צימרים בצפון – נופש חוויתי בארץ
מקור FREEPIK

חיי היום יום יכולים להיות לחוצים ועמוסים, במיוחד בתקופה הנוכחית. הלחצים הכלכליים מטרידים כמעט כל אדם ואזרח במדינת ישראל. בנוסף ללחצים אלו, ישנה אי יציבות פוליטית מסוימת וחשש מהסיכונים הבריאותיים שמאיימים על כל האוכלוסייה ועל אנשים הנמצאים בקבוצות הסיכון בפרט.

בזמן הזה בוחרים רבים לברוח מעט מהקשיים היום יומיים ולנסוע לנופש. מכיוון שלא ניתן לנסוע כעת לחופשה בחו"ל, הפתרון הטוב ביותר שעומד בפנינו הוא נופש בארץ. מלבד העובדה שישנם מקומות יפהפיים לראות בארץ, ישנם גם מקומות אירוח רבים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ששווה להכיר. 

המלונות באילת אמנם כבר נמצאים בתפוסה מלאה כמעט, אך יש לזכור שצפון הארץ מציע מקומות אירוח נפלאים, אטרקציות ייחודיות והרבה טבע שפשוט כיף לטייל בו. צימרים בצפון הם מקומות נופש מושלמים לתקופה הזו, ומשלבים רוגע רב, אירוח מפנק וסביבה נהדרת לטייל בה. 

בחירה בצימרים מומלצים

לפני שמתחילים כבר לארוז את המזוודות ולהתכונן לנופש, כדאי לבצע בדיקה מעמיקה שתעזור לכם למצוא את הצימרים המומלצים ביותר לחופשה בעת הזו. ישנם אתרי אינטרנט רבים שמאגדים הצעות לצימרים, (כמו אתר צימר T), שניתן למצוא בהם ביקורות משתמשים והמלצות על צימרים מפנקים. 

כדאי לבחור לנסוע לצימר בצפון שיש לו ציון גבוה באתרים אלו ושיש עליו המלצות חמות באותם אתרים. גם המחיר הוא שיקול משמעותי בימים אלו. ניתן למצוא צימרים במגוון רחב של מחירים, בהתאם לגודל הצימר ולרמת השירות והאבזור המוצעת בו. בימים אלה נושא המחיר הוא נושא שמטריד נופשים רבים, ולכן כדאי לחפש צימר איכותי במחיר שיכול להתאים לתקציב שלכם. 

מוסדות קולינריים איכותיים בצפון

אזור צפון הארץ מציע גם הזדמנויות רבות לבילוי קולינרי בזמן הנופש. מוסדות קולינריים רבים וידועים בצפון פתחו את שעריהם ומציעים מזון איכותי ממגוון רב של מטבחים. תוכלו למצוא את המטבח הערבי הגלילי האותנטי, מסעדות בשרים איכותיות וכן שלל מטעמים בסגנון צרפתי, אסיאתי ואירופאי. כל המוסדות האלו מנוהלים על ידי אנשי צוות מהטובים ביותר בארץ ומציעים חוויה כוללת של עונג לכל החושים. 

אם אתם מתארחים בצימר או ביחידת אירוח בצפון, תוכלו לקבל המלצות על המסעדות המקומיות ובתי הקפה המומלצים מבעלי הצימר שבו אתם מתארחים. 

יקבים בגליל ובגולן

מלבד המסעדות הטובות ובתי הקפה, פועלים באזור הגליל והגולן גם כמה יקבים מקומיים ששווה לבקר בהם. יקבים אלו מחזיקים כרמים שמהם מופקים יינות איכותיים משלל סוגים. במרבית היקבים תוכלו לעשות סיור במקום, לראות כיצד מייצרים יין, לקבל הדרכה מפורטת מאנשי הצוות שבמקום וכן לחוות טעימות של היינות שהיקב מייצר. מדובר בחוויה שמתאימה גם למשפחות, אם כי צריך להיזהר, כמובן, מצריכת אלכוהול בגילאים צעירים. 

מסלולי טיול ייחודיים

חוויית הבילוי בצפון אינה יכולה להיות שלמה ללא טיול בשמורות הטבע ובמסלולי הטיול המקסימים הקיימים באזור. החל משמורת החולה ועד שמורת הדן, תוכלו למצוא מסלולי טיול שמתאימים לכל רמות הקושי ולכל רמות הכושר של המטיילים. ישנם מסלולים למיטיבי לכת וגם מסלולים מעגליים קצרים יחסית שמתאימים למשפחות עם ילדים. 

שמורות הטבע ומסלולי הטיול מסומנים וניתן להתמצא בהם בקלות וללא מאמץ רב. זוהי הזדמנות ליהנות משפע של טבע ירוק הקיים בצפון, ומנופים שמזכירים לעתים מקומות רחוקים יותר. מסלולי הטיול בצפון כוללים גם נחלים רבים ופינות חמד נסתרות, ומומלץ לחפש עליהם מידע באתרי הטיולים השונים, כדי להחליט איפה הכי כדאי לבקר בזמן הנופש. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here