טיול משפחות באוסטריה

אוסטריה הינה יעד איכותי ומומלץ והיא ידועה זה מכבר כאחת מהמדינות היפות ביותר ביבשת אירופה, אם לא היפה ביותר שבהן; יש שיכבירו ויאמרו כי ארץ זו היא מהיפות בעולם. באוסטריה תגלו נופים מדהימים, כפרים אותנטיים, מראה מושלג לצד נופים טובלים בירוק, ומאפיינים נוספים ההופכים אותה ליעד בלתי מנוצח עבור טיול רוגע ונינוח המתאים לכל הגילאים, המינים והגזעים.

טיול משפחות באוסטריה כולל פארקים, מוזיאונים ייחודיים לילדים, מערות טירות ועוד הרבה יותר. לא מיותר לציין את אירופה הקלאסית, שתרבותה טבועה עמוקות באדמתה של אוסטריה, שלא להזכיר את השוקולד הנהדר (ולא רק שוקולד "מוצרט" המפורסם, בעל הצורה הכדורית, עטוף נייר הכסף). וינה, בירתה הנצחית של אוסטריה הנהדרת, שהיא גם העיר הגדולה ביותר בה, מציעה מגוון מרגש של אפשרויות בידור ובילוי, כמו גם מוזיאונים מרתקים ומסעדות המגישות מאכלי איכות מקומיים.

מבין האטרקציות המרכזיות שתוכלו למצוא בעיר אלו ארמון שנברון, ארמון הופבורג, מוזיאון מוצרט, הקתדרלה ובית האופרה המפואר והמהודר. באוסטריה יש עונות תיירות – מאי עד אוקטובר ודצמבר עד אפריל (עונת הסקי).

אוסטריה היא לא פחות מגן עדן גם עבור ילדים בגילאים שונים. יש בה אטרקציות המשובצות לאורכה ולרוחבה – רובן מתרכזות באזור וינה וזלצבורג. חשוב לוודא שהאטרקציה בה אתם מתעניינים ושוקלים לבקר תתאים לילדים שלכם מכל מיני בחינות. קראו באתר האינטרנט של האטרקציה וודאו שאכן מדובר במשהו שהילד ייהנה ממנו ויוכל להפיק ממנו את המרב והמיטב; אם תעשו זאת, יעלו הסיכויים שהחופשה שלכם תהיה נהדרת באמת  עבורכם ועבור ילדיכם.

אוסטריה זו מדינה במרכז אירופה, ללא מוצא לים, אשר תושביה דוברי גרמנית. היא גובלת בשוויץ, ליכטנשטיין, גרמניה, צ'כיה, סלובקיה, הונגריה, סלובניה ואיטליה – כל-כך הרבה מדינות. מטיילים רבים נוהגים להגיע אליה גם בימי החורף הקפואים, על-מנת ליהנות מחופשת סקי הגונה וספורט חורפי אחר; עם זאת היא פופולארית במידה דומה גם בימי הקיץ החמימים, המאפשרים את ההזדמנות לבקר בכפרים היסטוריים ובעיירות מצודדות, טיולים הרריים וטיולי משפחות עם ילדים.

אם כבר הגעתם עד לאוסטריה, לא כדאי לכם לפספס את המבחר הקולינארי שהיא מציעה – תוכלו למצוא מכנה קולינארי לכל אחד מבני המשפחה – ואולי אפילו לאלו הטבעונים שביניכם (על אף שזה בוודאי יהיה קשה יותר, כיוון שאוסטריה היא ארץ השניצל – לא פחות ולא יותר). ללא ספק תתרשמו מהקונדיטוריות באוסטריה, על הוויטרינות המעוצבות שלהן – ולא תרצו לפספס את המעדנים המתוקים שתוכלו להשיג כמעט בכל פינת רחוב.

אם החלטתם להתפנק בבית מלון איכותי, בוודאי תוכלו למצוא שם שירות בייביסיטינג שיסייע לכם לצאת לתור את העיר ללא המטלה המתישה של ההשגחה הבלתי פוסקת על ילדיכם הרוטנים והמפונקים; אל דאגה – שירותי שמירת הילדים והפעוטות שבבתי המלון באוסטריה ידאגו שילדיכם יישארו ללא פגם עם חזרתכם לבית המלון.

מנקודות הציון הבולטות בחבל הארץ האוסטרי נציין את הבירה וינה – שהיא מעוז של תרבות, אמנות ומוסיקה (בוודאי שמעתם על מוצרט, המלחין הנצחי, שנולד, גדל והלחין באוסטריה וגם שוקולד "מוצרט" המפורסם קרוי על שמו). כמו כן, תרצו בוודאי לשקול לטייל בפארק הלאומי High Mountain שב-Zillertal Alps, ולהגיע לפסגתו הגבוהה – למעלה מ-3,400 מטרים.

אוסטריה היא מדינה נהדרת ומרתקת מהמון בחינות; אינכם חייבים בהכרח לבקר בחיק הטבע הפראי השוכן במדינה; תוכלו לבחור להישאר בערים הגדולות ובעיירות הציוריות וליהנות מכל השפע שיש להן להציע עבורכם: מופעי מוסיקה, אופרה, מסעדות איכות, בתי קפה שלא היו מביישים את אלו שבמתחם שיינקין בתל אביב ועוד הרבה יותר. קראו על אוסטריה ברשת האינטרנט והחכימו עוד.

2 הערות

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here