הלקוחות אומרים תודה לשינפלד תיירות גם בקורונה
צילום יח"צ

הקורונה פגעה קשה בענף התיירות, ברוב חברות הנופש המשרדים סגורים. אבל במשרדי חברת שינפלד תיירות הטלפונים לא מפסיקים לצלצל, והמוני לקוחות אומרים תודה שקיבלו יחס מקצועי והוגן בתקופת הקורונה. בסוף גם יצא מזה קליפ מרגש. 

כל הלקוחות מודים לשינפלד תיירות על היושר והאמינות 

חברת שינפלד תיירות מתרגשים מאד בתקופת הקורונה לאחר שקיבלו ממאות לקוחות תגובות חמות ומילות תודה. התקשרנו מהמערכת למספר לקוחות של חברת שינפלד תיירות כדי לשאול על מה הם מודים. אחד הלקוחות המרוצים, אברהם קיסוס, מסביר לנו את העניין. "התבטלה לי חופשת פסח בגלל הקורונה. שמחתי לגלות ששינפלד תיירות מכניסים את היד עמוק לכיס ומחזירים כסף ללקוחות. בלי קונצים ובלי שטיקים. אני שמח שהשכלתי לטוס דווקא עם שינפלד ולא עם חברה אחרת. קראתי וראיתי בחדשות שהרבה חברות נופש פשוט לא הצליחו לעמוד בהחזר התשלומים ללקוחות. לעומתם שינפלד עשו זאת! התייחסו אלי בצורה מכבדת והוגנת, ואני אמשיך לטוס איתם בעתיד לחופשות פסח וחופשות קיץ." 

שינפלד תיירות היחידים הראשונים להחזיר את הכסף לנוסעים

משפחת אנקונינה כבר מספר שנים טסים עם שינפלד תיירות לחופשות כשרות ביעדים שונים בחו"ל. כל בני המשפחה החליטו ביוזמתם לצלם סרטון מרגש כשהם מודים ומעריכים את שינפלד תיירות על היחס ההוגן שקיבלו בקורונה. "כבר בנובמבר הזמנו משינפלד פסח כשר בחו"ל בשרתון רודוס. כשהתחיל משבר הקורונה דאגנו אבל שינפלד הרגיעו אותנו ואמרו שאם חס ושלום תבוטל החופשה – לא תהיה אף בעיה, הכסף יוחזר לנו ואין מה לדאוג. כך היה, לאחר הפסח שינפלד עמדו במילתם והם היחידים הראשונים להחזיר כסף ללקוחות. שינפלד הוכיחו את עצמם בענק! הילדים שלי ואשתי תמיד אומרים הכי טוב, הכי בטוח, ראש שקט זה שינפלד! בע"ה בפסח הבא נזמין איתם חופשה כשרה בחו"ל."

חופשה עם שינפלד זה לא רק אירוח, זה גם ביטוח!

גברת חנה בירון שלחה סרטון מקסים כשהיא משתפת את החוויה האישית לאחר הקורונה.

"כמו מדי שנה שינפלד ארגנו חופשת פסח במשך כמה חודשים והשקיעו סכומים גדולים בהפקת חופשה חלומית למאות אורחים. למרבה הצער כמובן שעקב סגירת ענף התיירות בעולם בוטל גם הנופש שלי. אבל לעומת חברות נופש אחרות, שינפלד כן החזירו ביוזמתם כסף ללקוחות. לא ידוע לי על אף חברת תיירות אחרת שהחזירה כסף. אני רוצה שכולם ידעו שהכי בטוח לטוס עם שינפלד. מעבר לפן הכספי והביטחון שהם מעניקים – האירוח שלהם תמיד מושלם. דואגים לכל פרט ולכל אורח, ונותנים יחס מעולה מכל הצוות והמנהלים שנמצאים בעצמם במלון עם האורחים. בעז"ה אתארח אצלם גם בעתיד."

