קרדיט לתמונה: Wifly

מי לא אוהב לטוס לחו"ל? אנחנו הישראלים, אם אפשר לומר זאת, פשוט 'מכורים' לטיסות לחוץ לארץ. האווירה המשתנה, תחושת החופש במקום חדש, המרחק מהבית, כל אלו הופכים את המסע לחו"ל לכזה שמאפשר לכולנו למלא מצברים ולחזור לשגרה העמוסה שלנו, הישראלים, ביום, יום. בעידן המודרני, אנחנו לא יכולים לדבר על טיסות לחו"ל בלי לדבר כמובן, על הטלפון הנייד. שמעו, במידה רבה אנחנו מדברים על כלי מהפכני שפשוט 'משנה סדרי עולם'. אם בעבר, טיול בחוץ לארץ דרש מאיתנו לרכוש מדריך בחנות הספרים הקרובה, הרי שהיום, כל הידע נגיש בנייד. אבל, בשביל שהמכשיר יתן לנו את המענה האולטימטיבי, אנחנו כמובן, צריכים חבילת גלישה מתאימה לצרכים שלנו בדיוק.

עידן חדש מביא רעיונות חדשים

אתם אף פעם לא חשבתם לעצמכם, כמה זה מוזר? למה בשביל להתקין חבילות אינטרנט לחו"ל אנחנו צריכים לרדת מהמטוס, לחפש את הביתן הזה בשדה התעופה, בו ימכרו לנו כרטיס סים מקומי, לתת את הטלפון שלנו כמו לסוג של 'תיקון'. תוך שאנחנו מנסים להבין בדיוק מה המוכר אומר ובכלל, עד שאנחנו מגיעים אל היעד אנחנו צריכים להתמודד עם כל כך הרבה תקלות, במקום שנוכל להתקין אפליקציה פשוטה ונוחה שתחסוך מאיתנו את כל התהליך הזה. האמת היא שכל מה שתיארנו, זה לא היכרח המציאות, היום יש פתרונות יעילים ונגישים לכולם. ESIM היא חבילת גלישות לחו"ל ייחודית. באמצעות הפיתוח החדשני, תוכלו פשוט להתקין אפליקציה, מכל מקום בעולם, בלי לקום מהספה. תקבלו מיד סים עובד, עליו מותקנת חבילת הגלישה בה בחרתם. השירות ניתן בעברית, כך שאתם יכולים לקבל מענה, בשפה שלכם, בלי שום מאמץ מיותר מהצד שלכם.

דרך חסכונית ליהנות מקליטה סלולארית גם בחוץ לארץ

הנתונים הבאים נועדו בעיקר לבעלי העסקים שבנינו, אלו שנוסעים לעיתים תכופות לחוץ לארץ ובכל פעם נדרשים לשנות את מספר הטלפון, להחליף סים וכמובן, לשלם הרבה כסף בכל פעם כזו. היופי בתכנית של eSIM הוא שאתם מקבלים את ההזדמנות ליהנות מהשימוש בחבילה לאורך כל השנה ובכל פעם, לפני כל טיסה או נסיעה, כל שעליכם לעשות הוא להתקין את תכנית הגלישה המתאימה לכם בלי בעיה. כך אתם גם יכולים לחסוך יותר, שכן אתם לא צריכים לשלם שוב ושוב על סים חדש, אתם גם יכולים פשוט לשמור את מספר הטלפון, מה שיעזור לכם להתנהל בקלות רבה בלי להתבלבל בכלל.

עם טלפון כל האפשרויות פתוחות לפניכם

תראו, זה לא שזה בלתי אפשרי לצאת לטיול בחוץ לארץ בלי סים מקומי. הרי בכל מקום כמעט אפשר למצוא אינטרנט אלחוטי ועל פניו, מי שרוצה לא חייב להיעזר במכשיר החכם. אבל האמת היא שכאשר האופציה להיעזר במכשיר קיימת, הרי שהשימוש בו יכול לשנות את הטיול מין הקצה אל הקצה. למצוא את המסעדות הכי שוות, לשלם בתחבורה הציבורית, להגיע לאתר הבא בקלות וכמובן, להעלות תמונות לרשת החברתית, כל אלו דברים שאפשר אולי לוותר עליהם, אבל אתם ממש לא חייבים לעשות זאת. וודאי לא כאשר אנחנו מדברים על חבילת גלישה סלולארית במחירים מפתיעים, עם שירות לקוחות בעברית, המוכן לענות לכם על כל שאלה.

מהיום, אתם מוזמנים לטוס חכם

מה השלב הבא? פשוט. היכנסו לאתר האינטרנט שלנו, הורידו את האפליקציה, קראו על חבילות הגלישה השונות ובחרו במתאימה ביותר עבורכם. אנחנו מאחלים לכם טיסה מוצלחת ומהנה, עם חבילת גלישה משתלמת, בלי בירוקרטיה מיותרת ובמחיר משתלם במיוחד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here