חופשת סקי בהתאמה

מי שבוחר לצאת אל חופשת סקי בוודאי ישמח לדעת שקיימים מספר רב של יעדים ברחבי העולם שמתאימים לסוג זה של חופשה. היות ומדובר על חופשה שנחשבת יקרה יותר מחופשות רגילות, כדאי לתכנן אותה נכון ולהשקיע מאמצים במציאת חומר באינטרנט. ישנן חופשות סקי שמתאימות לסוגים שונים של הרכבים. זו יכולה להיות חופשת סקי משפחתית שאתם מגיעים אליה עם כל המשפחה, או חופשת סקי עם חברים שבמקרים רבים תסתיים בפציעות קלות שנובעות משילוב של חוסר ניסיון ומוטיבציה גבוהה מידי.

את החופשה יש להתאים לכמה פרמטרים:

  • יש לקחת בחשבון את גיל הנופשים. אם מדובר על ילדים שיצטרפו לחופשה אך לא ייקחו חלק בגלישה במורד ההר אז יש לדאוג להם לסידור נאות.
  • רמת הניסיון גם היא קובעת הרבה וכדאי שלא לנסות לגלוש במקומות אשר אינם מתאימים לרמה שלכם. היצמדות למדריך סקי מיומן היא רעיון טוב שעשוי להציל אתכם מפציעות או תקלות לא נעימות.
  • אם אין לכם ניסיון באתרי סקי אז חשוב לדעת שמדובר על אתרים שנמצאים במקומות גבוהים שם אחוזי החמצן עלולים לצנוח. כמובן שרב האנשים לא יסבלו מבעיות מיוחדות אך כדאי להיבדק על ידי רופא טרם היציאה.
  • ציוד סקי הוא יקר למדי. הגולשים המקצועיים מסתובבים עם ציוד אישי שהם רכשו לעצמם. אנשים שלא עוסקים בסקי באופן קבוע יוכלו לשכור את כל הציוד באתר עצמו. יש לציין שמדובר על ציוד מסורבל אך אין כל אפשרות לוותר עליו שכן הוא מגן על הגוף מהקור ומפגיעות פיזיות שעלולות להתרחש.

איפה אפשר לגלוש?

צרפת, איטליה ואוסטריה מציעות כל אחת בתורה מדרונות מושלגים שמתמשכים לאורך מאות מטרים. הלינה מתקיימת בדרך כלל בבית מלון שממוקם בקרבת האתר ומשם ניתן לצאת בכל יום לגלישה (בהתאם למזג האוויר כמובן).

את חופשת הסקי הראשונה שלכם כדאי לעשות באתר לא יקר מידי שיספק לכם טעימה מספקת מהספורט המהנה. ישנן חופשות בסגנון הכול כלול שיחסכו לכם כסף רב ויאפשרו לכם ליהנות ממגוון רחב של מסלולי גלישה, מלון ברמה גבוהה וכל השירותים הנלווים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here