טסים לנופש כשר עם שינפלד גם אחרי הקורונה

משפחת אלעזר הם לקוחות ותיקים של שינפלד תיירות ומאד התרגשו לשתף איתנו מה עבר עליהם. “מתחילת הדרך שינפלד גילו אחריות ודאגה לבריאות שלנו ושל יתר הלקוחות. שינפלד ענו לנו לטלפונים ודיברו בנימוס עם הלקוחות, עודדו וחיזקו. הם נתנו שירות מקצועי ויחס אנושי שאנחנו לא זוכרים שקיבלנו בחברות נופש אחרות בעבר. זה לא מובן מאליו, שמענו אין ספור סיפורים מאנשים ומכרים שרכשו חופשות בחברות אחרות, ועד היום הם רודפים אחרי הכסף שמגיע להם. כששאלנו בטלפון מה יהיה עם הקורונה שינפלד הבטיחו להחזיר לנו כסף, ולא היה לנו ספק שיעמדו מאחורי ההבטחה. אחרי הקורונה אנחנו יודעים שבכל שנה נופש כשר בחו"ל – נבחר בשינפלד תיירות בכל פעם מחדש.” 

מחזירים כסף ללקוחות בלי טריקים ובלי שטיקים  

הגיעו אלינו עשרות סרטונים מרגשים של לקוחות שיצאו בהרגשה טובה משינפלד. גברת אסתר גולדשטיין משתפת "תודה רבה לשינפלד תיירות על ההתחשבות, על היחס, על ההחזר הכספי. אני מקווה בעז”ה שכולנו נוכל לחזור בשנה הבאה לבלות חג פסח ביחד עם משפחת שינפלד!".

יוסי דושינצקי מפרגן לשינפלד "חברים אמרו לי, תגיד יוסי, אתה בסדר? איך זה שאתה לא מפחד על הכסף אחרי הקורונה? אמרתי להם חברים שינפלד זה לא רק אירוח זה גם ביטוח. אתם יודעים מה? צדקתי! שינפלד יכולים לשמור את מספר האשראי שלי לשנה הבאה. אתם לא צריכים להתקשר!"

כל כך הרבה ביקורות מפרגנות ומילות תודה מצד הלקוחות, ומתקבל רושם ש שכשהשמיים יפתחו מחדש לטיסות לחו"ל – צפויים לשינפלד מספר רב של לקוחות ותיקים וחדשים כאחד, שמחפשים חברת תיירות כשרה שאפשר לסמוך עליה בעיניים עצומות.

מאות לקוחות צילמו סרטוני תודה מרגשים לשינפלד

הופתענו מכמות הלקוחות שרצו לומר תודה, ומיוזמתם צילמו סרטונים ושלחו לשינפלד תיירות. במשרדי החברה הדוא"ל פשוט הוצף במיילים, נשלחו מאות הודעות בווטסאפ של המנהלים ושל צוות המשרד, וכתבו טוקבקים מפרגנים בפייסבוק ובאינסטגרם. נראה שכולם רוצים לחזור לטוס לנופש כשר רק עם שינפלד. שוש בלטר מספרת "אני מקווה שיהיו ימים טובים יותר ונצא עם שינפלד לעוד חופשים, לטיולים, לפסח, לסוכות. בעז"ה עוד נכונו לנו ימים טובים בקרוב."

ניסים מלכה מפרגן " אני רוצה להגיד לכל צוות שינפלד תודה רבה. לא חששתי לרגע על הכסף שלי. בשנה הבאה כולנו נצא ביחד בעז"ה לעוד חופשה כשרה בפסח כמו ששינפלד יודעים לעשות.

מהסרטונים האישיים והיפים שהלקוחות שלחו ערכו קליפ קצר שמומלץ לכם לראות במו עיניכם ולהעביר לחברים ומכרים שתרצו לחמם להם את הלב, ואל תשכחו להמליץ להם על חברת הנופש הכי אמינה שיש. סרטון התודה זמין לצפיה בקישור הבא. www.shainfeld.com/thankyou

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here