוספות בהתאם למצבים רפואיים אך יציבים, ספורט חורף אתגרי ולנשים בהריון עד שבוע 30.

ביטוח נסיעות לחו"ל מציע להם את הביטחון והשלווה, לטוס ולטייל בכל מקום בעולם, ולדעת כי אם וכאשר יקרה אירוע מסוים, הפוליסה תכסה כל תרחיש כזה ותדאג לבריאותכם ולרכושכם.

ביטוח נסיעות לחו"ל הראל

First Class, הנה פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל מבית הראל, המיועדת לנוסעים עד גיל 95. היא כוללת מגוון רחב של כיסויים רפואיים וכיסויים להוצאות אחרות כמו פינוי יבשתי, ימי או אווירי במקרה הצורך. כיסוי הוצאות רפואיות במקרה של אשפוז או פנייה לגורם רפואי. הטסה רפואית לארץ, כיסוי לטיפולי חירום בשיניים, תרופות. כן מכסה הפוליסה אם נדרש מימון שירותי איתור וחילוץ.

נסיעה לחו"ל היא אירוע משמח וחגיגי אבל אף אחד לא יכול לצפות את שיכול להתרחש, על כן למען הביטחון של הנוסעים לחו"ל, יש לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל אשר תעניק לנוסעים את השקט, הביטחון והכיסוי הרפואי לכל מקרה החל מכיסוי לטיפולי שיניים ועד חלילה אם יש צורך בהעברה באמבולנס דרך האוויר או היבשה.

בנוסף ניתן לבטח את ההוצאות עבור הטיסה, גם במקרים של ביטול.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here