קניה – הספארי הגדול ביותר

קניה היא מדינה הנמצאת בלב היבשת המדהימה – אפריקה. לפני עשרות שנים פתחה אפריקה את שעריה והחלה להוציא טיולי ספארי ייחודים למטיילים המגיעים מחוץ לאפריקה. קניה הידועה בספארי המדהים שלה מאופיינת במגוון של שמורות טבע שניתן למצוא בהן חיות בצורה הטבעית ביותר שלהם ובחופשיות מירבית.

כחלק מטיולים הספארי והאטרקציות בקניה ניתן לטייל בשמורות הטבע ולפגוש חיות ממרחק אפס, ניתן לראות פילים, קרנפים, זברות, ג'ירפות, אריות וכדומה. חוויה זו היא חוויה יוצאת דופן, חוויה מדהימה המצליחהלהדהים את כל האנשים הרואים את המראות המדהימים של הטבע. בנוסף לעולם החיות שניתן למצוא בקניה ניתן גם למצוא את הטבע בשיאו נהרות ארוכים, שטחי ספארי ענקיים ואין סופיים, מקומיים החיים כמו לפני 100 שנה ועוד. בנהרות ניתן לראות תנינים או כפרים היושבים על שפת הנהר, ציפורים על ענפי העצים.

אחד הדברים היפים ביותר שניתן לחוות באפריקה הוא מפגש עם מקומיים ותרבות אפריקנית. הדבטים האפריקנים משמשים אטרקציה מדהימה למטיילים המגיעים מבחוץ. ניתן ממש לראות אך חיים את חיי היום יום ואך אורך החיים שלהם לא השתנה כמה מאות שנים. השבטים המקומיים חיים ללא חשמל וללא אמצעים שאנחנו רגילים אלהם ביום יום. המקומיים משתמשים בחיות כמו באפלו, פרות ובהמות אחרות לצורכי עבודת אדמה, הובלה, אכילה ועוד. החיות החיות סביב השבטים לוקחים חלק בלתי נפרד מחיי היום יום גם בפאן החיובי וגם בפאן השלילי.

קניה – עולם בלתי מוגבל

קניה מציעה מגוון עצום של טיולים ואפשרויות לתיירים, קניה ואפריקה מציעות חבילה של נופש וטיולים בצורה ייחודית ומרגשת. בקניה ניתן לעשות טיולי משפחות ברחבי הספארי וכלה בטיולים בעלי מאפיינים אנתרופולוגיים בהם המטרה היא לפגוש את השבטים החיים ברחבי אפריקה. בנוסף לכך, אפריקה מציאה טרקים מעניינים לחובבי אתגרים וטבע.

טיול לאפריקה וקניה הוא טיול ייחודי, טיול זה שונה לגמרי מכל טיול אחר בעולם. במידה ותבקרו במקומות כמו זנזיבר, קניה וכדומה צוכלו להחשף לפלאים, טבע מדהים ונופים פראיים שלא הכרתם. טיול זה הוא טיול עם חוויה המעניינת ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here